Teraz jest 19 wrz 2018, o 08:18

Zostaw Kontakt





Wyłączenie pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

daw13tor19

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 gru 2017, o 16:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: Huawei P9 LITE 2017

Re: Wyłączenie pakietu

Post19 gru 2017, o 18:41

Tak
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post20 gru 2017, o 10:49

daw13tor19,

możesz aktywować jeden z pakietów cyklicznych. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post8 sty 2018, o 10:17

m123kowal,
m123kowal napisał(a): „300 minut do wszystkich”

To był pakiet kontraktowy czy dodatkowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Wyłączenie pakietu

Post8 sty 2018, o 10:45

To nie jest to samo Pakiet Kontraktowy, a Pakiet Cykliczny. Najlepiej zalogować się na Plus Online i dokonać takiej dezaktywacji lub użyć kodu poniżej:
Pakiet Kontraktowy wyłączenie - *121*01*01#
Pakiet Cykliczny wyłączenie - *121*00*01#
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post8 sty 2018, o 10:47

m123kowal,

jeżeli jest to pakiet kontraktowy to kod na jego wyłączenie to: *121*01*01#. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji podpisanej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Wyłączenie pakietu

Post8 sty 2018, o 10:59

m123kowal napisał(a):Czy przy wyłączeniu któregoś z tych pakietów (zadnego jeszcze nie używałam) dostanę zwrot pieniędzy?

Nie.
m123kowal napisał(a):Sprawdzałam wcześniej też aktywne pakiety i promocje (*121# i *136#) i na tych listach nie było pakietu „300 minut do wszystkich”.

Zaloguj się na Plus Online i sprawdź aktywne pakiety.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post8 sty 2018, o 11:01

m123kowal,

wyłączenie pakietu nie spowoduje powrotu środków na konto numeru. Decyzję o ewentualnym zwrocie środków, może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotrek29

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 11 sie 2018, o 18:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix X
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J1

Problem z działaniem BOK

Post11 sie 2018, o 18:47

Witam,

Nie mogę wyłączyć pakietu Nielimitowane smsy do wszystkich.
Po wpisaniu kodu dezaktywującego i naciśnieciu słuchawki mam komunikat:
"Usługa chwilowo niedostepna.
Skontaktuj sie z BOK"

Jak mam wyłączyć ten pakiet?

Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio edytowano 13 sie 2018, o 07:39 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post13 sie 2018, o 09:01

Witaj Piotrek29,

jaką taryfę posiadasz? Mix X jak w opisie profilu? Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Piotrek29

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 11 sie 2018, o 18:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix X
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J1

Re: Wyłączenie pakietu

Post14 sie 2018, o 10:50

Tak, taryfa Mix X. Problem już rozwiązany, zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post14 sie 2018, o 11:26

Piotrek29,
Piotrek29 napisał(a):zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.

Super. Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości