shadow pisze:Mam pełną prędkość transmisji danych. Dziękuję za pomoc.
Niedziałająca transmisja danych.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
shadow,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Transmisja danych
Witam kilka dni temu wymieniłem karte sim i niestety to był najwiekszy błąd ponieważ transmisja danych chodzi jak chce raz jest raz jej nie ma co z tego ze nadajnik plusa jest 1km ode mnie, siec zrywa połączenia tragedia jednym słowem . Wczesniej bylo przyzwoicie ale stabilnie teraz niestety tragedia.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2018, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witaj Vood00,
Napisz proszę jaką taryfę posiadasz oraz czy aktualnie na koncie numeru aktywny jest jakiś pakiet internetowy?
Wymiana karty SIM związana była również z wymianą telefonu?Vood00 pisze:kilka dni temu wymieniłem karte sim
O jakim rodzaju transmisji mowa?Vood00 pisze:ponieważ transmisja danych chodzi jak chce raz jest raz jej nie ma
Napisz proszę jaką taryfę posiadasz oraz czy aktualnie na koncie numeru aktywny jest jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
USA: Błąd uwierzytelnienia PDP
Witam.
Zacznę od tego, ze jestem już w USA i nie mogę zadzwonić na infolinie.
Mam problem z internetem (Plus na kartę, wykupiony pakiet transatlantycki).
Jeszcze w Polsce, zarejestrowałem, doladowalem i uaktywniłem pakiet. W USA chcąc korzystać z internetu wyskakuje mi informacja: „nie udało się uaktywnić sieci komórkowej, błąd uwierzytelnienia PDP”. Oczywiście postąpiłem zgodnie z instrukcjami odnośnie sekcji danych sieci komórkowej (wszystko jest wpisane jak bylo polecone w sms) oraz wyłączyłem i włączyłem telefon.
Co zrobić jak internet dalej nie działa ? Czytałem ze to może być związane z problemem z Państwa strony. Bardzo zależy mi na Państwa odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc. Podaje nr kom: 724XXXXXX.
Zacznę od tego, ze jestem już w USA i nie mogę zadzwonić na infolinie.
Mam problem z internetem (Plus na kartę, wykupiony pakiet transatlantycki).
Jeszcze w Polsce, zarejestrowałem, doladowalem i uaktywniłem pakiet. W USA chcąc korzystać z internetu wyskakuje mi informacja: „nie udało się uaktywnić sieci komórkowej, błąd uwierzytelnienia PDP”. Oczywiście postąpiłem zgodnie z instrukcjami odnośnie sekcji danych sieci komórkowej (wszystko jest wpisane jak bylo polecone w sms) oraz wyłączyłem i włączyłem telefon.
Co zrobić jak internet dalej nie działa ? Czytałem ze to może być związane z problemem z Państwa strony. Bardzo zależy mi na Państwa odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc. Podaje nr kom: 724XXXXXX.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2018, o 10:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem. Ukryłam numer telefonu - proszę nie podawaj takich danych na Forum.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem. Ukryłam numer telefonu - proszę nie podawaj takich danych na Forum.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witaj Elpatrio,
czy nie dotarły do Ciebie wiadomości o wykorzystaniu pakietu oraz zablokowaniu transmisji danych?
czy nie dotarły do Ciebie wiadomości o wykorzystaniu pakietu oraz zablokowaniu transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Dzień dobry, jakie prędkości po LTE powinny być w taryfie prosto na karte (w speedtestach mam niskie, pomimo niezłego smartfona), nigdy nie przekroczyłem 25Mb/s downloadu i 15Mb/s uploadu-nawet stojąc blisko masztu. Czy w zależności czy karta/abo są różne limity prędkości?
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Nie ma żadnych ograniczeń w taryfach na kartę, prędkość jest zależna od: cat LTE na Twoim telefonie, dostępnych pasm na BTS i samym obciążeniu sieci w danej chwili.
Re: Problem z transmisją danych
Kilka dni temu doładowałam konto w plusie i uruchomiłam kod na 10gb internetu i rozmowy, SMS-y bez limitu. Chwilę później dostałam potwierdźenie że pakiet został włączony i pobrało pieniędze. Gdy dzwonię nie pobiera mi kasy czyli rozmowy bez limitu działają tylko gdy Chce włączyć dane nic się nie dzieje. Resetowalam ustawienia i dalej nic. APN plus. Co robić?
Ostatnio zmieniony 22 lis 2021, o 10:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
- imarcin0409
- PlusManiak
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
- Lokalizacja: /home
Re: Problem z transmisją danych
Sprawdź, czy usługa GPRS jest aktywna pod kodem USSD *101#, jeśli nie, włączysz ją kodem *101*11*02# - nie zapomnij po tej operacji zrestartować telefonu.
Stan konta, rozumiem, jest wciąż dodatni?
Stan konta, rozumiem, jest wciąż dodatni?
Żeby korzystać z Internetu w pakiecie, musisz mieć co najmniej 1 grosz na koncie.
Re: Niedziałająca transmisja danych.
GPRS jest aktywny. stan konta to 15 zł. resetowałam sieć i nadal nic
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
blossday,
Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga?
Gdy wybierasz jakąś stronę, to pojawia się jakiś komunikat?blossday pisze:włączyć dane nic się nie dzieje
Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
udalo się już. przepraszam za kłopot
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
blossday,
Super . Dzięki za informację.blossday pisze:udalo się już
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niedziałający internet oraz sieć komórkowa
Witam, od dzisiejszego poranka borykam się z problemem, że telefon pokazuje normalne zasięg oraz internet lecz ani to ani to nie działa wcale. Słyszałem, że występują jakieś awarie, ale nie mam pewności co do tego więc pytam tutaj.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2022, o 14:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witaj benek18,
Jaki komunikat się wówczas pojawia? W jakiej lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ