Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 69
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 21:10
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Teraz dostałem smsa Liczba Twoich doładowań:0 Kwota najniższego doładowania 0
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
slamer,
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy powyższa sprawa. W temacie wiadomości proszę o wpisanie słowa FORUM oraz podanie nicka.
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy powyższa sprawa. W temacie wiadomości proszę o wpisanie słowa FORUM oraz podanie nicka.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Bardzo dziękuję.Wszystko wróciło do normy
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Sprawdzając stan doładowań w tej promocji też otrzymałem takie info. Nie przykładałem do tego większej wagi, bo konto miało utracić ważność i nie zamierzałem go na razie zasilać, ale... odnalazłem wcześniejszego SMS-a z nr 8844:slamer pisze:(...) Liczba Twoich doładowań:0 Kwota najniższego doładowania 0
"Liczba Twoich doładowań w promocji '5 doładowanie gratis' to 2, kwota (...)".
Po wpisach użytkowników oferty na kartę potwierdzonych własnym przypadkiem wygląda na to, że promocja wymknęła się Operatorowi spod kontroli.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
slamer,
sl@w_es,
prośba o weryfikację liczby zasileń zaliczonych do promocji w godzinach wieczornych. Jeżeli sytuacja będzie się utrzymywać - daj proszę znać.
slamer pisze:Wszystko wróciło do normy
sl@w_es,
prośba o weryfikację liczby zasileń zaliczonych do promocji w godzinach wieczornych. Jeżeli sytuacja będzie się utrzymywać - daj proszę znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Joanna_Plus,
dziękuję za zainteresowanie; na tym numerze nie mam już czego weryfikować... konto utraciło ważność, co w konsekwencji spowodowało wyzerowanie zliczania doładowań w przedmiotowej promocji.
Może gdyby wiadomość z nr 8844 zawierała prawidłową informację to utrzymałbym ważność konta i zainkasował... 10 zł... za 2 lata.
dziękuję za zainteresowanie; na tym numerze nie mam już czego weryfikować... konto utraciło ważność, co w konsekwencji spowodowało wyzerowanie zliczania doładowań w przedmiotowej promocji.
Może gdyby wiadomość z nr 8844 zawierała prawidłową informację to utrzymałbym ważność konta i zainkasował... 10 zł... za 2 lata.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Dzień dobry.
Niestety u kolegi promocja nadal nie działa prawidłowo. W lipcu dostał sms-a o 4.07 rano, że zgłoszenie do promocji nie zostało przyjęte, chociaż sam nic nie wysyłał. Poprzednio promocję włączyłem na jego numerze wiele miesięcy wcześniej (prawdopodobnie wrzesień 2017). Po włączeniu otrzymał sms-a, że bierze udział, jak też zweryfikowałem przez "info", iż doładowanie zostało zaliczone. Na pewno wcześniej (przed wrześniem 2017), co najmniej raz włączałem tą promocję na jego telefonie i byłem zdziwiony, że po sprawdzeniu, ile ma zasileń i na jaką kwotę okazało się, iż nie bierze udziału w promocji. Niestety znajomy ma manię kasowania wszystkich sms-ów i nie jestem w stanie podać żadnych konkretnych dat. Numer pozostawał cały czas aktywny a stan konta to zawsze kilkaset złotych. Promocję uruchomiłem też na telefonach jego żony i córki, i tam wszystko działa prawidłowo. Proszę o poradę jak rozwiązać problem promocji, która się sama wyłącza.
Pozdrawiam.
Niestety u kolegi promocja nadal nie działa prawidłowo. W lipcu dostał sms-a o 4.07 rano, że zgłoszenie do promocji nie zostało przyjęte, chociaż sam nic nie wysyłał. Poprzednio promocję włączyłem na jego numerze wiele miesięcy wcześniej (prawdopodobnie wrzesień 2017). Po włączeniu otrzymał sms-a, że bierze udział, jak też zweryfikowałem przez "info", iż doładowanie zostało zaliczone. Na pewno wcześniej (przed wrześniem 2017), co najmniej raz włączałem tą promocję na jego telefonie i byłem zdziwiony, że po sprawdzeniu, ile ma zasileń i na jaką kwotę okazało się, iż nie bierze udziału w promocji. Niestety znajomy ma manię kasowania wszystkich sms-ów i nie jestem w stanie podać żadnych konkretnych dat. Numer pozostawał cały czas aktywny a stan konta to zawsze kilkaset złotych. Promocję uruchomiłem też na telefonach jego żony i córki, i tam wszystko działa prawidłowo. Proszę o poradę jak rozwiązać problem promocji, która się sama wyłącza.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Witaj misiu-182,
proszę, aby kolega krótki opis sytuacji wraz z danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przesłał przez ten formularz. Następnie proszę o podanie tutaj numeru zgłoszonej sprawy.
proszę, aby kolega krótki opis sytuacji wraz z danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przesłał przez ten formularz. Następnie proszę o podanie tutaj numeru zgłoszonej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Dzień dobry.
Nr zgłoszenia to #252440.
Z góry dziękuję za pomoc w imieniu własnym i kolegi.
Pozdrawiam.
Nr zgłoszenia to #252440.
Z góry dziękuję za pomoc w imieniu własnym i kolegi.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Witaj misiu-182,
Sprawę przekazałam dalej.misiu-182 pisze:Nr zgłoszenia to #252440.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Dzień dobry.
Co prawda nie ma jeszcze oficjalnej odpowiedzi z Departamentu Reklamacji, ale dzisiaj po wysłaniu "info" na 8844 przyszła odpowiedź, iż promocja jest aktywna i zaliczone są dwa doładowania z najniższą kwotą 50 zł. Mam nadzieję, że już wszystko na numerze kolegi będzie ok.
Dziękuję bardzo za szybką pomoc w imieniu kolegi i własnym.
Pozdrawiam.
Edycja:
Dzisiaj (11.09.) przyszła wiadomość o uznaniu reklamacji, jak też dzisiejsze doładowanie zostało zaliczone do promocji (a właściwie obu: +100% i 5-te gratis).
Co prawda nie ma jeszcze oficjalnej odpowiedzi z Departamentu Reklamacji, ale dzisiaj po wysłaniu "info" na 8844 przyszła odpowiedź, iż promocja jest aktywna i zaliczone są dwa doładowania z najniższą kwotą 50 zł. Mam nadzieję, że już wszystko na numerze kolegi będzie ok.
Dziękuję bardzo za szybką pomoc w imieniu kolegi i własnym.
Pozdrawiam.
Edycja:
Dzisiaj (11.09.) przyszła wiadomość o uznaniu reklamacji, jak też dzisiejsze doładowanie zostało zaliczone do promocji (a właściwie obu: +100% i 5-te gratis).
promo 5 doładowanie - problem
Od ponad roku mam aktywną promocję "5 doładowanie gratis" w taryfie nowy plush, nic nie zmieniałem i ostatnio przyszedł dziwny SMS o treści "zgłoszenie do promocji 5 doładowanie gratis nie zostało przyjęte...". Od tej pory nie działa polecenie o treści INFO na nr 8844 - "niepoprawne polecenie". Po wpisaniu kodu *136# pokazuje, że ww. promocję mam aktywną. Zgłaszałem sprawę do BOK, zgłoszenie poszło, ale dalej problem występuje. Co to może być?
Ostatnio zmieniony 21 lis 2018, o 11:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
ekstraway,
dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
nr C00000001552291
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
ekstraway,
dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę dalej.
Edycja: już wszystko powinno być ok - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę dalej.
Edycja: już wszystko powinno być ok - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ