Zmiana taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 00:29
Re: Zmiana taryfy
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuję serdecznie.
Re: Zmiana taryfy
Witam mam taryfę Nowy Plush chciałam doładować pakiet wpisałam kod *136*11*08# . Była informacja że po doładowaniu kolejnym będę mieć darmowy internet. Doładowałam kolejny raz a internetu brak. Co zrobić aby mieć internet?
Edycja:
A wpisując kod Wyślij SMS o treści Pakiet pod numer 80025 pojawia się informacja "Twoje zgłoszenie do promocji pakiet 5 GB nie może być przyjęte. Nie korzystasz z usługi uprawniających w promocji. Możesz je aktywować odpowiednim kodem..."
Edycja:
A wpisując kod Wyślij SMS o treści Pakiet pod numer 80025 pojawia się informacja "Twoje zgłoszenie do promocji pakiet 5 GB nie może być przyjęte. Nie korzystasz z usługi uprawniających w promocji. Możesz je aktywować odpowiednim kodem..."
Ostatnio zmieniony 3 gru 2018, o 09:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Witaj creatka,
Ten kod aktywuje promocję Rozmowy, SMS, MMS bez limitu, która nie zawiera paczki internetu. Jeżeli już ją włączyłaś to do niej możesz dodać Plush Internet Promo BS, gdzie za zasilenie konta otrzymujesz pakiet internetowy. Szczegóły w regulaminie.creatka pisze:mam taryfę Nowy Plush chciałam doładować pakiet wpisałam kod *136*11*08#
Aby włączyć ten pakiet, na koncie należy posiadać aktywną jedną z promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”, „Plush Internet Promo BS”: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... GB.pdf.pdf.creatka pisze:A wpisując kod Wyślij SMS o treści Pakiet pod numer 80025 pojawia się informacja "Twoje zgłoszenie do promocji pakiet 5 GB nie może być przyjęte. Nie korzystasz z usługi uprawniających w promocji. Możesz je aktywować odpowiednim kodem..."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zmiana Plusy na Plus
Dzień dobry. Chciałem się dowiedzieć czy można dokonać zmiany z Plusy na kartę na Plus na kartę używając szybkiego kodu? Czy ew dokonując zmiany zachowam stan konta Plus (rok ważności, saldo PLN, pakiety internetowe i inne)? Czy oferta Plus na kartę z opcją bez limitów za 25 zł / 30 dni, z automatu kumuluje niewykorzystane paczki GB? Z góry dziękuję za kompleksową informację.
Ostatnio zmieniony 3 gru 2019, o 11:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
Witaj RGG,
Niestety nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie, ponieważ powyższa wypowiedź nie zawiera żadnych szczegółowych informacji. Napisz proszę jaką taryfę aktualnie posiadasz (sprawdzisz ją kodem *147#) oraz podaj nazwę planu cenowego i promocji, na którą chcesz dokonać zmiany.RGG pisze:Plusy na kartę na Plus na kartę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy
Aktywna taryfa to Nowy Plush. Chciałbym zmienić na taryfę w Plus Na Kartę,"z nielimitowanymi" rozmowami, SMS, MMS i pakietem GB, z kumulacja niewykorzystanej transmisji danych. Pytanie czy obecny stan konta i usługi zostaną zachowane (saldo konta, rok ważności, obecne pakiety GB z doładowania i z innych promocji)?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
RGG,
W przypadku usługi GigaBank należy przed zasileniem konta upewnić się, że jest ona aktywna i widoczna pod kodem *136#.
Wszystkie pakiety i promocje dostępne w ofercie Plus Elastyczna na Kartę znajdziesz w naszym FAQ.
Kumulację jednostek mamy tylko w promocji GigaBank tym samym wnioskuję, że zmiany chcesz dokonać na taryfę Plus Elastyczna na Kartę. Migracja odbywa się kodem *147*27# i kosztuje 5 zł.RGG pisze:kumulacja niewykorzystanej transmisji danych
Odpowiedź na wszystkie Twoje pytania znajduje się w tym regulaminie:RGG pisze:Pytanie czy obecny stan konta i usługi zostaną zachowane (saldo konta, rok ważności, obecne pakiety GB z doładowania i z innych promocji)?
Promocję Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu aktywujesz kodem wł.:*136*11*00# - koszt: 25 zł/ważność: 30 dni.3) Okres ważności dla Usług wychodzących oraz środki zgromadzone na koncie Abonenta przed dokonaniem zmiany taryfy pozostają bez zmian z zastrzeżeniem pkt 7) poniżej;
4) Abonent zachowuje staż w sieci;
5) wszelkie dotychczasowe usługi/pakiety/promocje jakie Abonent posiadał na swoim koncie, a które nie są dostępne dla Abonentów korzystających z taryfy Plus Elastyczna na Kartę ulegają dezaktywacji;
6) niewykorzystane jednostki w ramach dezaktywowanych pakietów/usług/promocji przepadają inie są zwracane w jakiejkolwiek formie;
7) Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny Okres ważności dla Usług wychodzących, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji „Rok Ważności Konta” albo „Rok Ważności Konta II”, „Bonus za rejestrację Rok Ważności Konta”, „Środki Ważne Rok” większy niż 4320 godziny (180 dni), po zmianie taryfy będzie miał ustawiony Okres ważności dla Usług wychodzących zgodnie z Cennikiem Plus Elastyczna na Kartę, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy.
W przypadku usługi GigaBank należy przed zasileniem konta upewnić się, że jest ona aktywna i widoczna pod kodem *136#.
Wszystkie pakiety i promocje dostępne w ofercie Plus Elastyczna na Kartę znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy
Chciałam się upewnić co do ważności konta w przypadku zmiany taryfy z Nowy Plush na Elastyczną na kartę. Aktualnie mam konto ważne jeszcze 4 miesiące czyli po zmianie taryfy ważność nie zostanie skrócona do 30 dni, bo nie przekracza podanych w regulaminie 180 dni? Jak rozumiem, gdybym miała ważność konta dłuższą niż pół roku wtedy zostałaby skrócona do miesiąca?
Re: Zmiana taryfy
Ważność nie ulegnie zmianie zgodnie z Regulamin - Okres ważności dla Usług wychodzących oraz środki zgromadzone na koncie Abonenta przed dokonaniem zmiany taryfy pozostają bez zmian.alaska pisze:Chciałam się upewnić co do ważności konta w przypadku zmiany taryfy z Nowy Plush na Elastyczną na kartę. Aktualnie mam konto ważne jeszcze 4 miesiące czyli po zmianie taryfy ważność nie zostanie skrócona do 30 dni, bo nie przekracza podanych w regulaminie 180 dni?
Zapis dotyczy posiadanych usług „Rok Ważności Konta” albo „Rok Ważności Konta II”, „Bonus za rejestrację Rok Ważności Konta”, „Środki Ważne Rok” i skrócenie ważności zgodnie z Cennikiem nastąpi do 180 dni, ale nie krócej jak 30 dni.alaska pisze:...Jak rozumiem, gdybym miała ważność konta dłuższą niż pół roku wtedy zostałaby skrócona do miesiąca?
Re: Zmiana taryfy
Chyba inaczej: Abonent, który posiadał okres ważności (dotyczy RWK) WIĘKSZY niż 4320 godziny (180dni) po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności nie krócej niż 30dni. Wg mnie to jest zapis warunkowy, jeśli mam RWK i zostało mi więcej niż 180dni to po zmianie taryfy ważność zostanie skrócona do 30dni. W przeciwnym razie ważność zostaje bez zmian i to jest mój przypadek, bo mam RWK ale zostało mi mniej niż 180dni (4 miesiące).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana taryfy
alaska,
Tak.alaska pisze:Aktualnie mam konto ważne jeszcze 4 miesiące czyli po zmianie taryfy ważność nie zostanie skrócona do 30 dni, bo nie przekracza podanych w regulaminie 180 dni?
W takim przypadku ważność zostałaby skrócona.alaska pisze:Jak rozumiem, gdybym miała ważność konta dłuższą niż pół roku wtedy zostałaby skrócona do miesiąca?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana taryfy
Dziękuję, ten zapis nie jest zbyt jasny, jeśli ktoś ma RWK i ważność dłuższą niż moja, np 8 mies. to po zmianie taryfy może zostać z ważnością do 30 dni czyli krótszą niż moja (bo moja ważność zostanie zachowana a u niego skrócona)
Re: Zmiana taryfy
Witam,
Mam taryfę Plus na kartę elastyczna, czy jest możliwość zmiany jej na Nowy Plush?
Mam taryfę Plus na kartę elastyczna, czy jest możliwość zmiany jej na Nowy Plush?
Re: Zmiana taryfy
@pawel1710,
Tak, jest możliwość zmiany taryfy na Nowy Plush. Zmiana taryfy jest płatna jednorazowo 5 zł.
Regulamin Promocji „Zmień taryfę na Nowy Plush”
kod na zmianę taryfy: *147*23#
Dodatkowe informację o pakietach i promocjach w taryfie Nowy Plush znajdziesz TUTAJ.
Tak, jest możliwość zmiany taryfy na Nowy Plush. Zmiana taryfy jest płatna jednorazowo 5 zł.
Regulamin Promocji „Zmień taryfę na Nowy Plush”
kod na zmianę taryfy: *147*23#
Dodatkowe informację o pakietach i promocjach w taryfie Nowy Plush znajdziesz TUTAJ.
Re: Zmiana taryfy
Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa przejścia z Plus mix na karte. Spełniłem wszystkie zasilenia które były konieczne parę miesięcy przed czasem, czy aby przejść na kartę trzeba wypełnić jakiś wniosek, i ile trwa przejście z Plus mix na karte? :)