Problem z połączeniami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 gru 2017, o 18:51
zablokowanie numeru
witam, ostatnio zauważyłem brak zasiegu na telefonie, w wyniku czego nikt nie moze sie ze mna skontaktowac. numer tel to simplus 60xxxxxx, przy ostatnim doładowaniu otrzymałem wiadomosc o waznosci konta do 07-04-2020, a samo doladowanie mialo miejsce 8,04,2019. Z tego co sprawdzałem telefon jest sprawny. Co zatem może być przyczyną
Ostatnio zmieniony 14 maja 2019, o 14:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. Ukrycie numeru telefonu.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat. Ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Witaj orzech446,
po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Karta przełożona do innego telefonu, również nie loguje się do sieci?
po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Karta przełożona do innego telefonu, również nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
tak, karta nie loguje sie do sieci, sprawdzone na innym urzadzeniu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
orzech446,
jeżeli konto numeru było regularnie zasilane, a karta SIM nie loguje się do sieci, to obawiam się, że mogła ulec ona uszkodzeniu.
jeżeli konto numeru było regularnie zasilane, a karta SIM nie loguje się do sieci, to obawiam się, że mogła ulec ona uszkodzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
w takim razie musze prawdopodobnie wymienic kartę. A możliwe jest sprawdzenie statusu numeru u operatora dotyczaca końca waznosci
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
orzech446,
tutaj informacje na temat wymiany karty SIM.
Data ważności widnieje również w mobilnej wersji aplikacji Plus online. Logowanie nie wymaga hasła sesji oraz jest dostępne przy połączeniu Wi-Fi. Jako hasło należy podać 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
tutaj informacje na temat wymiany karty SIM.
Jeżeli masz na myśli weryfikację terminu ważności numeru, to można tego dokonać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK (wybierając tę drugą formę, w korespondencji należny podać numer telefonu oraz dane: imię i nazwisko, numer PESEL).orzech446 pisze:A możliwe jest sprawdzenie statusu numeru u operatora dotyczaca końca waznosci
Data ważności widnieje również w mobilnej wersji aplikacji Plus online. Logowanie nie wymaga hasła sesji oraz jest dostępne przy połączeniu Wi-Fi. Jako hasło należy podać 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
dziekuje za porady, pozdrawiam
Jest zasieg a brak polaczen
Telefon pokazuje ze ma zasieg i ze zarejestrowano w sieci a brak jakichkolwiek polaczen. Nie moge dzwonic i nikt nie dodzwoni sie do mnie i brak transmisji danych. Zasieg pokazuje 2, 3 a i wszystkie kreski. Po wlaczeniu i wylaczeniu trybu samolotowego przez chwile dzialaja polaczenia wychodzace i przychodzace. Transmisja danych w ogole. A po chwili znow nic. Mieszkam 76-214. Telefon lg h420.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2020, o 09:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Liinc,
jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Problem z połączeniami.
Coś się zepsuło z siecią, bo gdy dzwonimy na inny numer z dwóch telefonów, to nie słyszymy drugiej osoby, a ona nas tak. Rano wszystko było ok, teraz nawet na przełączonym 2g nie słychać rozmówcy. Miasto Kalisz, okolice Lipowej, proszę o sprawdzenie czy jest jakaś awaria czy coś, bo nie da się z nikim skontaktować. Napisałem zgłoszenie, ale zanim dostanę odpowiedź, trochę pieniędzy stracimy... (#1900924)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z połączeniami.
marekkalisz19, wcześniej było ok? Poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Probklm z połączeniem wychodzącym i przychodzącym
Witam,
od kilku dni nie mogę wykonać podłączania. Przy wybieraniu numeru jest cisza, żadnego sygnału. Kiedy ktoś chcę zadzwonić na mój numer pojawia się jeden sygnał i poczta głosowa. Zasięg jest, internet i sms działają. Czy ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązać?
od kilku dni nie mogę wykonać podłączania. Przy wybieraniu numeru jest cisza, żadnego sygnału. Kiedy ktoś chcę zadzwonić na mój numer pojawia się jeden sygnał i poczta głosowa. Zasięg jest, internet i sms działają. Czy ktoś miał podobny problem? Jak go rozwiązać?
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2021, o 12:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Re: Probklm z połączeniem wychodzącym i przychodzącym
Było testowane na innym telefonie?
PS. Nie jest to telefon od LG?
PS. Nie jest to telefon od LG?
Re: Probklm z połączeniem wychodzącym i przychodzącym
Wygląda na to, że winna jest ostatnia aktualizacja aplikacji Google. Problem rozwiązuje odinstalowanie wszystkich aktualizacji tej aplikacji albo, co zalecane, zainstalowanie najnowszej (wydanej wczoraj) która naprawia ten problem.
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/spr ... et="_blank
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/spr ... et="_blank