Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Witaj Davvvi,
w mobilnej wersji aplikacji Plus online możesz zweryfikować z tytułu jakich usług zostały pobrane środki z konta.
w mobilnej wersji aplikacji Plus online możesz zweryfikować z tytułu jakich usług zostały pobrane środki z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Sprawdzałem w apce i wszędzie same zero. Brak jakiego kolwiek info o pobraniu kasy i także w tej apce sprawdziłem że nie miałem jakiś połączeń poza sieć. Jedno, raptem 36sec.Marta_Plus pisze:Witaj Davvvi ,
w mobilnej wersji aplikacji Plus online Plus online możesz zweryfikować z tytułu jakich usług zostały pobrane środki z konta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Davvvi,
możesz skierować zgłoszenie w opisanej sprawie do naszego BOK, telefonicznie bądź mailowo. W drugim przypadku należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, PESEL).
możesz skierować zgłoszenie w opisanej sprawie do naszego BOK, telefonicznie bądź mailowo. W drugim przypadku należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Zmieńcie te zasady, bo zmuszanie klientów do wysyłania nr PESEL mailem to:Marta_Plus pisze: mailowo .. należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, PESEL).
- narażanie ich na potencjalne problemy (do treści maila może mieć dostęp wiele osób, a oszuści mogą np. wziąć kredyt na bazie naszego nr PESEL);
- wysyłanie najbardziej wrażliwej danej, jaką jest PESEL, mailem, jest niezgodne z zaleceniami RODO.
Zgłoście to do odpowiedniego działu w waszej firmie!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
plufor,
podanie danych jest niezbędne do obsługi kierowanych do nas zgłoszeń i udzielenia odpowiedzi na pytania wymagające wglądu do konta Klienta. Dbamy o ochronę danych osobowych, które są przetwarzane między innymi w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Polkomtel. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: www.plus.pl/dane-osobowe
podanie danych jest niezbędne do obsługi kierowanych do nas zgłoszeń i udzielenia odpowiedzi na pytania wymagające wglądu do konta Klienta. Dbamy o ochronę danych osobowych, które są przetwarzane między innymi w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Polkomtel. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: www.plus.pl/dane-osobowe
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
I właśnie to jest problemem, że ktoś "mądry" u Was wymyślił, że podanie nr PESEL poprzez email jest konieczne i tym samym narażacie klientów.Marta_Plus pisze:podanie danych jest niezbędne do obsługi kierowanych do nas zgłoszeń i udzielenia odpowiedzi
Czas zmienić ten bezsensowny wymóg formalny.
Czy np. wysłanie zapytania z emaila przypisanego u Was do danego numeru, nie jest wystarczającym potwierdzeniem, że to właściciel tego numeru do Was pisze?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
plufor,
Kontakt z adresu e-mail wskazanego na koncie Klienta nie jest wystarczający do potwierdzenia tożsamości w procesie identyfikacji.plufor pisze:Czy np. wysłanie zapytania z emaila przypisanego u Was do danego numeru, nie jest wystarczającym potwierdzeniem, że to właściciel tego numeru do Was pisze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
A więc tak. Okazuje się że pobrało mi 10zł z pakietu na internet 20gb zostań w domu. No to dezaktywowałem tą promocje aby sie poraz kolejny nie aktywowała. To po dezaktywacji wyłączyli cały pakiet , tylko z jakiej racji skoro została pobrana kasa to pakiet powinien być aktywny do końca jego ważności. Chciałem tylko ezaktywować cykliczność i nic więcej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Davvvi,
W przypadku usług prepaid, wpisanie kodu na dezaktywację usługi czy też jej wyłączenie np. z pozycji aplikacji, skutkuje jej usunięciem zaraz po przetworzeniu zlecenia. Jeżeli chcemy, aby dana promocje się nie odnowiła, należy wyłączyć ją tuż przed zakończeniem jej aktualnego terminu ważności.Davvvi pisze:No to dezaktywowałem tą promocje aby sie poraz kolejny nie aktywowała. To po dezaktywacji wyłączyli cały pakiet , tylko z jakiej racji skoro została pobrana kasa to pakiet powinien być aktywny do końca jego ważności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Witam.
Mam włączoną promocję 4 doładowania i gratis. Doładowałem po raz czwarty konto kwotą 50 zł. Do tej pory zawsze to 50 zł dodawane było do stanu konta i mogłem je w przyszłości wykorzystać na pakiety. Teraz natomiast przyszedł SMS: "Pakiet 50 zł został włączony", a do stanu konta nie doliczono tych 50 zł.
Co oznacza, że pakiet został włączony? Po wpisaniu *121# widzę, że jest on aktywny miesiąc od czwartego doładowania. Czy potem przepada? Jeśli tak, to zmiana warunków promocji jest niekorzystna dla klientów. Co zrobić, aby to 50 zł dodać do stanu konta zamiast do pakietu?
Pozdrawiam
Mam włączoną promocję 4 doładowania i gratis. Doładowałem po raz czwarty konto kwotą 50 zł. Do tej pory zawsze to 50 zł dodawane było do stanu konta i mogłem je w przyszłości wykorzystać na pakiety. Teraz natomiast przyszedł SMS: "Pakiet 50 zł został włączony", a do stanu konta nie doliczono tych 50 zł.
Co oznacza, że pakiet został włączony? Po wpisaniu *121# widzę, że jest on aktywny miesiąc od czwartego doładowania. Czy potem przepada? Jeśli tak, to zmiana warunków promocji jest niekorzystna dla klientów. Co zrobić, aby to 50 zł dodać do stanu konta zamiast do pakietu?
Pozdrawiam
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Nic nie zrobisz, to są nowe zasady promocji.
4. doładowania i gratisŚrodki z bonusa wykorzystywane są przed środkami z salda głównego...
Gratis ... może być wykorzystany w ciągu 30 dni od przyznania na krajowe rozmowy, SMS-y I MMS-y, transmisję danych w Polsce oraz do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Witam
Doładowałem konto 4 raz i dostałem"bonus". Pobrałem regulamin promocji "4 doładowania i gratis" i między tym regulaminem a tym co jest zamieszczone tutaj https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank są rozbieżności.
W regulaminie pobranym w PDFie nie ma żadnej wzmianki o tym że można gratis wykorzystać "do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie." a na ww stronie jest taki zapis.
Jak wykorzystać ten "bonus" na włączenie np dodatkowego pakietu internetowego?
Doładowałem konto 4 raz i dostałem"bonus". Pobrałem regulamin promocji "4 doładowania i gratis" i między tym regulaminem a tym co jest zamieszczone tutaj https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank są rozbieżności.
W regulaminie pobranym w PDFie nie ma żadnej wzmianki o tym że można gratis wykorzystać "do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie." a na ww stronie jest taki zapis.
Jak wykorzystać ten "bonus" na włączenie np dodatkowego pakietu internetowego?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2021, o 12:00 przez flatron1984, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Regulamin - §4 Działanie Gratisu pkt 2flatron1984 pisze: W regulaminie pobranym w PDFie nie ma żadnej wzmianki o tym że można gratis wykorzystać "do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie." a na ww stronie jest taki zapis.
Jak wykorzystać ten "bonus" na włączenie np pakietu internetowego?
2. Gratis można wykorzystać na wszystkie usługi dostępne dla Abonentów z wyjątkiem usług o podwyższonej opłacie. Wartość Gratisu może być wykorzystana do uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
No i wszystko jasne, pobrałem regulamin z 02.2021 czyli nieaktualny
Re: Piąte doładowanie GRATIS!
Witam. Poproszę o przyśpieszenie reklamacji, gdyż pomimo aktywnego pakietu no limit i pakietu 15GB, pobrano mi opłatę z gratisowego pakietu kwotowego, która w moim przypadku wcale nie powinna być pobrana. Oto numer mojego zgłoszenia #2435714
Z góry dziękuję za pomoc Pablo82.
Z góry dziękuję za pomoc Pablo82.