Niedziałająca transmisja danych.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07
Niedziałająca transmisja danych.
Dzień dobry,
w dniu wczorajszym wykupiłam na stronie "Plus online" pakiet internetowy Non Stop za 15zł. Dostałam sms'a potwierdzającego uruchomienie usługi. Jednak ani wczoraj ani dzisiaj transmisja danych nie działa. Mam taryfę Mix 6, więc pakiet powinien działać. Dodam, że wi-fi mi działa. Również sprawdzałam na innym telefonie czy można włączyć transmisję i też internet nie działał, więc wina wydaje się być po stronie Plusa.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
A.W.
w dniu wczorajszym wykupiłam na stronie "Plus online" pakiet internetowy Non Stop za 15zł. Dostałam sms'a potwierdzającego uruchomienie usługi. Jednak ani wczoraj ani dzisiaj transmisja danych nie działa. Mam taryfę Mix 6, więc pakiet powinien działać. Dodam, że wi-fi mi działa. Również sprawdzałam na innym telefonie czy można włączyć transmisję i też internet nie działał, więc wina wydaje się być po stronie Plusa.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
A.W.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witaj agwalczak,
podaj proszę co dokładnie pojawia się pod kodem *136#. Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
podaj proszę co dokładnie pojawia się pod kodem *136#. Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 15 Non Stop (512000.0) 06-02-2015 23:31, Jedna stawka Mix29gr 18-02-2015 12:34, 29 gr za rozmowe w Plusie, Jedna stawka."
Tak, mam środki na koncie i wszystko ważne.
Tak, mam środki na koncie i wszystko ważne.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Wysłane :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
agwalczak,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
wiadomość dotarła - dziękuję. Przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Zrobione, ale nadal nie działa.
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Sprawdź czy masz GPRS aktywny *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i wył/włącz telefon
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i wył/włącz telefon
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
agwalczak,
nie widzę, żadnych nieprawidłowości z naszej strony. A jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? U innych Użytkowników ma miejsce podobna sytuacja?
nie widzę, żadnych nieprawidłowości z naszej strony. A jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? U innych Użytkowników ma miejsce podobna sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
GPRS jest włączony.
Nie pojawia się żaden komunikat, bo kiedy naciskam ikonkę połączenia z transmisją danych to nic się nie zmienia. Natomiast kiedy wyłączę ikonkę to pojawia się komunikat "Transmisja danych w sieci komórkowej wyłączona".
Może to kwestia jakiejś konfiguracji sieci komórkowej? Ale próbowałam wprowadzać zmiany w różnych aplikacjach i bezskutecznie.
Nie pojawia się żaden komunikat, bo kiedy naciskam ikonkę połączenia z transmisją danych to nic się nie zmienia. Natomiast kiedy wyłączę ikonkę to pojawia się komunikat "Transmisja danych w sieci komórkowej wyłączona".
Może to kwestia jakiejś konfiguracji sieci komórkowej? Ale próbowałam wprowadzać zmiany w różnych aplikacjach i bezskutecznie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
agwalczak,
Jaki model telefonu posiadasz?
Włączasz transmisję danych i po wpisaniu adresu strony, jaki jest komunikat?agwalczak pisze:Nie pojawia się żaden komunikat, bo kiedy naciskam ikonkę połączenia z transmisją danych to nic się nie zmienia.
Jaki model telefonu posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Problem rozwiązany.
Zmieniłam konfigurację :)
Przepraszam za kłopot!
Pozdrawiam,
Agnieszka Walczak.
Zmieniłam konfigurację :)
Przepraszam za kłopot!
Pozdrawiam,
Agnieszka Walczak.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
agwalczak,
Super , dzięki za informację.agwalczak pisze:Problem rozwiązany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witam, proszę o pomoc. Otóż do tej pory internet działał poprawnie, transmisja danych zawsze widoczna na górnym pasku, 3g lub H na zmianę. Aż wczoraj wieczorem transmisja danych zniknęła i nie mogę połączyc się z internetem. Próbowałam wyłączyć i włączyć tel, wyjęłam nawet kartę, kilkakrotnie wł/wył transmisję danych i nic! Kompletnie nie działa nadal, pakiet internetowy mam aktywny, po sprawdzeniu zostało mi jeszcze 266388.0 do wyczerpania, gprs tez aktywny.
Pomocy o co chodzi, czy to wina sieci, czy mojego telefonu- Samsung Galaxy Ace 4???
Pomocy o co chodzi, czy to wina sieci, czy mojego telefonu- Samsung Galaxy Ace 4???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Niedziałająca transmisja danych.
Witaj affe,
kiedy nastąpiła aktywacja tegoż pakietu?
kiedy nastąpiła aktywacja tegoż pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ