Prośba o ponowną próbę dezaktywacji usługi. W przypadku niepowodzenia, prośba o przesłanie numeru tym formularzem.ChuckyCiechanow pisze:*122*00*03#
abonent chwilowo niedostępny
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: abonent chwilowo niedostępny
sl@w_es,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Magdo,
Notkę SMS zgłosiłem do usunięcia w DOK w dniu wczorajszym i już nie działa.
Oczywiście usunięcie nie zadziałało od razu, konsultant stwierdził, że w systemie widzi "zgłoszenie przyjęte do realizacji" (to był drugi kontakt z DOK w ciągu godz.), ale nie potrafił odpowiedzieć dlaczego nie zostało zrealizowane od razu.
Na drugim numerze natomiast Notkę udało wyłączyć się kodem (*122*00*03), jednak pomimo komunikatu o aktywnej blokadzie Notki tak naprawdę przestała załączać się dopiero następnego dnia.
Notkę SMS zgłosiłem do usunięcia w DOK w dniu wczorajszym i już nie działa.
Oczywiście usunięcie nie zadziałało od razu, konsultant stwierdził, że w systemie widzi "zgłoszenie przyjęte do realizacji" (to był drugi kontakt z DOK w ciągu godz.), ale nie potrafił odpowiedzieć dlaczego nie zostało zrealizowane od razu.
Na drugim numerze natomiast Notkę udało wyłączyć się kodem (*122*00*03), jednak pomimo komunikatu o aktywnej blokadzie Notki tak naprawdę przestała załączać się dopiero następnego dnia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: abonent chwilowo niedostępny
Parszywą "usługę" wyłączyłem kodem *122*00*03#
Efekt jest taki, że kiedy wyłączę telefon i ktoś do mnie zadzwoni, to zamiast standardowego bezpłatnego komunikatu "abonent czasowo niedostępny" słyszy dwa krótkie sygnały i rozłączenie. Kod wyłączający usługę wysłałem kilka dni temu. Nie przyszedł żaden SMS zwrotny.
Efekt jest taki, że kiedy wyłączę telefon i ktoś do mnie zadzwoni, to zamiast standardowego bezpłatnego komunikatu "abonent czasowo niedostępny" słyszy dwa krótkie sygnały i rozłączenie. Kod wyłączający usługę wysłałem kilka dni temu. Nie przyszedł żaden SMS zwrotny.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: abonent chwilowo niedostępny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Chciałem tylko dodać, że u mnie jak u kolegi...
pozdrawiam
I wyslanie i odebranie NOTKI SMS jest płatne ..dla mnie skandalsl@w_es pisze:Osoba podejmująca próbę połączenia z numerem na którym Notka SMS jest aktywna płaci za każdą sekundę połączenia od momentu przełączenia do automatycznej zapowiedzi: "Abonent chwilowo niedostępny, wyślij (...)".
Sadzę także, że wysłanie wiadomości z wybranym komunikatem też jest odpłatne
pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: abonent chwilowo niedostępny
pyszczus,
W przypadku chęci dezaktywacji tej usługi, należy użyć kodu: *122*00*03#.Ewa_Plus pisze:- posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witam!
Uważam podobnie jak inni, że to SKANDAL, że Plus wprowadził taką usługę włączając ją domyślnie wszystkim abonentom.
1) Owszem, usługa jest bezpłatna, ale TYLKO dla osoby, która ją posiada.
2) Opłatę za połączenie ponoszą osoby dzwoniące do abonenta Plus, bez względu w jakiej są sieci.
3) Automatyczna zapowiedź może sugerować dzwoniącemu, że jest to standardowa (z tym, że rozszerzona) informacja o niedostępności abonenta, a okazuje się, że muszą za nią płacić.
4) W ten sposób Plus naciąga zarówno swoich abonentów, jak i użytkowników innych sieci na dodatkowe koszty.
5) Abonenci Plus, którzy jeszcze nie zorientowali się w temacie i nie deaktywowali nowej usługi, nieświadomie uczestniczą w tym procederze wyciągania kasy przez Plus'a.
Pozdrawiam!
Uważam podobnie jak inni, że to SKANDAL, że Plus wprowadził taką usługę włączając ją domyślnie wszystkim abonentom.
1) Owszem, usługa jest bezpłatna, ale TYLKO dla osoby, która ją posiada.
2) Opłatę za połączenie ponoszą osoby dzwoniące do abonenta Plus, bez względu w jakiej są sieci.
3) Automatyczna zapowiedź może sugerować dzwoniącemu, że jest to standardowa (z tym, że rozszerzona) informacja o niedostępności abonenta, a okazuje się, że muszą za nią płacić.
4) W ten sposób Plus naciąga zarówno swoich abonentów, jak i użytkowników innych sieci na dodatkowe koszty.
5) Abonenci Plus, którzy jeszcze nie zorientowali się w temacie i nie deaktywowali nowej usługi, nieświadomie uczestniczą w tym procederze wyciągania kasy przez Plus'a.
Pozdrawiam!
Re: Nowa Poczta Głosowa
Niestety kod *122*00*03# nie działa - dostałem sms'a o treści: "Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna" i niestety rzeczywiście jest aktywna, ale notka sms a nie jej blokada. Proszę o merytoryczne rozwiązanie problemu.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, o 17:20 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: umeiszczenie postu we właściwym wątku.
Powód: umeiszczenie postu we właściwym wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witaj monter,
Notka SMS jest rozbudowaniem funkcji usługi Kto dzwonił. Warunki samej usługi nie ulegają zmianie, czyli nadal pozostaje ona bezpłatna.
Twoją opinię przekazałam do właściwej komórki.
rabin,
Notka SMS jest rozbudowaniem funkcji usługi Kto dzwonił. Warunki samej usługi nie ulegają zmianie, czyli nadal pozostaje ona bezpłatna.
Oczywiście w przypadku posiadania opcji No limit czy pakietu minut do Plusa, takie połączenie będzie rozliczane w ramach tych promocji.Ewa_Plus pisze:posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
Twoją opinię przekazałam do właściwej komórki.
rabin,
Kiedy powyższy kod został wpisany? Poczta głosowa na tym numerze aktualnie jest włączona?rabin pisze:kod *122*00*03#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witaj Joanna......chyba cos nie tak bo ..
Notka SMS jest aktywna płaci za każdą sekundę połączenia od momentu przełączenia do automatycznej zapowiedzi: "Abonent chwilowo niedostępny, wyślij (...)".
a piszesz ze posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ,to nie prawda ,ponieważ nie tylko za odsłuchanie wiadomości się placi,ale również jak napisałem powyżej z chwila połaczenia,kiedy zajęty czy nie dostępny..lektor nawija formułke i my płacimy,za coś co nie każdy chce....
Oczywiście zdezaktywowalem tylko notke sms tym kodem *122*00*03#.i nie stety bez zmian.
Nie ważne ze mam pakiet rozmow ,zabiera z niego,ale gdybym nie miał zabiera bezpośrednio ..
W dalszym ciągu uważam to za skandal....
Jestem z plusie od prawie początku ,ale takie praktyki mi się nie podobają..
pozdrawiam wszystkich
Notka SMS jest aktywna płaci za każdą sekundę połączenia od momentu przełączenia do automatycznej zapowiedzi: "Abonent chwilowo niedostępny, wyślij (...)".
a piszesz ze posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ,to nie prawda ,ponieważ nie tylko za odsłuchanie wiadomości się placi,ale również jak napisałem powyżej z chwila połaczenia,kiedy zajęty czy nie dostępny..lektor nawija formułke i my płacimy,za coś co nie każdy chce....
Oczywiście zdezaktywowalem tylko notke sms tym kodem *122*00*03#.i nie stety bez zmian.
Nie ważne ze mam pakiet rozmow ,zabiera z niego,ale gdybym nie miał zabiera bezpośrednio ..
W dalszym ciągu uważam to za skandal....
Jestem z plusie od prawie początku ,ale takie praktyki mi się nie podobają..
pozdrawiam wszystkich
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: abonent chwilowo niedostępny
pyszczus,
Jak aktualnie wygląda sytuacja?pyszczus pisze:Oczywiście zdezaktywowalem tylko notke sms tym kodem *122*00*03#.i nie stety bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witaj Joanna....aktualnie jest po staremu ,ale musialem tym kodem wyłączyć we wszystkich moich telefonach (3)notke sms ,ale po dwóch dniach dopiero zadziałało,tak ze dzwoniący do mnie nie płacą za wysłuchanie nikomu nie potrzebnych komunikatow.Niestety kiedy dzwonie do kogos kto ma numer a plusie ,a jest nie dostępny czy coś innego to mnie kasuje kiedy tylko pojawia się komunikat,zbyt szybko ,zmienil się czas dzwonienia.wiec od razu każdego informuje i podaje kod.....ale moje zdanie takie ze nie powinien plus każdego na sile uszczesliwiac,zwlaszcza tych ,co nie maja i nie chcą poczty głosowej .
Pozdrawiam i proszę przekazac tym co decydują nasze opinie..
Pozdrawiam i proszę przekazac tym co decydują nasze opinie..
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witaj pyszczus,
Dziękuję za informację.pyszczus pisze:aktualnie jest po staremu
Dziękuję bardzo i wzajemnie . Opinię i spostrzeżenia oczywiście przekazałam.pyszczus pisze:Pozdrawiam i proszę przekazac tym co decydują nasze opinie..
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witam.
Widzę że problem nadal nie został rozwiązany i proceder kwitnie. Właśnie znów poniosłem koszty z tytułu wyłudzenia jakie stosuje ta sieć. Za każdym razem kiedy słyszę ów komunikat, zostaję skasowany na 39gr.
Aż dziw że ta sieć tak nisko upadła że musi okradać swych abonentów. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko wyrwać rodzinę z tego bagna.
Pozdrawiam wytrwałych, bo moja cierpliwość trwała kilka miesięcy ale już się skończyła.
Widzę że problem nadal nie został rozwiązany i proceder kwitnie. Właśnie znów poniosłem koszty z tytułu wyłudzenia jakie stosuje ta sieć. Za każdym razem kiedy słyszę ów komunikat, zostaję skasowany na 39gr.
Aż dziw że ta sieć tak nisko upadła że musi okradać swych abonentów. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko wyrwać rodzinę z tego bagna.
Pozdrawiam wytrwałych, bo moja cierpliwość trwała kilka miesięcy ale już się skończyła.
Komunikat o braku dostępności
Wczoraj dzwoniąc pod nr plusa otrzymałem komunikat o tym, że abonent jest niedostępny. Pojawiła się opcja wysłania różnych sms powiadamiających. Okazało się, że połączenie to było płatne. Dlaczego? Jak wyłączyć takie komunikaty?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2016, o 13:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.