Niedziałająca transmisja danych.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sty 2015, o 12:46
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Aktywacja pakietu była 10 stycznia, ważny do 11.02. Do wykorzystania zostało mi tak jak pisałam wyżej
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
wysłałam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
affe,
wiadomość dotarła – dziękuję. Z naszej strony nie ma nałożonych żadnych blokad. A jaka lokalizacja? U innych Użytkowników dzieje się podobnie?
wiadomość dotarła – dziękuję. Z naszej strony nie ma nałożonych żadnych blokad. A jaka lokalizacja? U innych Użytkowników dzieje się podobnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
U mnie zawsze było dobrze, internetśmigał az miło, do wczoraj. Myślałam że to może chwilowe, ale u syna internet działa bez problemu. To tylko w moim tel coś się stało....
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
affe,
po przełożeniu karty do telefonu syna, problem się powiela?
po przełożeniu karty do telefonu syna, problem się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Tak, po przełożeniu karty do tel syna również nie ma internetu, czyli wychodzi na to ze to wina karty????/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
affe,
Joanna_Plus pisze:A jaka lokalizacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Lokalizacja jest dobra, mamy wieżę z anteną Plusa w naszej miejscowości więc jest ok. Zresztą na innych komórkach transmisja działa, tylko w moim telefonie coś poszło :( Moze to wina karty i trzeba wymienić, czy uderzyć do salonu plusa z gwarancją na samsunga??
Re: Odp: Niedziałająca transmisja danych.
Chodziło o lokalizację żeby sprawdzić czy w tamtym rejonie nie zanotowano więcej problemów tego typu.affe pisze:Lokalizacja jest dobra, mamy wieżę z anteną Plusa w naszej miejscowości więc jest ok. Zresztą na innych komórkach transmisja działa, tylko w moim telefonie coś poszło :( Moze to wina karty i trzeba wymienić, czy uderzyć do salonu plusa z gwarancją na samsunga??
To ie jest wina karty, poczekaj jeszcze kilka dni, jak się nie poprawi to będziesz zmuszony pojsc do plusa.
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witam,
Od kilku dni mam problem z dostępem do internetu. Zdarzają się momenty, że mimo dobrego zasięgu znika połączenie z netem (znika ikona sygnalizująca transmisję danych). Połączenia oraz smsy działają bez problemu. Dzieje się to zarówno w trybie 2G jak i 3G.
Wczoraj aktywowałem pakiet Non stop 15 i przejrzałem kilka lekkich stron (parę MB danych), a dzisiaj dostałem informację, że pakiet się skończył. Wysłałem kod *136# i w odpowiedzi zwrotnej dostałem informację, że pakiet jest aktywny i posiada 512000 jednostek.
Problem dotyczy miejscowości Chrzanów oraz Trzebinia. Wykluczam problemy z telefonem, ponieważ koleżanka we Wrocławiu ma dokładnie takie same objawy i nawet w tym samym czasie.
Od kilku dni mam problem z dostępem do internetu. Zdarzają się momenty, że mimo dobrego zasięgu znika połączenie z netem (znika ikona sygnalizująca transmisję danych). Połączenia oraz smsy działają bez problemu. Dzieje się to zarówno w trybie 2G jak i 3G.
Wczoraj aktywowałem pakiet Non stop 15 i przejrzałem kilka lekkich stron (parę MB danych), a dzisiaj dostałem informację, że pakiet się skończył. Wysłałem kod *136# i w odpowiedzi zwrotnej dostałem informację, że pakiet jest aktywny i posiada 512000 jednostek.
Problem dotyczy miejscowości Chrzanów oraz Trzebinia. Wykluczam problemy z telefonem, ponieważ koleżanka we Wrocławiu ma dokładnie takie same objawy i nawet w tym samym czasie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Wiadomość wysłana. Wczoraj korzystałem z internetu. Prędkość była jak po wyczerpaniu limitu, a z pakietu i tak pobrało jednostki.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
shadow,
Dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.shadow pisze:Wiadomość wysłana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Mam pełną prędkość transmisji danych. Dziękuję za pomoc.