Zawieszona promocja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 132
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45
Zawieszona promocja
Od paru miesięcy korzystałem z promocji "Rozmowy, SMSy bez limitu i 0,5 GB". Wczoraj miało nastąpić automatyczne przedłużenie na kolejne 30 dni. Ale ja przestałem już potrzebować 0,5 GB. Więc tuż przed odnowieniem promocji ""Rozmowy, SMSy bez limitu i 0,5 GB" aktywowałem promocję "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich". Otrzymałem SMSy potwierdzające aktywowanie "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich". Po paru godzinych przyszedł do mnie SMS, że "Promocja "Rozmowy i SMSy bez limitu i 0,5 GB nie została aktywowana na kolejne 30 dni z powodu braku wystarczających środków na koncie lub...". Faktycznie, na koncie było mniej niż 35 zł (i bardzo dobrze). Loguję się do e-bok i widzę, że mam aktywną promocję "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich", a promocja "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" jest zawieszona.
Pytanie następujące - co się stanie za 30 dni, jeżeli na koncie będzie ponad 35 zł? Czy będą aktywne obie promocje? I ogólnie, jak to działa - czy promocje "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" oraz "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich" mogą się nakładać i co mi to daje?
Pytanie następujące - co się stanie za 30 dni, jeżeli na koncie będzie ponad 35 zł? Czy będą aktywne obie promocje? I ogólnie, jak to działa - czy promocje "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" oraz "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich" mogą się nakładać i co mi to daje?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zawieszona promocja
Pugilares,
Zgodnie z regulaminem:Pugilares pisze:Pytanie następujące - co się stanie za 30 dni, jeżeli na koncie będzie ponad 35 zł?
Jeżeli w tych 30-tu dniach, na koncie numeru pojawia się odpowiednia kwota, promocja ulegnie odnowieniu.24. Jeżeli po upływie 30 dni Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji i/lub skończył się okres ważności konta, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 30 dni.
25. Jeśli w ciągu 30 dni od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do pobrania opłaty, Promocja zostanie automatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS.
Mogą, dlatego niepotrzebny wariant należy wyłączyć.Pugilares pisze:Czy będą aktywne obie promocje? I ogólnie, jak to działa - czy promocje "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" oraz "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich" mogą się nakładać i co mi to daje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 2 paź 2017, o 10:49
Ja+Internet 2GB/10zł (Zawieszona)
Witam. Mam problem z internetem w mixie. Mam pakiet cykliczny 2gb za 10 zł co miesiąc. Powinien mi się sam odnowić ale napisane jest, że zawieszony. Nie wiem dlaczego. Czy jak doładuje kwotę 30 zł (tyle co w umowie) to internet się "odwiesi" ? Bo nie ukrywam, że potrzebuje go bardzo.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2017, o 11:40 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Ja+Internet 2GB/10zł (Zawieszona)
Zgodnie z Regulaminem:
Pakiet cykliczny ulega odnowieniu po upływie Okresu Ważności Pakietu pod warunkiem, że Abonent Mix posiada na koncie odpowiednie środki pozwalające na pobranie opłaty za dany pakiet cykliczny.
Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia pakietu i/lub skończył się okres ważności konta (konto nie będzie aktywne), nie zostanie pobrana opłata za jej odnowienie, a możliwość korzystania z pakietu zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni).
Masz teraz 30 dni od dnia zawieszenia na doładowanie konta i opłata za pakiet internet zostanie automatycznie pobrana.
Pamiętaj, aby korzystać z pakietu Internet, musisz mieć ważność konta na połączenia wychodzące i minimum 1 grosz. Kodem *136# sprawdzisz ważność pakietu.
Pakiet cykliczny ulega odnowieniu po upływie Okresu Ważności Pakietu pod warunkiem, że Abonent Mix posiada na koncie odpowiednie środki pozwalające na pobranie opłaty za dany pakiet cykliczny.
Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia pakietu i/lub skończył się okres ważności konta (konto nie będzie aktywne), nie zostanie pobrana opłata za jej odnowienie, a możliwość korzystania z pakietu zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni).
Masz teraz 30 dni od dnia zawieszenia na doładowanie konta i opłata za pakiet internet zostanie automatycznie pobrana.
Pamiętaj, aby korzystać z pakietu Internet, musisz mieć ważność konta na połączenia wychodzące i minimum 1 grosz. Kodem *136# sprawdzisz ważność pakietu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zawieszona promocja
Witaj andrzej25082,
Ile wynosił stan konta w chwili zakończenia dotychczasowej ważności tego pakietu? Konto numeru było wówczas aktywne (posiadało zachowany termin ważności)?andrzej25082 pisze:Powinien mi się sam odnowić ale napisane jest, że zawieszony. Nie wiem dlaczego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Zawieszona promocja
Dzień dobry,
Nie będę zakładał nowego wątku, prośba o wsparcie jak poniżej.
W dniu 04/06/2020 doładowałem konto Plush kwotą 30zł. Tego samego dnia próbowałem aktywować pakiet Rozmowy, SMS,MMS bez limitu i 15 GB *136*11*9096#, jednak pojawiała się informacja o niemożności aktywacji pakietu. Zatem aktywowałem pakiet Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07#. Kwotę z konta pobrano, pakiet aktywowano. Dnia 07/06/2020 otrzymałem sms z informacją o niemożności aktywacji pakietu Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07# a sprawdzenie statusu promocji i pakietów *136# pokazuje informację: Aktywne promocje: Bez limitu i 15GB (zawieszona). Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (limit 10GB, w tym limit UE 2,65GB) 04-07-2020 18:06, Rabat Video 30 dni.
Co to oznacza i jak odwiesić aktualny pakiet?
Pozdrawiam,
Maciej
Nie będę zakładał nowego wątku, prośba o wsparcie jak poniżej.
W dniu 04/06/2020 doładowałem konto Plush kwotą 30zł. Tego samego dnia próbowałem aktywować pakiet Rozmowy, SMS,MMS bez limitu i 15 GB *136*11*9096#, jednak pojawiała się informacja o niemożności aktywacji pakietu. Zatem aktywowałem pakiet Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07#. Kwotę z konta pobrano, pakiet aktywowano. Dnia 07/06/2020 otrzymałem sms z informacją o niemożności aktywacji pakietu Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07# a sprawdzenie statusu promocji i pakietów *136# pokazuje informację: Aktywne promocje: Bez limitu i 15GB (zawieszona). Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (limit 10GB, w tym limit UE 2,65GB) 04-07-2020 18:06, Rabat Video 30 dni.
Co to oznacza i jak odwiesić aktualny pakiet?
Pozdrawiam,
Maciej
Re: Zawieszona promocja
@ maciej80rsl,
Posiadałeś już aktywny pakiet "Bez limitu i 15 GB" w poprzednim miesiącu ??
Posiadałeś już aktywny pakiet "Bez limitu i 15 GB" w poprzednim miesiącu ??
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Zawieszona promocja
Chyba tak, chociaż pewności nie mam. Być może był to pakiet Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07#. Tego kodu, *136*11*07#, używam ponad 2 lata i nigdy nie było z nim problemów do bodajże marca tego roku kiedy to pojawiały się informacje o niemożności aktywacji ww. pakietu. Wtedy używałem kodu *136*11*9096# i wszystko było ok. Reasumując, kodów używam naprzemiennie, więc nie pamiętam, który pakiet był aktywny w zeszłym miesiącu.Ron pisze:Posiadałeś już aktywny pakiet "Bez limitu i 15 GB" w poprzednim miesiącu ??
Re: Zawieszona promocja
No właśnie pakiet "Bez limitu i 15 GB" jest pakietem cyklicznym samoodnawialnym. Dlatego masz informację, że jest zawieszony. Zawieszenie w/w pakietu trwa do 30 dni.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Zawieszona promocja
Zaraz, sprawdzałem aktywne pakiety kodem *136# oraz stanu i ważności konta kodem *100# w dniu 04/06/2020. Promocji aktywnych na dzień 04/06/2020 brak, kwota na koncie 30zł. Nadmienię iż w pierwszym poście dokładnie napisałem co zrobiłem...Ron pisze:No właśnie pakiet "Bez limitu i 15 GB" jest pakietem cyklicznym samoodnawialnym. Dlatego masz informację, że jest zawieszony. Zawieszenie w/w pakietu trwa do 30 dni.
Zatem jak to możliwe, że pobrano mi 25 zł za aktywację pakietu Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07# w dniu 04/07/2020 a zawieszono w dniu 07/06/2020 pakiet Rozmowy, SMS,MMS bez limitu i 15 GB *136*11*9096#?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zawieszona promocja
Witaj maciej80rsl,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Zawieszona promocja
Rozumiem, dziękuję za szybką reakcję, formularz uzupełniony i wysłany.Joanna_Plus pisze:Witaj maciej80rsl,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zawieszona promocja
maciej80rsl,
Podaj proszę numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.maciej80rsl pisze:formularz uzupełniony i wysłany
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ