wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wifi calling

Post autor: Basia_Plus »

bozmek,
bozmek pisze:A kiedy w mix będzie ta usługa działać?
na tę chwilę nie posiadamy takich informacji.

aros32,

z Usługi „Aplikacyjne Wi-Fi Calling+” mogą skorzystać Klienci indywidualni oraz Przedsiębiorcy posiadający REGON wszystkich ofert abonamentowych Plus.
aros32 pisze: to czy również udostępni możliwość korzystania dla prepaid z aplikacyjnego wifi calling
Niestety nie mamy takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aros32
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13

Re: wifi calling

Post autor: aros32 »

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Będę śledził wątek. Plus pozytywnie zaskoczył, to może udostępni aplikacyjną formę również dla karty. Z drugiej strony myślę, że aplikacja raczej nie będzie zbyt długo rozwijana.
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: wifi calling

Post autor: g-rs »

mariusz9a pisze: To są telefony które oficjalnie dostały certyfikację. Ale działać może też na innych telefonach.
O Samsungach czytałem. Mnie właśnie chodzi o te inne :idea: Jak mogę sprawdzić czy mój 2,5-letni telefon do nich należy?
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: wifi calling

Post autor: bodek510 »

Trochę to głupio mieć mixa(teoretycznie jest się abonentem), a nie mieć możliwości korzystania z VoWiFi. Przy próbie aktywacji kodem *101*11*1317# dostałem odpowiedź; " Usługa niedostępna. Sprawdź 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3)czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji."
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: wifi calling

Post autor: mariusz9a »

g-rs pisze:Jak mogę sprawdzić czy mój 2,5-letni telefon do nich należy?
Uruchom usługę - włącz od razu VoWiFi kodem *101*11*1317# (włączy się od razu VoLTE i VoWiFi) i zobacz czy obok ikonki zasięgu pojawi się ikona od VoLTE (jak będziesz w zasięgu LTE) lub ikonka od VoWiFi jak będziesz połączony z siecią WiFi. Oczywiście w ustawieniach telefonu musisz włączyć opcje połączeń przez LTE i przez WiFi, może też być konieczne ponowne uruchomienie telefonu. Inaczej nie sprawdzisz jak po prostu uruchamiając usługę. Jak nie będzie działać, to nie musisz jej wyłączać.

bodek510, szkoda :-( Regulamin jest tak napisany, że miałem nadzieję, że się uruchomi... No chyba, że jest konflikt z inną usługą.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: wifi calling

Post autor: g-rs »

Połączenia realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne i rozliczane są tak, jak dotychczas, zgodnie z posiadanym planem taryfowym. W przypadku korzystania z VoWIFI, także za granicą, użytkownik płaci tak, jak za połączenia wykonywane w Polsce w zasięgu sieci Plus.


Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: wifi calling

Post autor: mariusz9a »

g-rs pisze:
Połączenia realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne i rozliczane są tak, jak dotychczas, zgodnie z posiadanym planem taryfowym. W przypadku korzystania z VoWIFI, także za granicą, użytkownik płaci tak, jak za połączenia wykonywane w Polsce w zasięgu sieci Plus.


Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
Wynika z tego cytatu, że połączenia są płatne tak jak byłoby się w Polsce, w zasięgu sieci Plus. Czyli jak ktoś ma nielimitowane rozmowy, to nie zapłaci nic dodatkowo.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: wifi calling

Post autor: g-rs »

mariusz9a pisze:
g-rs pisze:
Połączenia realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne i rozliczane są tak, jak dotychczas, zgodnie z posiadanym planem taryfowym. W przypadku korzystania z VoWIFI, także za granicą, użytkownik płaci tak, jak za połączenia wykonywane w Polsce w zasięgu sieci Plus.


Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
Wynika z tego cytatu, że połączenia są płatne tak jak byłoby się w Polsce, w zasięgu sieci Plus. Czyli jak ktoś ma nielimitowane rozmowy, to nie zapłaci nic dodatkowo.
W ten sposób rozumiem rozliczanie usługi VoLTE (tak, jak dotychczas!). Po co więc to rozróżnienie?
domur
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Krosno

Re: Technologia VoLTE w Plusie.

Post autor: domur »

pre-paid: brak informacji glosowej o zerowym stanie konta przy probie polaczenia, polaczenie z numerem zasilenia 5555 informacja "wybrany numer jest niedostepny"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,
g-rs pisze: Czy ten zapis oznacza, że połączenia poprzez VoWifi są płatne, rozliczane poza posiadanym pakietem?
mariusz9a pisze:Wynika z tego cytatu, że połączenia są płatne tak jak byłoby się w Polsce, w zasięgu sieci Plus. Czyli jak ktoś ma nielimitowane rozmowy, to nie zapłaci nic dodatkowo.
Potwierdzam.

domur,
domur pisze:brak informacji glosowej o zerowym stanie konta przy probie polaczenia
Co wówczas się pojawiło? Napisz proszę więcej informacji. Jak dokładnie to połączenie było realizowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domur
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Krosno

Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

Post autor: domur »

Nic sie nie pojawilo. Wybieram numer i nic, tylko po zielonej sluchawce w samsungu rozlaczono na wyswietlaczu i tyle. Polaczenie realizowane przez VoLTE a nastepnie test na VoWifi tak samo. Komunikat o numerze niedostepnym 5555 tak samo na VoLTE i VoWifi to samo
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

Post autor: Joanna_Plus »

domur,

prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
- numer telefonu,
- datę i godzinę realizacji wspomnianych połączeń.
Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
W temacie wiadomości dodaj proszę słowo: FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domur
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Krosno

Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

Post autor: domur »

Joanna_Plus pisze:domur,

prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
- numer telefonu,
- datę i godzinę realizacji wspomnianych połączeń.
Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
W temacie wiadomości dodaj proszę słowo: FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Nie no ale po co mam pisac. Mnie to nie przeszkadza. Opisalem jak zachowuje sie system w takich sytuacjach to sobie sami to przetestujcie czy tak jest jak napisalem.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

Post autor: mariusz9a »

domur pisze:Nic sie nie pojawilo. Wybieram numer i nic, tylko po zielonej sluchawce w samsungu rozlaczono na wyswietlaczu i tyle. Polaczenie realizowane przez VoLTE a nastepnie test na VoWifi tak samo. Komunikat o numerze niedostepnym 5555 tak samo na VoLTE i VoWifi to samo
Potwierdzam - właśnie sprawdzałem na numerze żony i przy wyborze numeru 5555 komunikat że numer niedostępny. Dotyczy VoLTE i VoWiFi.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE

Post autor: sl@w_es »

Również potwierdzam; przy aktywnych usługach VoWiFi i VoLTE po wybraniu nr 5555 wygłaszany jest komunikat: "Wybrany numer jest niedostępny".
Dezaktywacja w/w usług niejako "rozwiązuje" problem tzn. można połączyć się z serwisem i dokonać zasilenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ