abonent chwilowo niedostępny
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sty 2013, o 18:03
abonent chwilowo niedostępny
Jak wyłączyć informację o tym, iz abonent jest chwilowo niedostępny oraz prośby o wysłanie bezpłatnej sms, które i tak nie dochodzą. Za takie informacje jest pobierana opłata. Dlaczego?
- Kris-is
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 22:24
- Lokalizacja: Okolice Iłży
Re: abonent chwilowo niedostępny
Wyglada to troche tak, jakby właściciel sieci pan Solorz-Żak znalazł nowy sposób na "dojenie" klientów, szczególnie chodzi o tych klientów, którzy nie mają nowych taryf z darmowymi rozmowami, bo tylko tacy klienci coś za załączenie tego automatu zapłacą albo też technicy w plusie coś pokombinowali; pół na pół...
Na pewno nie jest to poczta głosowa, bo ja na 100% mam wyłączoną pocztę, a mimo to siostra (ma starszy model telefonu) zaraz po rozpoczęciu połączenia dostaje informację o przekierowaniu rozmowy na pocztę głosową OMG!
Czyli albo to błąd techników plusa albo na siłę próbują "u(nie)szcześliwiać" niektórych klientów...
Na pewno nie jest to poczta głosowa, bo ja na 100% mam wyłączoną pocztę, a mimo to siostra (ma starszy model telefonu) zaraz po rozpoczęciu połączenia dostaje informację o przekierowaniu rozmowy na pocztę głosową OMG!
Czyli albo to błąd techników plusa albo na siłę próbują "u(nie)szcześliwiać" niektórych klientów...
Re: abonent chwilowo niedostępny
TAKŻE MAM OD LAT WYŁĄCZONĄ POCZTĘ NA NUMERACH PLUS I NAGLE POJAWIA SIĘ LEKTOR ORAZ SKRÓCENIE CZASU WYWOŁANIA O POŁOWĘ !!!!! ......:Kris-is pisze:Wyglada to troche tak, jakby właściciel sieci .... znalazł nowy sposób na "dojenie" klientów...
Na pewno nie jest to poczta głosowa, bo ja na 100% mam wyłączoną pocztę, ....
Czyli albo to błąd techników plusa albo na siłę próbują "u(nie)szcześliwiać" niektórych klientów...
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie dlaczego OPERATOR bez powiadamiania usługobiorcy, właściciela numeru skrócił o połowę "zwrotny sygnał wywołania" oraz uruchomił bez zgody i wiedzy dodatkową płatną opcję odsłuchiwania i wysyłania "bezpłatnej wiadomości sms" ?!
Nie aktywowałem, nie zamawiałem, nie prosiłem o usługę w której OPERATOR skrócił "zwrotny sygnał wywołania" do 22 sekund by po tym czasie i próbie nawiązania połączenia, OPERATOR przełączał do USŁUGI w której lektor informuje przez 30 sekund:
Abonent chwilowo niedostępny. Wyślij bezpłatną wiadomość sms o treści:
- proszę o pilny kontakt, wybierz 1,
- zadzwonię do Ciebie później, wybierz 2,
- odezwij się w wolnej chwili, wybierz 3,
- spóźnię się, zaczekaj na mnie, wybierz 4,
- przepraszam nie dojadę, nie czekaj na mnie, wybierz 5,
- mam awarię, oddzwoń jak najszybciej, wybierz 6.
A tak wygląda dowód na działania OPERATORA BEZ ZGODY usługobiorcy.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/483 ... _18_48.mp3
Co jest szczególnie niepokojące, zwrotny sygnał wywołania został skrócony i trwa tylko 22 sekundy po którym OPERATOR przełącza do usług dodatkowych które nie zostały zawarte w umowie o świadczenie usług.
Połączenie z moim drugim numerem w którym nie skrócono zwrotnego sygnału wywołania trwa 45 sekund i nie kończy się żadną informacją lektora.
Żądamy bezzwłocznego i natychmiastowego wyłączenia usług, które bez wiedzy i zgody pojawiały się na numerach opłacanych w tzw. abonamencie a które utrudniają komunikację z winy operatora, skracają sygnał wywoływania i narażają osoby dzwoniące do numeru na dodatkowy koszt.
Re: abonent chwilowo niedostępny
magda090,
- chodzi o tzw. „Notkę SMS”. Wyłączysz ją kodem: *122*00*03#
Usługa bezpłatna.
Kris-is, iPrzemo,
- usługa „Notka SMS” powiązana jest z usługą “Kto Dzwonił”. Zgodnie z informacją w naszym FAQ:
Nie mniej jednak Wasze sugestie przekazałam do odpowiedniego działu.
- chodzi o tzw. „Notkę SMS”. Wyłączysz ją kodem: *122*00*03#
Usługa bezpłatna.
Kris-is, iPrzemo,
- usługa „Notka SMS” powiązana jest z usługą “Kto Dzwonił”. Zgodnie z informacją w naszym FAQ:
Rozumiem, że nie wszystkim usługa ta musi się podobać, jednak nie wiąże się ona z dodatkowymi kosztami i można ją łatwo wyłączyć, o czym pisałam wyżej.W przypadku gdy użytkownik jest niedostępny i ma wyłączoną pocztę głosową dzwoniący trafia na automatyczne drzewo zapowiedzi: „Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość SMS o treści”:
a. „proszę o pilny kontakt - wybierz 1”
b. „zadzwonię do ciebie później - wybierz 2”
c. „odezwij się w wolnej chwili - wybierz 3”
d. „mam pilną sprawę, proszę oddzwoń - wybierz 4”
e. „potrzebuję pomocy, proszę oddzwoń - wybierz 5”
f. „czekam na ciebie, gdzie jesteś - wybierz 6”
Po wybraniu przez dzwoniącego odpowiedniej opcji przesyłana jest NOTKA SMS (treści komunikatów powyżej) do użytkownika o wskazanej treści.
Usługa jest całkowicie bezpłatna i jest włączona dla wszystkich Abonentów sieci Plus.
Nie mniej jednak Wasze sugestie przekazałam do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
"Usługa" ta pachnie perfidią. Automatyczne włączenie jej wszystkim bez powiadomienia o tym fakcie i zasadach naliczania opłat za tą "BEZPŁATNą" usługę też nie było. Sprawa kwalifikuje się do zgłoszenia do Rzecznika Konsumenta i/lub UKE.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 21:58
Re: abonent chwilowo niedostępny
Witam.
Ta Notka SMS działa również, gdy wywoływany abonent prowadzi rozmowę, czyli jest zajęty.
Pojawił mi się również komunikat o aktywnych przekierowaniach, mimo że kiedyś już z tym walczyłem.
Włączacie usługi, których nie wszyscy potrzebują.
Jeszcze zauważyłem, że w trybie GSM mam ładny komunikat, a w trybie WCDMA nic nie słyszę, żadnego sygnału wywołania, ani komunikatu. Mowa oczywiście o sytuacji, gdy wzywany abonent jest zajęty.
Zróbcie możliwość wyłączenia wszelkich przekierowań samodzielnie, a nie tylko przez BOK.
Ta Notka SMS działa również, gdy wywoływany abonent prowadzi rozmowę, czyli jest zajęty.
Pojawił mi się również komunikat o aktywnych przekierowaniach, mimo że kiedyś już z tym walczyłem.
Włączacie usługi, których nie wszyscy potrzebują.
Jeszcze zauważyłem, że w trybie GSM mam ładny komunikat, a w trybie WCDMA nic nie słyszę, żadnego sygnału wywołania, ani komunikatu. Mowa oczywiście o sytuacji, gdy wzywany abonent jest zajęty.
Zróbcie możliwość wyłączenia wszelkich przekierowań samodzielnie, a nie tylko przez BOK.
Re: abonent chwilowo niedostępny
Dobrze, użytkownik nie ponosi żadnych kosztów, a jak to wygląda z punktu osoby dzwoniącej; płaci za wysłanie takiej wiadomości czy nie?Ewa_Plus pisze:magda090,
- chodzi o tzw. „Notkę SMS”. Wyłączysz ją kodem: *122*00*03#
Usługa bezpłatna. (...)
Rozumiem, że nie wszystkim usługa ta musi się podobać, jednak nie wiąże się ona z dodatkowymi kosztami i można ją łatwo wyłączyć, o czym pisałam wyżej. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: abonent chwilowo niedostępny
sl@w_es
- posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
- posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
Wygląda więc na to, że ta usługa niewiele różni się od usługi wprowadzonej kilka lat temu przez innego operatora.
Chluby to mu nie przyniosło, a usługa okrzyknięta została bublem roku - podążamy utartą drogą?
A gdzie można znaleźć kody wyłączające/włączające tę usługę, bo póki co, to tylko na FORUM są podawane i to tak jakoś nieśmiało.
Chluby to mu nie przyniosło, a usługa okrzyknięta została bublem roku - podążamy utartą drogą?
A gdzie można znaleźć kody wyłączające/włączające tę usługę, bo póki co, to tylko na FORUM są podawane i to tak jakoś nieśmiało.
Z tego artykułu też niewiele wynika, podobnie jak z Regulaminu.Ewa_Plus pisze:(...) usługa „Notka SMS” powiązana jest z usługą “Kto Dzwonił”. Zgodnie z informacją w naszym FAQ (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: abonent chwilowo niedostępny
sl@w_es,
- zgadza się, w FAQ jeszcze tego nie ma. Dzięki za sugestie.
Zgłosiliśmy już prośbę o rozbudowanie tego artykułu o brakujące informacje.
- zgadza się, w FAQ jeszcze tego nie ma. Dzięki za sugestie.
Zgłosiliśmy już prośbę o rozbudowanie tego artykułu o brakujące informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: abonent chwilowo niedostępny
sl@w_es pisze:(...) użytkownik nie ponosi żadnych kosztów, a jak to wygląda z punktu osoby dzwoniącej; płaci za wysłanie takiej wiadomości czy nie?
Raczej to nie jest odpowiedź na postawione pytanie, ale sprawdziłem osobiście i podzielę się moją wiedzą z innymi...Ewa_Plus pisze:sl@w_es
- posiadanie usługi Notka SMS jest bezpłatne ale połączenie się/odsłuchanie powyższych komunikatów jest płatne, jak za połączenie z pocztą głosową zgodnie z planem taryfowym.
Osoba podejmująca próbę połączenia z numerem na którym Notka SMS jest aktywna płaci za każdą sekundę połączenia od momentu przełączenia do automatycznej zapowiedzi: "Abonent chwilowo niedostępny, wyślij (...)".
Sadzę także, że wysłanie wiadomości z wybranym komunikatem też jest odpłatne (tego już nie sprawdzałem) zresztą, dlaczego miałoby być darmowe?
To wierna kopia usługi opisanej na http://www.plusblog.pl (LINK).
Brawo Plus.
Niestety, ten kod nie wyłącza usługi; po jego wysłaniu otrzymałem wiadomość zwrotną o treści "Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna" jednak usługa działa dalej - po sygnale oczekiwania na odebranie połączenia najzwyczajniej w świecie przełącza się do automatycznej zapowiedzi.Ewa_Plus pisze:magda090,
- chodzi o tzw. „Notkę SMS”. Wyłączysz ją kodem: *122*00*03# (...)
Jeśli w najbliższym czasie na stronie http://www.plus.pl nie pojawią się informacje jak skutecznie wyłączyć tę usługę to internet zaleją komentarze podobne do tych sprzed sześciu lat.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: abonent chwilowo niedostępny
W ofercie na kartę powinien działać kod podany wyżej czyli *122*00*03# , 13 lutego wyłączyłem to cudowną usługę właśnie tym kodem.
W ofercie abonamentowej trzeba wysłać SMS-a DEAT NSMS na 2601
Widać Plus chyba ma problemy finansowo bo chce dorabiać na niewiedzy użytkowników dając im super usługi na silę.
By otrzymać ten kod wykonałem chyba z 5 telefonów , dwóch konsultantów twierdziło, że jest to usługa którą oferuje mój telefon...
Napisałem reklamacje, że nie zostałem poinformowany oraz nie wyrażałem zgody na uruchomienie tej usługi , za co otrzymałem 10 zł (niestety podałem taką kwotę jako rekompensatę)
W ofercie abonamentowej trzeba wysłać SMS-a DEAT NSMS na 2601
Widać Plus chyba ma problemy finansowo bo chce dorabiać na niewiedzy użytkowników dając im super usługi na silę.
By otrzymać ten kod wykonałem chyba z 5 telefonów , dwóch konsultantów twierdziło, że jest to usługa którą oferuje mój telefon...
Napisałem reklamacje, że nie zostałem poinformowany oraz nie wyrażałem zgody na uruchomienie tej usługi , za co otrzymałem 10 zł (niestety podałem taką kwotę jako rekompensatę)
Re: abonent chwilowo niedostępny
Ostatnio słowo "powinien" robi coraz większą karierę na FORUM - nawet Specjaliści Plusa nie są pewni tego co piszą.ChuckyCiechanow pisze:W ofercie na kartę powinien działać kod podany wyżej czyli *122*00*03# (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: abonent chwilowo niedostępny
To można spróbować włączyć usługę *122*11*03# a po chwili wyłączyć *122*00*03#
Re: abonent chwilowo niedostępny
Sprawdziłem powyższe kody; pierwszy zwraca wiadomość: "Usługa niedostępna. Sprawdź: (...)", po drugim przychodzi SMS "Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna" - tak, blokada aktywna, ale tylko w wiadomości zwrotnej, bo automatyczna zapowiedź po limicie czasu przewidzianym dla sygnału oczekiwania dalej się włącza.
Wyłączenie/włączenie telefonu też na nic się zdaje.
Sama usługa dla osób dzwoniących na numery z aktywną Notką, a posiadających aktywne promocje bez limitu nie stanowi większego problemu, ale dla tych którzy nie korzystają z tego "luksusu" wygląda to mniej ciekawie.
Wyłączenie/włączenie telefonu też na nic się zdaje.
Sama usługa dla osób dzwoniących na numery z aktywną Notką, a posiadających aktywne promocje bez limitu nie stanowi większego problemu, ale dla tych którzy nie korzystają z tego "luksusu" wygląda to mniej ciekawie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec