Dziękuję bardzo za odpowiedź. Będę śledził wątek. Plus pozytywnie zaskoczył, to może udostępni aplikacyjną formę również dla karty. Z drugiej strony myślę, że aplikacja raczej nie będzie zbyt długo rozwijana.
Trochę to głupio mieć mixa(teoretycznie jest się abonentem), a nie mieć możliwości korzystania z VoWiFi. Przy próbie aktywacji kodem *101*11*1317# dostałem odpowiedź; " Usługa niedostępna. Sprawdź 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3)czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji."
g-rs pisze:Jak mogę sprawdzić czy mój 2,5-letni telefon do nich należy?
Uruchom usługę - włącz od razu VoWiFi kodem *101*11*1317# (włączy się od razu VoLTE i VoWiFi) i zobacz czy obok ikonki zasięgu pojawi się ikona od VoLTE (jak będziesz w zasięgu LTE) lub ikonka od VoWiFi jak będziesz połączony z siecią WiFi. Oczywiście w ustawieniach telefonu musisz włączyć opcje połączeń przez LTE i przez WiFi, może też być konieczne ponowne uruchomienie telefonu. Inaczej nie sprawdzisz jak po prostu uruchamiając usługę. Jak nie będzie działać, to nie musisz jej wyłączać.
bodek510, szkoda Regulamin jest tak napisany, że miałem nadzieję, że się uruchomi... No chyba, że jest konflikt z inną usługą.
Połączenia realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne i rozliczane są tak, jak dotychczas, zgodnie z posiadanym planem taryfowym. W przypadku korzystania z VoWIFI, także za granicą, użytkownik płaci tak, jak za połączenia wykonywane w Polsce w zasięgu sieci Plus.
Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
Połączenia realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne i rozliczane są tak, jak dotychczas, zgodnie z posiadanym planem taryfowym. W przypadku korzystania z VoWIFI, także za granicą, użytkownik płaci tak, jak za połączenia wykonywane w Polsce w zasięgu sieci Plus.
Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
Wynika z tego cytatu, że połączenia są płatne tak jak byłoby się w Polsce, w zasięgu sieci Plus. Czyli jak ktoś ma nielimitowane rozmowy, to nie zapłaci nic dodatkowo.
Połączenia realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne i rozliczane są tak, jak dotychczas, zgodnie z posiadanym planem taryfowym. W przypadku korzystania z VoWIFI, także za granicą, użytkownik płaci tak, jak za połączenia wykonywane w Polsce w zasięgu sieci Plus.
Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
Wynika z tego cytatu, że połączenia są płatne tak jak byłoby się w Polsce, w zasięgu sieci Plus. Czyli jak ktoś ma nielimitowane rozmowy, to nie zapłaci nic dodatkowo.
W ten sposób rozumiem rozliczanie usługi VoLTE (tak, jak dotychczas!). Po co więc to rozróżnienie?
pre-paid: brak informacji glosowej o zerowym stanie konta przy probie polaczenia, polaczenie z numerem zasilenia 5555 informacja "wybrany numer jest niedostepny"
g-rs pisze:
Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
mariusz9a pisze:Wynika z tego cytatu, że połączenia są płatne tak jak byłoby się w Polsce, w zasięgu sieci Plus. Czyli jak ktoś ma nielimitowane rozmowy, to nie zapłaci nic dodatkowo.
Potwierdzam.
domur,
domur pisze:brak informacji glosowej o zerowym stanie konta przy probie polaczenia
Co wówczas się pojawiło? Napisz proszę więcej informacji. Jak dokładnie to połączenie było realizowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nic sie nie pojawilo. Wybieram numer i nic, tylko po zielonej sluchawce w samsungu rozlaczono na wyswietlaczu i tyle. Polaczenie realizowane przez VoLTE a nastepnie test na VoWifi tak samo. Komunikat o numerze niedostepnym 5555 tak samo na VoLTE i VoWifi to samo
prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
- numer telefonu,
- datę i godzinę realizacji wspomnianych połączeń.
Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
W temacie wiadomości dodaj proszę słowo: FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
- numer telefonu,
- datę i godzinę realizacji wspomnianych połączeń.
Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
W temacie wiadomości dodaj proszę słowo: FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Nie no ale po co mam pisac. Mnie to nie przeszkadza. Opisalem jak zachowuje sie system w takich sytuacjach to sobie sami to przetestujcie czy tak jest jak napisalem.
domur pisze:Nic sie nie pojawilo. Wybieram numer i nic, tylko po zielonej sluchawce w samsungu rozlaczono na wyswietlaczu i tyle. Polaczenie realizowane przez VoLTE a nastepnie test na VoWifi tak samo. Komunikat o numerze niedostepnym 5555 tak samo na VoLTE i VoWifi to samo
Potwierdzam - właśnie sprawdzałem na numerze żony i przy wyborze numeru 5555 komunikat że numer niedostępny. Dotyczy VoLTE i VoWiFi.
Również potwierdzam; przy aktywnych usługach VoWiFi i VoLTE po wybraniu nr 5555 wygłaszany jest komunikat: "Wybrany numer jest niedostępny".
Dezaktywacja w/w usług niejako "rozwiązuje" problem tzn. można połączyć się z serwisem i dokonać zasilenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec