Poczta głosowa.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Poczta głosowa.

Post autor: sl@w_es »

iratex pisze:Widze że mimo godziny 9:20 jeszcze w Plusie się nie pracuje
W Plusie tzn. gdzie, na PlusForum?

Tutaj wyglada to tak:
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
W Oficjalnym Dziale Sieci Plus, w każdym z trzech działów, jak i w każdym wątku u góry strony, w różowej ramce jest taka informacja. Nie da się nie zauważyć.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
iratex
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 4 gru 2013, o 14:31

Re: Poczta głosowa.

Post autor: iratex »

Ok dziękuje za podpowiedz
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

iratex,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Poczta głosowa.

Post autor: dareios »

Witam, mam ten sam problem co przedmówcy. Z kodu *122*00# nie da się. Dostaję komunikat jak kolega powyżej. Starter nowy, aktywowany jakieś 10 dni temu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dareios,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareios
PlusManiak
Posty: 77
Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
Lokalizacja: WL

Re: Poczta głosowa.

Post autor: dareios »

Wysłane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

dareios,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JoannaŻ.
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 mar 2016, o 17:07

Re: Poczta głosowa.

Post autor: JoannaŻ. »

Witam! Mam podobny problem po poprzednicy. Udało mi się przejść z Mixa na Ja+Na Kartę, wybrałam dla siebie odpowiedni pakiet i teraz chcąc się połączyć wyskakuje mi komunikat "Warunkowe przekierowanie połączeń jest włączone". Wcześniej tego nie miałam. Uzyskałam informację, że to włączona poczta głosowa więc postanowiłam ją wyłączyć kodem*122*00# Wtedy pojawiała się informacja że mam Pocztę MMS. Co to oznacza i jak się tego pozbyć??:D Będę wdzięczna za pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj JoannaŻ.,

wyłączenia poczty w tym przypadku dokonasz kodem: *122*00*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JoannaŻ.
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 mar 2016, o 17:07

Re: Poczta głosowa.

Post autor: JoannaŻ. »

No i niby mi pocztę wyłączyło - dostałam taką wiadomość a ciągle się ten komunikat pojawia Warunkowe przekierowanie połączeń jest włączone"....
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

JoannaŻ.,

to są komunikaty związane z funkcjonalnością usługi Kto dzwonił.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sucider
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2016, o 06:32

MMs/ poczta głosowa.

Post autor: Sucider »

A więc problem ma się mianowicie tak gdy ktoś dzwoni na Mój koszt a ja odrzucę i oddzwonię przychodzi do mnie w MMS że mam nową wiadomość głosową z i tej poczty za nic nie mogę wyłączyć :( co mogę zrobić żeby powiadomienia nie przychodziły mi w formie mms-a lub żebym mógł przynajmniej wyłączyć poczte przy próbie wył mam komunikat "Usługa chwilowo niedostępna" i tak od 3 miesięcy.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2016, o 11:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

Sucider,
Sucider pisze:żebym mógł przynajmniej wyłączyć poczte przy próbie wył mam komunikat "Usługa chwilowo niedostępna"
Ten wariant wyłączysz kodem: *122*00*02#. W przypadku chęci dezaktywacji również opcji Notka SMS, należy użyć dodatkowo kodu *122*00*03#. Włączenie Poczty Standard: *122*11#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Poczta głosowa.

Post autor: gstk »

Od kilku dni zarówno u mnie jak i u mojej dziewczyny dzieje się dziwna sprawa - gdy mamy "zajęte" lub nie odbierzemy telefonu włącza się komunikat "proszę podać numer osoby, której chcesz zostawić wiadomość".

Poczta głosowa wylaczona, oferta plus na kartę bez limitu. Jak wyłączyć ten przeklęty komunikat ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,

jaki komunikat pojawia się po wpisaniu tego kodu: *122*00*03#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ