Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
: 20 gru 2021, o 14:17
DanielT,
decyzję podejmuje Departament Reklamacji.
decyzję podejmuje Departament Reklamacji.
Niezależne forum o sieci plus
https://plusforum.pl/
A umowę zawierałeś przez tel? Jeśli tam padały takie "gwarancje" działania na tym konkretnym modelu co podałeś to możesz reklamować - odsłuchają rozumowe i ocenią.DanielT pisze:co w tej sytuacji mogę wyreklamować? Rozwiązanie umowy?
No Plus też jako ostatni odpalił te usługi, jak zobaczysz na listę to w dużej mierze różnica wynika z braku wsparcia już na tę chwile starych modeli z 2016 i wcześniej dla których producent też już zakończył wsparcie. No i tę listę tworzą użytkownicy więc na pewno jest też wiele modeli gdzie działa - ale nikt tego nie zgłosił na stronę. Podsumowując nigdy nie będzie to porównywalna liczba właśnie przez tę różnice w czasie startu usług, a z czasem oprócz nowych modeli pewnie pokażą się jeszcze inni producenci.Dzięki. Ciekawe zestawienie. Wynika z niego, że Plus jest niestety daleko w tyle za pozostałymi operatorami
Model KB2003. Nie obsługuje. Mam kartę innego operatora jako drugą i po przełączeniu transmisji danych na Plusa "znika" opcja 5G w ustawieniach telefonu.mariusz9a pisze:Akurat OnePlus 8T 5G, obsługuje 5G działające w Plusie (pasmo n41). Jaki dokładnie symbol ma ten model?
Umowę zawarłem w punkcie Plusa. Kartę włożyłem od razu do telefonu i za kilka minut była aktywna na numerze tymczasowym. VoLTE i VoWiFi nie działały (opcja w ustawieniach telefonu nie pojawiła się przy karcie z Plusa).zbych_in_flames pisze:A umowę zawierałeś przez tel? Jeśli tam padały takie "gwarancje" działania na tym konkretnym modelu co podałeś to możesz reklamować - odsłuchają rozumowe i ocenią.
Reklamacja [#2610113]Marta_Plus pisze:Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. W opisanej sprawie możesz jeszcze złożyć reklamację, przesyłając zgłoszenie wraz z numerem telefonu oraz niezbędnymi danymi (informacje w naszym FAQ-u powyżej) na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank. Jeżeli podasz mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w tej sprawie.DanielT pisze:Reklamacja [#2610113]
Bardzo dziękuję.Joanna_Plus pisze:Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w tej sprawie.
Tak.g-rs pisze:Czy są rozliczane w ramach posiadanych pakietów?
Zgodnie z cennikiem.g-rs pisze:A co jeśli ktoś nie posiada pakietów - czy jest to standardowa stawka jak za normalne połączenie?
Wykorzystanie technologii LTE, w której połączenia głosowe są realizowane poprzez przesyłanie pakietów danych, nie pobierając ich z pakietu GB posiadanego w promocji.g-rs pisze:2. Czy rozmowy prowadzone przez VoLTE pomniejszają wielkość naszego pakietu internetowego tak jak rozmowy prowadzone przez komunikatory internetowe?
g-rs pisze:3. Jeśli mam włączone VoWifi i jestem w zasięgu Wifi ale ten zasięg jest w niektórych miejscach bardzo słaby lub wręcz zanika (duży budynek) to telefon w trakcie rozmowy będzie się płynnie przełączał pomiędzy VoWifi i siecią komórkową bez przerywania rozmowy i innych zakłóceń?
Co się stanie jeśli stracę zasięg Wi-Fi podczas rozmowy?
Jeśli podczas rozmowy stracisz zasięg Wi-Fi a będziesz znajdował się w zasięgu sieci LTE to zostaniesz do niej automatycznie przełączony będziesz mógł swobodnie kontynuować rozmowę. Jeśli znajdziesz się w zasięgu sieci 3G lub 2G to połączenie zostanie przerwane. Jeśli natomiast przebywasz zagranicą w obu przypadkach połączenie zostanie przerwane.
Czy dokładnie te same zasady obowiązują jeśli przebywam za granicą i korzystam z pakietów w roamingu?Joanna_Plus pisze:g-rs,Tak.g-rs pisze:Czy są rozliczane w ramach posiadanych pakietów?
Wykorzystanie technologii LTE, w której połączenia głosowe są realizowane poprzez przesyłanie pakietów danych, nie pobierając ich z pakietu GB posiadanego w promocji.g-rs pisze:2. Czy rozmowy prowadzone przez VoLTE pomniejszają wielkość naszego pakietu internetowego tak jak rozmowy prowadzone przez komunikatory internetowe?
StronaJakie pobierane są opłaty za korzystanie z usługi Wi-Fi Calling+?
Sama usługa jest bezpłatna. Natomiast opłaty za połączenia i SMSy wychodzące i przychodzące wykonywane w ramach usługi są naliczane zgodnie z Twoją ofertą.
Pamiętaj, że korzystając z usługi Wi-Fi Calling+ w dowolnym miejscu na świecie dzwonisz tak jakbyś znajdował się Polsce w zasięgu sieci Plus.
Przykłady:
Jeżeli dzwonisz z Polski do innego kraju, to rozmowa będzie rozliczona tak, jak rozmowa międzynarodowa z Polski do danego kraju.
Jeśli dzwonisz z innego kraju do Polski to rozmowa będzie rozliczona tak jak z Polski do Polski (rozmowa lokalna w Polsce).
Aby mieć pewność, że będąc zagranicą rozmawiasz przez Wi-Fi włącz tryb samolotowy w swoim telefonie.