Niedziałająca transmisja danych.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
agwalczak
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07

Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: agwalczak »

Dzień dobry,

w dniu wczorajszym wykupiłam na stronie "Plus online" pakiet internetowy Non Stop za 15zł. Dostałam sms'a potwierdzającego uruchomienie usługi. Jednak ani wczoraj ani dzisiaj transmisja danych nie działa. Mam taryfę Mix 6, więc pakiet powinien działać. Dodam, że wi-fi mi działa. Również sprawdzałam na innym telefonie czy można włączyć transmisję i też internet nie działał, więc wina wydaje się być po stronie Plusa.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
A.W.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj agwalczak,

podaj proszę co dokładnie pojawia się pod kodem *136#. Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agwalczak
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: agwalczak »

"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 15 Non Stop (512000.0) 06-02-2015 23:31, Jedna stawka Mix29gr 18-02-2015 12:34, 29 gr za rozmowe w Plusie, Jedna stawka."

Tak, mam środki na koncie i wszystko ważne.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

agwalczak,

prześlij mi proszę numer swojego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agwalczak
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: agwalczak »

Wysłane :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

agwalczak,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agwalczak
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: agwalczak »

Zrobione, ale nadal nie działa.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: pepcia2 »

Sprawdź czy masz GPRS aktywny *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i wył/włącz telefon
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

agwalczak,

nie widzę, żadnych nieprawidłowości z naszej strony. A jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? U innych Użytkowników ma miejsce podobna sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agwalczak
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: agwalczak »

GPRS jest włączony.
Nie pojawia się żaden komunikat, bo kiedy naciskam ikonkę połączenia z transmisją danych to nic się nie zmienia. Natomiast kiedy wyłączę ikonkę to pojawia się komunikat "Transmisja danych w sieci komórkowej wyłączona".
Może to kwestia jakiejś konfiguracji sieci komórkowej? Ale próbowałam wprowadzać zmiany w różnych aplikacjach i bezskutecznie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

agwalczak,
agwalczak pisze:Nie pojawia się żaden komunikat, bo kiedy naciskam ikonkę połączenia z transmisją danych to nic się nie zmienia.
Włączasz transmisję danych i po wpisaniu adresu strony, jaki jest komunikat?
Jaki model telefonu posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agwalczak
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 13 sty 2014, o 02:07

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: agwalczak »

Problem rozwiązany.
Zmieniłam konfigurację :)
Przepraszam za kłopot!

Pozdrawiam,
Agnieszka Walczak.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

agwalczak,
agwalczak pisze:Problem rozwiązany.
Super :-), dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
affe
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 sty 2015, o 12:46

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: affe »

Witam, proszę o pomoc. Otóż do tej pory internet działał poprawnie, transmisja danych zawsze widoczna na górnym pasku, 3g lub H na zmianę. Aż wczoraj wieczorem transmisja danych zniknęła i nie mogę połączyc się z internetem. Próbowałam wyłączyć i włączyć tel, wyjęłam nawet kartę, kilkakrotnie wł/wył transmisję danych i nic! Kompletnie nie działa nadal, pakiet internetowy mam aktywny, po sprawdzeniu zostało mi jeszcze 266388.0 do wyczerpania, gprs tez aktywny.
Pomocy o co chodzi, czy to wina sieci, czy mojego telefonu- Samsung Galaxy Ace 4???
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Niedziałająca transmisja danych.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj affe,

kiedy nastąpiła aktywacja tegoż pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ