wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Według informacji na stronie Plusa: https://www.plus.pl/vowifi"target="_bla ... et="_blank wszystkie wymienione obsługują VoWifi.asteh pisze:Witam. Czy jest szansa aby ktoś (potwierdził lub zaprzeczył), czy telefony obecnie w ofercie abonamentowej obsługują VoWifi? Głównie chodzi mi o Motorola g100 5g lub Edge 20 pro 5g, albo Samsung A52s 5g, S20 FE 5g, S21 5g.
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Od pewnego czasu przestało mi działać VoLTE, wcześniej wszystko działało, na koncie mam włączone w/w usługi jak i w telefonie Mi9, sprawdzałem tez na Mi11 lite 5G tez nie działa, czy ktoś podpowie co się stało ze przestało to działać?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2021, o 11:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właśicwego działu.
Powód: Przeniesiono do właśicwego działu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
GrzegorzS,
czy próbowałeś także z pozycji urządzenia wyłączyć i uruchomić ponownie VoLTE?
czy próbowałeś także z pozycji urządzenia wyłączyć i uruchomić ponownie VoLTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Robiłem reset telefonu, włączałem i wyłączałem usługi, w telefonie też włączałem i wyłączałem, nic to nie dało.
Dodam tylko że telefon mam na kartę.
Dodam tylko że telefon mam na kartę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
GrzegorzS,
a jakie usługi pojawiają się po wpisaniu kodu *101#?
a jakie usługi pojawiają się po wpisaniu kodu *101#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Aktywne usługi: VoLTE_VoWIFI, LTE...
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
A ja swoje...
Dlaczego nie można tego przez konto abonenta w iPlus zrobić (w tym - jak dla mnie - głównie webowej wersji)?
Po co ono służy? Bo widzę, że coraz mniej można zarządzać telefonem przez to konto...
Dlaczego nie można tego przez konto abonenta w iPlus zrobić (w tym - jak dla mnie - głównie webowej wersji)?
Po co ono służy? Bo widzę, że coraz mniej można zarządzać telefonem przez to konto...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
GrzegorzS,
prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu przez ten formularza. Nasi pracownicy przyjrzą się wówczas sprawie.
wlo,
na tę chwilę sterowanie usługą możliwe jest za pomocą SMS-ów i kodów USSD. Dziękuję za Twoją sugestię.
prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu przez ten formularza. Nasi pracownicy przyjrzą się wówczas sprawie.
wlo,
na tę chwilę sterowanie usługą możliwe jest za pomocą SMS-ów i kodów USSD. Dziękuję za Twoją sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Czy jest jeszcze jakakolwiek szansa na rozszerzenie listy telefonów? Dobór telefonów jest dla mnie całkowicie niezrozumiały. Brak na niej popularnych modeli jak Realme 7 (Pro) czy Realme 8 (Pro) ale są np. Realme 7 5G i 8 5G. Podobnie z Motorolą - brak Moto G 5G Plus ale są znacznie niżej pozycjonowane Moto G 5G czy Moto G30. Wydaje się, że Plus wspiera tylko te telefony, które sprzedaje na umowę we własnej dystrybucji.Joanna_Plus pisze: listę telefonów znajdziesz tutaj.
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
No w sumie tak, na tej liście są tylko modele który były lub są w sprzedaży w Plusie - co nie oznacza, że nie działa na innych. Tutaj lista potwierdzonych przez użytkowników telefonów: https://wificalling-volte.pl/"target="_blank - jak widać jest ich więcej niż na tej liście bo na tę chwile VoLTE 144 VoWifi 115.g-rs pisze:Wydaje się, że Plus wspiera tylko te telefony, które sprzedaje na umowę we własnej dystrybucji.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Dzięki. Ciekawe zestawienie. Wynika z niego, że Plus jest niestety daleko w tyle za pozostałymi operatoramizbych_in_flames pisze:Tutaj lista potwierdzonych przez użytkowników telefonów: https://wificalling-volte.pl/"target="_ ... et="_blank - jak widać jest ich więcej niż na tej liście bo na tę chwile VoLTE 144 VoWifi 115.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witam, jestem tu nowy. Po 23 latach przeniosłem się do Plusa od innego operatora i po trzech dniach w Plusie mam go już dosyć.g-rs pisze:Dzięki. Ciekawe zestawienie. Wynika z niego, że Plus jest niestety daleko w tyle za pozostałymi operatoramizbych_in_flames pisze:Tutaj lista potwierdzonych przez użytkowników telefonów: https://wificalling-volte.pl/"target="_ ... et="_blank - jak widać jest ich więcej niż na tej liście bo na tę chwile VoLTE 144 VoWifi 115.
Niestety za późno trafiłem na to powyższe zestawienie, załamałem się po zapoznaniu się z nim
Niedawno stałem się posiadaczem OnePlus 8T i załamka - ani VoLTE, ani VoWiFi, ani 5G od Plusa dla tego (nie taniego) smartfona (u poprzedniego operatora wszystko pięknie działało). Już odliczam dni do końca umowy żeby uciekać do innego operatora. Zachęciła mnie oferta cenowa i zmiana wyglądu marki, ale niestety, nie zawsze dobre co Polskie. Bardzo mi przykro
Przyczyniła się do tego niekompetencja i niewiedza konsultantów. Miałem 14 dni na odstąpienie od umowy, ale.... zapewniano mnie, że usługi uaktywnią się po pełnej migracji na właściwy numer z numeru tymczasowego. Okazało się, że usługi były aktywne od początku na numerze tymczasowym tylko OnePlus 8T ich nie obsługuje i zostałem z palcem w .... na 24 miesiące.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witaj DanielT,
Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. W opisanej sprawie możesz jeszcze złożyć reklamację, przesyłając zgłoszenie wraz z numerem telefonu oraz niezbędnymi danymi (informacje w naszym FAQ-u powyżej) na bok@plus.pl. Jeżeli podasz mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.DanielT pisze:Przyczyniła się do tego niekompetencja i niewiedza konsultantów. Miałem 14 dni na odstąpienie od umowy, ale.... zapewniano mnie, że usługi uaktywnią się po pełnej migracji na właściwy numer z numeru tymczasowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
A co w tej sytuacji mogę wyreklamować? Rozwiązanie umowy? Darmowy smartfon obsługujący funkcje, których mój 8T nie obsługuje w Plusie? Oooo.... i to by mnie satysfakcjonowało.Marta_Plus pisze:Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. W opisanej sprawie możesz jeszcze złożyć reklamację, przesyłając zgłoszenie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank. Jeżeli podasz mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.