abonent chwilowo niedostępny

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Magda_Plus »

sl@w_es,
ChuckyCiechanow pisze:*122*00*03#
Prośba o ponowną próbę dezaktywacji usługi. W przypadku niepowodzenia, prośba o przesłanie numeru tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: sl@w_es »

Magdo,

Notkę SMS zgłosiłem do usunięcia w DOK w dniu wczorajszym i już nie działa.
Oczywiście usunięcie nie zadziałało od razu, konsultant stwierdził, że w systemie widzi "zgłoszenie przyjęte do realizacji" (to był drugi kontakt z DOK w ciągu godz.), ale nie potrafił odpowiedzieć dlaczego nie zostało zrealizowane od razu.

Na drugim numerze natomiast Notkę udało wyłączyć się kodem (*122*00*03), jednak pomimo komunikatu o aktywnej blokadzie Notki tak naprawdę przestała załączać się dopiero następnego dnia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Pugilares »

Parszywą "usługę" wyłączyłem kodem *122*00*03#
Efekt jest taki, że kiedy wyłączę telefon i ktoś do mnie zadzwoni, to zamiast standardowego bezpłatnego komunikatu "abonent czasowo niedostępny" słyszy dwa krótkie sygnały i rozłączenie. Kod wyłączający usługę wysłałem kilka dni temu. Nie przyszedł żaden SMS zwrotny.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pyszczus
PlusManiak
Posty: 66
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 22:26
Lokalizacja: Dolnosląskie

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: pyszczus »

Chciałem tylko dodać, że u mnie jak u kolegi...
sl@w_es pisze:Osoba podejmująca próbę połączenia z numerem na którym Notka SMS jest aktywna płaci za każdą sekundę połączenia od momentu przełączenia do automatycznej zapowiedzi: "Abonent chwilowo niedostępny, wyślij (...)".
Sadzę także, że wysłanie wiadomości z wybranym komunikatem też jest odpłatne
I wyslanie i odebranie NOTKI SMS jest płatne ..dla mnie skandal
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Joanna_Plus »

pyszczus,
Ewa_Plus pisze:- posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
W przypadku chęci dezaktywacji tej usługi, należy użyć kodu: *122*00*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
monter
PlusManiak
Posty: 115
Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:39

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: monter »

Witam!

Uważam podobnie jak inni, że to SKANDAL, że Plus wprowadził taką usługę włączając ją domyślnie wszystkim abonentom.

1) Owszem, usługa jest bezpłatna, ale TYLKO dla osoby, która ją posiada.
2) Opłatę za połączenie ponoszą osoby dzwoniące do abonenta Plus, bez względu w jakiej są sieci.
3) Automatyczna zapowiedź może sugerować dzwoniącemu, że jest to standardowa (z tym, że rozszerzona) informacja o niedostępności abonenta, a okazuje się, że muszą za nią płacić.
4) W ten sposób Plus naciąga zarówno swoich abonentów, jak i użytkowników innych sieci na dodatkowe koszty.
5) Abonenci Plus, którzy jeszcze nie zorientowali się w temacie i nie deaktywowali nowej usługi, nieświadomie uczestniczą w tym procederze wyciągania kasy przez Plus'a.

Pozdrawiam!
rabin
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2016, o 17:06

Re: Nowa Poczta Głosowa

Post autor: rabin »

Niestety kod *122*00*03# nie działa - dostałem sms'a o treści: "Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna" i niestety rzeczywiście jest aktywna, ale notka sms a nie jej blokada. Proszę o merytoryczne rozwiązanie problemu.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, o 17:20 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: umeiszczenie postu we właściwym wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj monter,

Notka SMS jest rozbudowaniem funkcji usługi Kto dzwonił. Warunki samej usługi nie ulegają zmianie, czyli nadal pozostaje ona bezpłatna.
Ewa_Plus pisze:posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
Oczywiście w przypadku posiadania opcji No limit czy pakietu minut do Plusa, takie połączenie będzie rozliczane w ramach tych promocji.

Twoją opinię przekazałam do właściwej komórki.

rabin,
rabin pisze:kod *122*00*03#
Kiedy powyższy kod został wpisany? Poczta głosowa na tym numerze aktualnie jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pyszczus
PlusManiak
Posty: 66
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 22:26
Lokalizacja: Dolnosląskie

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: pyszczus »

Witaj Joanna......chyba cos nie tak bo ..
Notka SMS jest aktywna płaci za każdą sekundę połączenia od momentu przełączenia do automatycznej zapowiedzi: "Abonent chwilowo niedostępny, wyślij (...)".
a piszesz ze posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ,to nie prawda ,ponieważ nie tylko za odsłuchanie wiadomości się placi,ale również jak napisałem powyżej z chwila połaczenia,kiedy zajęty czy nie dostępny..lektor nawija formułke i my płacimy,za coś co nie każdy chce....
Oczywiście zdezaktywowalem tylko notke sms tym kodem *122*00*03#.i nie stety bez zmian.
Nie ważne ze mam pakiet rozmow ,zabiera z niego,ale gdybym nie miał zabiera bezpośrednio ..
W dalszym ciągu uważam to za skandal....
Jestem z plusie od prawie początku ,ale takie praktyki mi się nie podobają..
pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Joanna_Plus »

pyszczus,
pyszczus pisze:Oczywiście zdezaktywowalem tylko notke sms tym kodem *122*00*03#.i nie stety bez zmian.
Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pyszczus
PlusManiak
Posty: 66
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 22:26
Lokalizacja: Dolnosląskie

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: pyszczus »

Witaj Joanna....aktualnie jest po staremu ,ale musialem tym kodem wyłączyć we wszystkich moich telefonach (3)notke sms ,ale po dwóch dniach dopiero zadziałało,tak ze dzwoniący do mnie nie płacą za wysłuchanie nikomu nie potrzebnych komunikatow.Niestety kiedy dzwonie do kogos kto ma numer a plusie ,a jest nie dostępny czy coś innego to mnie kasuje kiedy tylko pojawia się komunikat,zbyt szybko ,zmienil się czas dzwonienia.wiec od razu każdego informuje i podaje kod.....ale moje zdanie takie ze nie powinien plus każdego na sile uszczesliwiac,zwlaszcza tych ,co nie maja i nie chcą poczty głosowej .
Pozdrawiam i proszę przekazac tym co decydują nasze opinie..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pyszczus,
pyszczus pisze:aktualnie jest po staremu
Dziękuję za informację.
pyszczus pisze:Pozdrawiam i proszę przekazac tym co decydują nasze opinie..
Dziękuję bardzo i wzajemnie :-). Opinię i spostrzeżenia oczywiście przekazałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zba1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 maja 2016, o 13:37

Re: abonent chwilowo niedostępny

Post autor: Zba1 »

Witam.
Widzę że problem nadal nie został rozwiązany i proceder kwitnie. Właśnie znów poniosłem koszty z tytułu wyłudzenia jakie stosuje ta sieć. Za każdym razem kiedy słyszę ów komunikat, zostaję skasowany na 39gr.
Aż dziw że ta sieć tak nisko upadła że musi okradać swych abonentów. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko wyrwać rodzinę z tego bagna.
Pozdrawiam wytrwałych, bo moja cierpliwość trwała kilka miesięcy ale już się skończyła.
rakosport
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 maja 2016, o 12:37

Komunikat o braku dostępności

Post autor: rakosport »

Wczoraj dzwoniąc pod nr plusa otrzymałem komunikat o tym, że abonent jest niedostępny. Pojawiła się opcja wysłania różnych sms powiadamiających. Okazało się, że połączenie to było płatne. Dlaczego? Jak wyłączyć takie komunikaty?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2016, o 13:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ