Niedziałająca transmisja danych.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

shadow,
shadow pisze:Mam pełną prędkość transmisji danych. Dziękuję za pomoc.
:-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Vood00
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2018, o 21:27

Transmisja danych

Post autor: Vood00 »

Witam kilka dni temu wymieniłem karte sim i niestety to był najwiekszy błąd ponieważ transmisja danych chodzi jak chce raz jest raz jej nie ma co z tego ze nadajnik plusa jest 1km ode mnie, siec zrywa połączenia tragedia jednym słowem . Wczesniej bylo przyzwoicie ale stabilnie teraz niestety tragedia.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2018, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Vood00,
Vood00 pisze:kilka dni temu wymieniłem karte sim
Wymiana karty SIM związana była również z wymianą telefonu?
Vood00 pisze:ponieważ transmisja danych chodzi jak chce raz jest raz jej nie ma
O jakim rodzaju transmisji mowa?
Napisz proszę jaką taryfę posiadasz oraz czy aktualnie na koncie numeru aktywny jest jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elpatrio
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2018, o 07:00

USA: Błąd uwierzytelnienia PDP

Post autor: Elpatrio »

Witam.
Zacznę od tego, ze jestem już w USA i nie mogę zadzwonić na infolinie.
Mam problem z internetem (Plus na kartę, wykupiony pakiet transatlantycki).
Jeszcze w Polsce, zarejestrowałem, doladowalem i uaktywniłem pakiet. W USA chcąc korzystać z internetu wyskakuje mi informacja: „nie udało się uaktywnić sieci komórkowej, błąd uwierzytelnienia PDP”. Oczywiście postąpiłem zgodnie z instrukcjami odnośnie sekcji danych sieci komórkowej (wszystko jest wpisane jak bylo polecone w sms) oraz wyłączyłem i włączyłem telefon.
Co zrobić jak internet dalej nie działa ? Czytałem ze to może być związane z problemem z Państwa strony. Bardzo zależy mi na Państwa odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc. Podaje nr kom: 724XXXXXX.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2018, o 10:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem. Ukryłam numer telefonu - proszę nie podawaj takich danych na Forum.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Elpatrio,

czy nie dotarły do Ciebie wiadomości o wykorzystaniu pakietu oraz zablokowaniu transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: marekkalisz19 »

Dzień dobry, jakie prędkości po LTE powinny być w taryfie prosto na karte (w speedtestach mam niskie, pomimo niezłego smartfona), nigdy nie przekroczyłem 25Mb/s downloadu i 15Mb/s uploadu-nawet stojąc blisko masztu. Czy w zależności czy karta/abo są różne limity prędkości?
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1240
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: zbych_in_flames »

Nie ma żadnych ograniczeń w taryfach na kartę, prędkość jest zależna od: cat LTE na Twoim telefonie, dostępnych pasm na BTS i samym obciążeniu sieci w danej chwili.
blossday
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2021, o 10:58

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: blossday »

Kilka dni temu doładowałam konto w plusie i uruchomiłam kod na 10gb internetu i rozmowy, SMS-y bez limitu. Chwilę później dostałam potwierdźenie że pakiet został włączony i pobrało pieniędze. Gdy dzwonię nie pobiera mi kasy czyli rozmowy bez limitu działają tylko gdy Chce włączyć dane nic się nie dzieje. Resetowalam ustawienia i dalej nic. APN plus. Co robić?
Ostatnio zmieniony 22 lis 2021, o 10:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku i działu.
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: imarcin0409 »

Sprawdź, czy usługa GPRS jest aktywna pod kodem USSD *101#, jeśli nie, włączysz ją kodem *101*11*02# - nie zapomnij po tej operacji zrestartować telefonu.
Stan konta, rozumiem, jest wciąż dodatni?
Żeby korzystać z Internetu w pakiecie, musisz mieć co najmniej 1 grosz na koncie.
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
blossday
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2021, o 10:58

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: blossday »

GPRS jest aktywny. stan konta to 15 zł. resetowałam sieć i nadal nic
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

blossday,
blossday pisze:włączyć dane nic się nie dzieje
Gdy wybierasz jakąś stronę, to pojawia się jakiś komunikat?
Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
blossday
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2021, o 10:58

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: blossday »

udalo się już. przepraszam za kłopot
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

blossday,
blossday pisze:udalo się już
Super :-). Dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
benek18
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lip 2022, o 14:02

Niedziałający internet oraz sieć komórkowa

Post autor: benek18 »

Witam, od dzisiejszego poranka borykam się z problemem, że telefon pokazuje normalne zasięg oraz internet lecz ani to ani to nie działa wcale. Słyszałem, że występują jakieś awarie, ale nie mam pewności co do tego więc pytam tutaj.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2022, o 14:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj benek18,
benek18 pisze: 20 lip 2022, o 14:07 telefon pokazuje normalne zasięg oraz internet lecz ani to ani to nie działa wcale
Jaki komunikat się wówczas pojawia? W jakiej lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ