Pakiet internetowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DestroyerX
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 mar 2019, o 21:48

Re: Jednorazowy pakiet internetowy

Post autor: DestroyerX »

ale to jest cykliczny czyli jak zapomnę wyłączyć po wykorzystaniu to po 30dniach automatycznie mi sie odnowi. a ja potrzebuje doraźnie parę GB mozę z 2 góra 3 GB
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Jednorazowy pakiet internetowy

Post autor: sl@w_es »

DestroyerX,

w Twojej taryfie nie ma jednorazowych pakietów internetowych, zresztą w innych, nowszych taryfach również.
Najsensowniejszym rozwiązaniem jest zmiana taryfy na Nowy Plush, gdzie za 25 zł/30 dni masz wszystko to o czym napisałeś bez limitu + 10 GB internetu.
Koszt zmiany taryfy to 5 zł.
Szczegóły w poście viewtopic.php?f=99&t=17888&p=226109#p226101

(UWAGA! Post zawiera opis dwóch taryf; wybierz tę właściwą, w drugiej części posta - Nowy Plush).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

DestroyerX,

jednorazowy pakiet internetowy funkcjonuje w taryfie Plus Elastyczna na Kartę - 1 GB/5 zł/30 dni: https://www.plus.pl/documents/16/e7f9ba ... ternet.pdf. Ale zgodnie z tym co piszesz:
DestroyerX pisze:a ja potrzebuje doraźnie parę GB mozę z 2 góra 3 GB
to będzie troszeczkę za mało.
sl@w_es pisze:Najsensowniejszym rozwiązaniem jest zmiana taryfy na Nowy Plush, gdzie za 25 zł/30 dni masz wszystko to o czym napisałeś bez limitu + 10 GB internetu.
Myślę, że to bardzo dobra propozycja. Co o tym myślisz?
Ważne: w przypadku zmiany dotychczasowe pakiety i promocje ulegną wyłączeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkko
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 8 lut 2013, o 15:55

50GB w aplikacji mobilnej

Post autor: darkko »

witam. jak to jest z tymi 50Gb w aplikacji mobilnej. jak długo jest czas trwania i czy jest to coś płatne, a włącza się w aplikacji mobilnej. niby co miesiąc maja być jakieś bonusy i promocje. pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj darkko,

promocja „Pakiet Extra 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” (obowiązująca do 31.05.2019 r.) dostępna jest dla Klientów Plus na Kartę i Mix, którzy za pobranie Mobilnej Aplikacji Plus Online otrzymają jednorazowy, bezpłatny pakiet 50 GB na krajową transmisję danych. Pakiet Extra 50 GB jest ważny przez 30 dni od daty jego przyznania. Usługę można samodzielnie uruchomić w zakładce: "Usługi i Pakiety" folder "Internet". Aktywacja pakietu zostanie potwierdzona wiadomością SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkko
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 8 lut 2013, o 15:55

Re: Pakiet internetowy

Post autor: darkko »

Co z tego jak nie moge zalogować się do aplikacji, wyskakuje błąd logowania. mam ją już jakiś dłuższy czas i korzystam.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy

Post autor: sl@w_es »

@ darkko,

nie tylko Ty masz problem z logowaniem do aplikacji.
Rano jeszcze mogłem zalogować się do aplikacji, a jak chciałem sprawdzić coś ok. 13 to już się nie dało.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

darkko,
darkko pisze:nie moge zalogować się do aplikacji, wyskakuje błąd logowania
problem jest nam znany, pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domino236
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 gru 2011, o 13:39

Re: Pakiet internetowy

Post autor: domino236 »

Nie wiem, czy to jest dobry temat, ale nie chce zakładać nowego, a moje pytanie sie tyczy właśnie pakietu internetowego, to napisze tutaj.

Dzisiaj zauważyłem, że jak wpisuje *136#, to w smsie jest napisane, że mam pakiet internetowy Ja+ 1GB, w tymi limit UE 0,51 GB. O co chodzi z tym limitem? Jest dodatkowo płatny, bo zauważyłem, że ostatnio, dużo pieniędzy mi znika ze stanu konta? Skąd on sie wziął, skoro, jak wykupywałem pierwszy raz pakiet, to była mowa tylko o 1GB? A aż tak smsów, mmsów nie wysłam. No i nie dzwonie zbyt dużo. Bardzo prosze o odpowiedź.
Pablo82
PlusManiak
Posty: 64
Rejestracja: 1 cze 2019, o 17:57

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Pablo82 »

@domino236 sprawdź w aplikacji mobilnej Plusa na co Ci "idą" pieniądze z konta. Po zalogowaniu masz tam szczegółowy rejestr wszystkich połączeń Twojego nr telefonu z wyszczególnieniem pobranej opłaty np za smsy, mmsy, połączenia telefoniczne czy też i za internet.
Natomiast ten limit UE 0,51 GB to jest dokładnie 510MB internetu do wykorzystania bez dodatkowych opłat w roamingu w krajach Unii Europejskiej.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

domino236,
domino236 pisze:Dzisiaj zauważyłem, że jak wpisuje *136#, to w smsie jest napisane, że mam pakiet internetowy Ja+ 1GB, w tymi limit UE 0,51 GB. O co chodzi z tym limitem? Jest dodatkowo płatny
Pablo82 pisze:internetu do wykorzystania bez dodatkowych opłat w roamingu w krajach Unii Europejskiej.
Potwierdzam, jeżeli posiadasz płatny, krajowy pakiet internetowy z tzw. lejkiem, to wówczas otrzymujesz bezpłatny pakiet 0,5 GB do wykorzystania w Roamingu Regulowanym.
Pablo82 pisze:sprawdź w aplikacji mobilnej Plusa na co Ci "idą" pieniądze z konta.
Zgadza się. Sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy

Post autor: sl@w_es »

Ze względu na poruszanie zagadnienia „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” w tym wątku pozwoliłem sobie i ja na zamieszczenie posta w tym temacie.

Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#855721].

Reklamacja dotyczy naliczenia opłat za korzystanie z internetu pomimo aktywnej promocji „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online”.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

sl@w_es,
sl@w_es pisze: Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#855721].
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy

Post autor: sl@w_es »

Joanna_Plus pisze:Poprosiłam o przyspieszenie realizacji tej sprawy.
Sprawa rozwiązana pozytywnie, ale... Plus, poprzez swojego pracownika nie potrafi przyznać się do błędów w systemie naliczania opłat i wysyła odpowiedź:
Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 2.7.2019 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.

Dbając o utrzymanie naszych przyszłych dobrych relacji postanowiłem w dniu 2.7.2019 r. zasilić konto ww. numeru reklamowaną kwotą 0,33 zł, stanowiącą zwrot pobranych w dniu 1.7.2019 r. opłat za wykonane połączenia transmisji danych. (...)
Pan z Departamentu Reklamacji raczej nie zapoznał się zbyt dokładnie z tym co napisałem, ponieważ w dniu 1 lipca nie korzystałem z tej karty, a w mailu reklamacyjnym wyraźnie napisałem:
W dniu 30.06.2019 r. o godz. 15:55 pomimo posiadania na koncie aktywnego pakietu promocyjnego „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” z datą ważności 30-06-2019 godz. 20:45 została mi naliczona opłata za połączenie internetowe w kwocie 0,33 zł. (...)
Kwota co prawda śmieszna, ale chyba nikt nie lubi być okradany nawet na takie pieniądze tym bardziej jeśli ma to czarno na białym.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Plush - predkosc internetu

Post autor: 88michal »

Witam,
od kilku miesięcy mam Plusha na kartę , prędkość internetu w pełnym zasięgu LTE wynosi max 4 Mb/s. Czy w tej taryfie jest ograniczenie na prędkości? Wcześniej mając abonament , prędkości były w powyżej 14 Mb/s , czasem nawet po 20 Mb/s.
Czy w Plusie na kartę też tak jest tj prędkości do 4 Mb/s?
ODPOWIEDZ