Problem z połączeniami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z połączeniami.
grzefik, sprecyzuj proszę jeszcze lokalizację (miejscowość, ulica), w której wystąpiła opisywana sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 15:46
Wybrany numer nie istnieje
Witam
Podczas rozmowy telefonicznej osoby które w tym samym momencie próbują się ze mną połączyć słyszą komunikat „wybrany numer nie istnieje”, informacja ta pojawia się niezależnie od tego:
-z jakiej sieci te osoby dzwonią
-w jakim dniu oraz czasie są wykonane połączenia
-z jakiej lokalizacji dzwonią i w jakim ja jestem miejscu
-z jakiego aparatu telefonicznego korzystam
Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.
Poproszę o rozwiązanie mojego problemu.
Jeżeli zamieszczony temat jest umiejscowiony błędnie to przepraszam i proszę o jego przeniesienie do odpowiedniego działu.
Podczas rozmowy telefonicznej osoby które w tym samym momencie próbują się ze mną połączyć słyszą komunikat „wybrany numer nie istnieje”, informacja ta pojawia się niezależnie od tego:
-z jakiej sieci te osoby dzwonią
-w jakim dniu oraz czasie są wykonane połączenia
-z jakiej lokalizacji dzwonią i w jakim ja jestem miejscu
-z jakiego aparatu telefonicznego korzystam
Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.
Poproszę o rozwiązanie mojego problemu.
Jeżeli zamieszczony temat jest umiejscowiony błędnie to przepraszam i proszę o jego przeniesienie do odpowiedniego działu.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2018, o 16:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Witaj Robert1985,
czyli sytuacja występuje tylko wtedy, gdy prowadzisz inną rozmowę?
Poczta głosowa jest aktywna na tym numerze?
czyli sytuacja występuje tylko wtedy, gdy prowadzisz inną rozmowę?
W jakich wariantach ta usługa jest włączona?Robert1985 pisze:Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.
Poczta głosowa jest aktywna na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 15:46
Re: Problem z połączeniami.
Witam
Sytuacja występuje tylko wtedy gdy prowadzę inną rozmowę, usługa "Kto dzwonił" jest włączona w taryfie Plus Na Karytę-bez limitu, poczta głosowa: Mam Poczte MMS.
Sytuacja występuje tylko wtedy gdy prowadzę inną rozmowę, usługa "Kto dzwonił" jest włączona w taryfie Plus Na Karytę-bez limitu, poczta głosowa: Mam Poczte MMS.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Robert1985,
nie chodziło mi o informację o aktywnej taryfie, tylko o tym jakie warianty usługi Kto dzwonił, aktualne są włączone na tym numerze.
Spróbuj proszę ewentualnie wyłączyć usługę Notka SMS bezpłatnym kodem *122*00*03#. Po potwierdzeniu jej dezaktywacji przeloguj urządzenie (wył./wł.) i zweryfikuj proszę czy sytuacja nadal występuje.
nie chodziło mi o informację o aktywnej taryfie, tylko o tym jakie warianty usługi Kto dzwonił, aktualne są włączone na tym numerze.
Spróbuj proszę ewentualnie wyłączyć usługę Notka SMS bezpłatnym kodem *122*00*03#. Po potwierdzeniu jej dezaktywacji przeloguj urządzenie (wył./wł.) i zweryfikuj proszę czy sytuacja nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 15:46
Re: Problem z połączeniami.
Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest wyłączona.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Robert1985,
Robert1985 pisze:Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.
Robert1985 pisze:Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest wyłączona.
Robert1985 pisze:Mam Poczte MMS.
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =15#p64764Krzysiek_Plus pisze:MarcinM usługa "Kto dzwonił" nie będzie wysyłała wiadomości SMS w przypadku gdy połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 15:46
Re: Problem z połączeniami.
Serdecznie Dziękuję za pomoc,wszystko działa teraz elegancko i moje problemy zostały rozwiązane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Robert1985,
cudownie . Dziękuję za informację.
cudownie . Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 cze 2018, o 21:05
problem z połączeniem na numer t mobile
Witam. Mam problem z połączeniem na numer w sieci t mobile. Za każdym razem otrzymuję komunikat, że mam nie aktywne konto, żeby spróbować z innego telefonu, ... Mam telefon na kartę, co miesiąc doładowuję i jak najbardziej mam konto aktywne, poza tym na numery z innych sieci uzyskuję połączenia bez problemów. W czym problem ?
Ostatnio zmieniony 15 cze 2018, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Witaj abrakadabrax,
To jest jakiś numer specjalny czy numer prywatnej osoby?abrakadabrax pisze:Mam problem z połączeniem na numer w sieci t mobile.
Podaj proszę dokładną treść powyższego komunikatu.abrakadabrax pisze:Za każdym razem otrzymuję komunikat, że mam nie aktywne konto, żeby spróbować z innego telefonu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
Mam problem z połączeniami na numerze, który został przeniesiony z Play do Plush. Problem polega na tym, że ktokolwiek chce zadzwonić na ten numer z sieci Play, słyszy komunikat "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje". Abonenci Plusa i Orange mogą się dodzwonić bez problemu. Przypuszczam, że abonenci T-mobile również. Problem dotyczy sieci Play i wirtualnych działających na Play np Virgin Mobile. Myślę, że Play zwalniając numer coś zrobił źle i to spowodowało problem. Czy mogę prosić o pomoc i podpowiedź jak to wyprostować?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
aros32,
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
W temacie maila koniecznie napisz forum i podaj swój nick.
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- przykład powyższej sytuacji (numer, który dzwonił, datę i godzinę połączenia).aros32 pisze:Problem polega na tym, że ktokolwiek chce zadzwonić na ten numer z sieci Play, słyszy komunikat "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje".
W temacie maila koniecznie napisz forum i podaj swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Szczegóły przesłałem pod wskazany adres.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
aros32,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Edycja: sytuacja nie powinna już występować. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Edycja: sytuacja nie powinna już występować. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ