Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Davvvi,

w mobilnej wersji aplikacji Plus online możesz zweryfikować z tytułu jakich usług zostały pobrane środki z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Davvvi »

Marta_Plus pisze:Witaj Davvvi ,

w mobilnej wersji aplikacji Plus online Plus online możesz zweryfikować z tytułu jakich usług zostały pobrane środki z konta.
Sprawdzałem w apce i wszędzie same zero. Brak jakiego kolwiek info o pobraniu kasy i także w tej apce sprawdziłem że nie miałem jakiś połączeń poza sieć. Jedno, raptem 36sec.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Marta_Plus »

Davvvi,

możesz skierować zgłoszenie w opisanej sprawie do naszego BOK, telefonicznie bądź mailowo. W drugim przypadku należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: plufor »

Marta_Plus pisze: mailowo .. należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, PESEL).
Zmieńcie te zasady, bo zmuszanie klientów do wysyłania nr PESEL mailem to:
- narażanie ich na potencjalne problemy (do treści maila może mieć dostęp wiele osób, a oszuści mogą np. wziąć kredyt na bazie naszego nr PESEL);
- wysyłanie najbardziej wrażliwej danej, jaką jest PESEL, mailem, jest niezgodne z zaleceniami RODO.

Zgłoście to do odpowiedniego działu w waszej firmie!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Marta_Plus »

plufor,

podanie danych jest niezbędne do obsługi kierowanych do nas zgłoszeń i udzielenia odpowiedzi na pytania wymagające wglądu do konta Klienta. Dbamy o ochronę danych osobowych, które są przetwarzane między innymi w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Polkomtel. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: www.plus.pl/dane-osobowe
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: plufor »

Marta_Plus pisze:podanie danych jest niezbędne do obsługi kierowanych do nas zgłoszeń i udzielenia odpowiedzi
I właśnie to jest problemem, że ktoś "mądry" u Was wymyślił, że podanie nr PESEL poprzez email jest konieczne i tym samym narażacie klientów.

Czas zmienić ten bezsensowny wymóg formalny.

Czy np. wysłanie zapytania z emaila przypisanego u Was do danego numeru, nie jest wystarczającym potwierdzeniem, że to właściciel tego numeru do Was pisze?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Marta_Plus »

plufor,
plufor pisze:Czy np. wysłanie zapytania z emaila przypisanego u Was do danego numeru, nie jest wystarczającym potwierdzeniem, że to właściciel tego numeru do Was pisze?
Kontakt z adresu e-mail wskazanego na koncie Klienta nie jest wystarczający do potwierdzenia tożsamości w procesie identyfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Davvvi »

A więc tak. Okazuje się że pobrało mi 10zł z pakietu na internet 20gb zostań w domu. No to dezaktywowałem tą promocje aby sie poraz kolejny nie aktywowała. To po dezaktywacji wyłączyli cały pakiet , tylko z jakiej racji skoro została pobrana kasa to pakiet powinien być aktywny do końca jego ważności. Chciałem tylko ezaktywować cykliczność i nic więcej.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Joanna_Plus »

Davvvi,
Davvvi pisze:No to dezaktywowałem tą promocje aby sie poraz kolejny nie aktywowała. To po dezaktywacji wyłączyli cały pakiet , tylko z jakiej racji skoro została pobrana kasa to pakiet powinien być aktywny do końca jego ważności.
W przypadku usług prepaid, wpisanie kodu na dezaktywację usługi czy też jej wyłączenie np. z pozycji aplikacji, skutkuje jej usunięciem zaraz po przetworzeniu zlecenia. Jeżeli chcemy, aby dana promocje się nie odnowiła, należy wyłączyć ją tuż przed zakończeniem jej aktualnego terminu ważności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
conradol
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2011, o 13:23

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: conradol »

Witam.

Mam włączoną promocję 4 doładowania i gratis. Doładowałem po raz czwarty konto kwotą 50 zł. Do tej pory zawsze to 50 zł dodawane było do stanu konta i mogłem je w przyszłości wykorzystać na pakiety. Teraz natomiast przyszedł SMS: "Pakiet 50 zł został włączony", a do stanu konta nie doliczono tych 50 zł.

Co oznacza, że pakiet został włączony? Po wpisaniu *121# widzę, że jest on aktywny miesiąc od czwartego doładowania. Czy potem przepada? Jeśli tak, to zmiana warunków promocji jest niekorzystna dla klientów. Co zrobić, aby to 50 zł dodać do stanu konta zamiast do pakietu?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1186
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Ron »

Nic nie zrobisz, to są nowe zasady promocji.
Środki z bonusa wykorzystywane są przed środkami z salda głównego...
Gratis ... może być wykorzystany w ciągu 30 dni od przyznania na krajowe rozmowy, SMS-y I MMS-y, transmisję danych w Polsce oraz do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie.
4. doładowania i gratis
flatron1984
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: flatron1984 »

Witam
Doładowałem konto 4 raz i dostałem"bonus". Pobrałem regulamin promocji "4 doładowania i gratis" i między tym regulaminem a tym co jest zamieszczone tutaj https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank są rozbieżności.
W regulaminie pobranym w PDFie nie ma żadnej wzmianki o tym że można gratis wykorzystać "do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie." a na ww stronie jest taki zapis.
Jak wykorzystać ten "bonus" na włączenie np dodatkowego pakietu internetowego?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2021, o 12:00 przez flatron1984, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1186
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Ron »

flatron1984 pisze: W regulaminie pobranym w PDFie nie ma żadnej wzmianki o tym że można gratis wykorzystać "do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie." a na ww stronie jest taki zapis.
Jak wykorzystać ten "bonus" na włączenie np pakietu internetowego?
Regulamin - §4 Działanie Gratisu pkt 2 ;-)
2. Gratis można wykorzystać na wszystkie usługi dostępne dla Abonentów z wyjątkiem usług o podwyższonej opłacie. Wartość Gratisu może być wykorzystana do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie.
flatron1984
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: flatron1984 »

No i wszystko jasne, pobrałem regulamin z 02.2021 czyli nieaktualny :-)
Pablo82
PlusManiak
Posty: 64
Rejestracja: 1 cze 2019, o 17:57

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

Post autor: Pablo82 »

Witam. Poproszę o przyśpieszenie reklamacji, gdyż pomimo aktywnego pakietu no limit i pakietu 15GB, pobrano mi opłatę z gratisowego pakietu kwotowego, która w moim przypadku wcale nie powinna być pobrana. Oto numer mojego zgłoszenia #2435714
Z góry dziękuję za pomoc Pablo82.
ODPOWIEDZ