Zmiana taryfy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Gozdek,
Gozdek pisze:Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa przejścia z Plus mix na karte. Spełniłem wszystkie zasilenia które były konieczne parę miesięcy przed czasem,
po realizacji wszystkich zasileń możesz skorzystać z oferty Plus na Kartę. W celu zmiany taryfy należy wysłać SMS o treści PNK pod bezpłatny numer 2699. Zmiana taryfy nastąpi po 7 dniach od daty wysłania wiadomości. O zmianie zostaniesz powiadomiony SMS-em. Więcej info tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baer1911
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 sie 2020, o 19:33

Zmiana taryfy przed bonusem za polecenie

Post autor: baer1911 »

EDIT: przeniesienie nie polecenie

Dzień dobry. Zamówiłem sobie przeniesienie numeru do Plusha na kartę, ale po dokładnym zapoznaniu z ofertą bardziej jednak mi pasuje oferta w głównym Plusie.

Pytanie jest następujące, czy jak doładuje numer za parę złotych, żeby móc zmienić taryfę, to czy po przejściu dalej będę mógł skorzystać z darmowych 3 miesięcy pakietu za przeniesienie? Czy też może się stać tak że aktywacja będzie niemozliwa?

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 6 sie 2020, o 15:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj baer1911,
baer1911 pisze:czy po przejściu dalej będę mógł skorzystać z darmowych 3 miesięcy
Nie:
W przypadku zmiany przez Abonenta taryfy na inną, Promocja „Rabat 100 procent na 3 miesiące”zostanie wyłączona.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... et="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafal83
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 paź 2020, o 21:17

Zmiana taryfy ,Nowa taryfa simplus na inna taryfę .

Post autor: rafal83 »

Witam jak w temacie zmiana taryfy .Nowa taryfa simplus na inna taryfę ,żeby było rok ważności konta , darmowe rozmowy do wszystkich i niedrogie zasilanie .Co polecacie .Chodzi przede wszystkim o rozmowy darmowe .
Ostatnio zmieniony 4 maja 2021, o 13:18 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj rafal83,

masz dużo możliwości, jeśli chodzi o zmianę taryfy na nowszą. Aktualnie w większości planów taryfowych można aktywować takie promocje jak Rok Ważności Konta oraz promocje z nielimitowanymi połączeniami/SMS-ami/MMS-ami. Zestawienie taryf (nad opisem każdej z nich jest kod umożliwiający zmianę taryfy na tę właśnie wybraną) wraz z pakietami/promocjami znajdziesz w naszym FAQ. W razie dodatkowych pytań, zapraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Werewolf
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 23 kwie 2022, o 22:49

Promocje z Plus na kartę a przejście na taryfę Plush

Post autor: Werewolf »

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum w tym specjalistów.

Mam pytanie, czy kupując starter z taryfą Plus na kartę, zasilając konto za minimum 15 zł i wykupując pakiet „Nawet 240 GB na trzy miesiące” w zamian za wyrażenie zgód marketingowych można zaraz po jego aktywacji przejść na taryfę Plush na kartę zachowując wcześniej wymienione?
Jeśli odpowiedź brzmi "tak" chciałbym również zapytać co w przypadku ponownego wyrażenia zgód w taryfie Plush na kartę? Czy również zostanie przyznany mi bonus 200 GB?
Przeczytałem regulamin pierwszej z wymienionych promocji, ale niestety żaden jego punkt nie reguluje tych kwestii.
Teoretycznie w przypadku zmiany taryfy pakiety również przepadają, jednakże nie wiem, czy te bonusy przypisane są do określonej taryfy, czy do numeru w samej ofercie pre paid.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2022, o 09:43 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
kondzi
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 2 sty 2013, o 18:04

Re: Promocje z Plus na kartę a przejście na taryfę Plush

Post autor: kondzi »

Cześć, nie wiem jak będzie w Twoim przypadku, ale podejrzewam, że jest podobnie jak z gigabankiem- przy przejściu z Plusa na kartę do Plusha, nagromadzony transfer przepada. Nie sprawdzałem tego, ale tak mi napisał plus online, pewnie trzeba mu uwierzyć.
Chyba że przejście będziesz próbował zrobić przez plus online, może tam będzie pisać co utracisz, a co przejdzie na nową taryfę i będziesz mógł jeszcze zadecydować ostatecznie.

Wysłane z mojego moto g(30) przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Werewolf,

po zmianie taryfy pakiet powinien zostać wyłączony.
Werewolf pisze:Jeśli odpowiedź brzmi "tak" chciałbym również zapytać co w przypadku ponownego wyrażenia zgód w taryfie Plush na kartę? Czy również zostanie przyznany mi bonus 200 GB?
Zgody na numerze będą już wyrażone przy aktywacji pakietu 240 GB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
vvvv
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2014, o 23:10

zmiana taryfy i telefonu

Post autor: vvvv »

Dzień dobry,
moja mama przez wiele lat jest w Plusie. Zawsze miała telefon na kartę. Miała taryfę chyba Team 7 czy Swojaki, jakoś tak. Gdy kilka lat temu , chyba 3 lata, zmieniala telefon na inny telefon, nie pasowala jej stara karta sim. Poszła do operatora i dostala nową mniejsza kartę sim ze starym numerem. Nie miała tam dostępu do danych mobilnych w telefonie. Sądziłyśmy, że cały czas uzywa starej taryfy.

Teraz kupilam jej smarton. Ku swojemu zdziwieniu odkrylam, ze jej karta sim ma dostęp do danych mobilnych LTE.
Sprawdzilam kodami taryfę i okazuje się , ze ma Plus na Kartę bez limitu. Ale nie ma żadnych pakietów obniżających koszty. Pomijam już fakt, że nie wiadomo, jaki byl cennik rozmow przez te trzy lata, skoro nikt nam nie powiedzial, że zmienia taryfę. (Na stronie brak cenników)
1. Wyczytałam natomiast, że jest w tej taryfie jakaś usługa darmowego LTE. Czy to prawda? Jaka jest tam liczba GB dostępna w tej taryfie przy doładowaniu za 50 złotych co trzy miesiące?
2. Mimo że ma wyłączoną pocztę głosową, ma także jakąś dziwna usługę Nowe Usługi Głosowe. Co to jest i jak to wyłączyć?

3. Czy w tej taryfie może też mieć Gigabank? Jesli nie, jaki jest kod do przejścia z tej taryfy na Plus Elastyczna na Karta? Czy w tej Elastycznej gigabank sam jej się włączy, czy trzeba coś jeszcze kodami wyklikać?
4. I gdzie jest cennik za smsy i mmsy, oraz za wideorozmowy w tej taryfie Bez Limitu?

Reasumując:
5. jakich kodów musi użyć w tym momencie, żeby mieć jak najtaniej gigabank oraz rozmowy ze wszytskimi bez limitu w Polsce? (możliwa jest zmiana taryfy). Mama mało korzysta z internetu poza wi-fi.

Na waszych stronach jest taki koszmarny bałagan, że dorosły człowiek nie może tam nic znaleźć, chyba tylko nastolatki, które lubią duże kafelki, i jaskrawe kolory. Komu szkodziły normalnie punktowo wypisane informacje jak w zwykłym dokumencie, z cennikami w załacznikach itp. ?
A przy okazji - czy jest jakaś usługa smsa przypominającego o kończącym się gigabanku?
Dziękuję
Ostatnio zmieniony 27 mar 2023, o 09:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono watki - ten sam temat.
wu-JG
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2020, o 07:39

Re: zmiana taryfy i telefonu

Post autor: wu-JG »

Ad1. LTE aktywujesz kodem *101*11*24#
To jest tylko dostęp do szybkiego internetu. Samo włączenie nie wiąże się z otrzymaniem darmowego pakietu do wykorzystania.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj vvvv,
wu-JG pisze: 27 mar 2023, o 06:10 Ad1. LTE aktywujesz kodem *101*11*24#
To jest tylko dostęp do szybkiego internetu. Samo włączenie nie wiąże się z otrzymaniem darmowego pakietu do wykorzystania.
Potwierdzam.
vvvv pisze: 26 mar 2023, o 18:42 2. Mimo że ma wyłączoną pocztę głosową, ma także jakąś dziwna usługę Nowe Usługi Głosowe. Co to jest i jak to wyłączyć?
Informacje znajdziesz tutaj.
vvvv pisze: 26 mar 2023, o 18:42 Czy w tej taryfie może też mieć Gigabank?
Nie. Promocja GigaBank jest dostępna tylko w taryfie Plus Elastyczna na Kartę.
vvvv pisze: 26 mar 2023, o 18:42 Jesli nie, jaki jest kod do przejścia z tej taryfy na Plus Elastyczna na Karta?
Informacje znajdziesz w naszym FAQ.
Ważne: po zmianie nie będzie powrotu do aktualnie posiadanej taryfy. Zmieni się również rozliczenie w Wielkiej Brytanii.
vvvv pisze: 26 mar 2023, o 18:42 Czy w tej Elastycznej gigabank sam jej się włączy
Tak.
vvvv pisze: 26 mar 2023, o 18:42 4. I gdzie jest cennik za smsy i mmsy, oraz za wideorozmowy w tej taryfie Bez Limitu?

Reasumując:
5. jakich kodów musi użyć w tym momencie, żeby mieć jak najtaniej gigabank oraz rozmowy ze wszytskimi bez limitu w Polsce? (możliwa jest zmiana taryfy). Mama mało korzysta z internetu poza wi-fi.
Cenniki oraz promocje i pakiety dostępne w poszczególnych planach cenowych, znajdziesz na stronie, którą podlinkowałam powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
vvvv
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2014, o 23:10

Re: Zmiana taryfy

Post autor: vvvv »

Dziękuję za wyjasnienia.
Zmieniłam taryfę kodami na Elastyczną. I teraz znów pytanie:
1. przyszło powiadomienie, że taryfa została aktywowana.
2. że promocja Gigabank została włączona i data aktywacji.
3. Zlożyłam zlecenie aktywacji Rozmawiaj bez limitu i przyszło potwierdzenie: promocja...została włączona, data aktywacji. .4. sprawdzilam aktywne promocje kodem i faktycznie Rozmawiaj bez limitu oraz Gigabank jest.
5. Chciałam jednak dostać informację, do kiedy aktywny jest gigabank oraz ile jest na jego koncie. Gdy jednak sprawdzam kodem *121# otrzymuję informację: brak aktywnych pakietów.
To jest ten Gigabank, czy go nie ma? Czy to zły kod do sprawdzania stanu gigabanku?
6. Nie przyszła także informacja o pobraniu 20 złotych za aktywację Rozmawiaj bez limitu.

Zrobiłam to jakąś godzinę temu. Ile trzeba czekac, by wszystko się aktywowało? Czy trzeba dodatkowo zasilić konto? Mama zasilała sobie konto miesiac temu, a pieniedzy ma znacznie więcej niż potrzeba. Nie wiem, czy może już rozmawiać w ramach tej promocji i korzystac z danych mobilnych gigabanku. Nie wiem, ile giga jest do wykorzystania.
Dziękuję.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

vvvv,

jednostki w pakiecie GigaBank, przyznawane są po zasileniu konta. Wielkość pakietu zależy od kwoty doładowania.
Regulamin tutaj.
Jeżeli na koncie numeru nie ma aktywnego żadnego pakietu internetowego, to sugeruję wyłączenie transmisji danych.
vvvv pisze: 27 mar 2023, o 15:32 6. Nie przyszła także informacja o pobraniu 20 złotych za aktywację Rozmawiaj bez limitu.
Saldo konta zostało pomniejszone o tę kwotę? Promocja jest widoczna pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
vvvv
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2014, o 23:10

Re: Zmiana taryfy

Post autor: vvvv »

Dziękuję, juz rozumiem. Tak promocja jest widoczna pod tym kodem. Widocznie źle zapamiętałam kwotę salda.
A Gigabank dopiero po zasileniu.
Dziękuję i pozdrawiam.
zecer1973
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2013, o 15:06

Zmiana taryfy

Post autor: zecer1973 »

Witam
Od pewnego czasu staram się zmienić taryfę z elastyczna na kartę na nowy plush. Kod *147*23# nie działa (Usługa niedostępna) , przez aplikację też nie mogę zmienić (zlecenie nie powiodło się). Dzwoniłem na infolinię Pani i technik też nie poradzili sobie ze zmianą taryfy.
ODPOWIEDZ