Temat był już poruszany. To jest sposób sieci Plus na naciąganie abonentów, zarówno swojej, jak i innych sieci.
Usługa działa zgodnie z powiedzeniem: "Grosz do grosza, a będzie kokosza".
Operator włączył swoim abonentom "bezpłatną" usługę, za którą płacą inni. Nieświadomi użytkownicy Plusa uczestniczą w procederze, dopóki ktoś z dzwoniących do nich nie zauważy, że za zapowiedź/komunikat trzeba zapłacić jak za zwykłe połączenie.
Witam miałem podobny problem wspomniany kod pomógł wyłączyłem tę "usługę" teraz nawet jak jestem niedostępny to przychodzą do mnie wiadomości ze numer próbował się ze mną skontaktować...
Kiedy wyłączę telefon i ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden normalny "długi" sygnał wywoływania, a potem kilka krótkich, tak jakbym odrzucił połączenie. Tymczasem powinen być komunikat "Abonent ma wyłączony aparat lub...". Takie sygnały, jakie są teraz powodują głupie sytuacje - człowiek, który do mnie zadzwonił pomyślał sobie, że go zlekceważyłem, a to nieprawda. Takie nieprawidłowe sygnalizowanie pojawiło się od czasu wprowadzenia pseudousługi polegającej na oszukiwaniu dzwoniących, że mogą wysłać bezpłatny SMS do człowieka, do którego nie udało im się dodzwonić. Wyłączyłem to naciągactwo, ale normalny komunikat sieci nie został przywrócony.
Ostatnio zmieniony 7 cze 2016, o 10:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
prośba o zresetowanie funkcji Notka SMS usługi Kto dzwonił: wł. *122*11*03#, wył. *122*00*03#, a następnie po dokonaniu powyższych czynności przelogowanie telefonu (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prośba o zresetowanie funkcji Notka SMS usługi Kto dzwonił: wł. *122*11*03#, wył. *122*00*03#, a następnie po dokonaniu powyższych czynności przelogowanie telefonu (wył./wł.).
Wczoraj wykonałem *122*11*03# i pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający". Co prawda SMS potwierdzający do dziś nie przyszedł, ale i tak dziś wykonałem *122*00*03# i także pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający". Na razie minęło kilka minut, ale SMS potwierdzający nie przyszedł.
Pugilares pisze:
Wczoraj wykonałem *122*11*03# i pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający". Co prawda SMS potwierdzający do dziś nie przyszedł, ale i tak dziś wykonałem *122*00*03# i także pojawił się komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający".
Potwierdzam, są problemy z tą usługą. 2 dni temu na dwóch numerach w rodzinie chcieliśmy wyłączyć usługę, ale nie udało się.
Przyszedł tylko komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający"
monter pisze:Potwierdzam, są problemy z tą usługą. 2 dni temu na dwóch numerach w rodzinie chcieliśmy wyłączyć usługę, ale nie udało się.
Przyszedł tylko komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający"
Aktualnie wykonując połączenia na te numery, włącza się system zapowiedzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziś kolejny raz wykonałem KOD *122*11*03# i jak poprzednio pokazał się komunikat "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający" i SMS potwierdzający nie przyszedł. Cały czas osoba dzwoniąca do mnie, gdy mam wyłączony telefon otrzymuje taki sygnał, jakby odrzucił połączenie. To przestaje być zabawne. Po jakiego grzyba wprowadzaliście tą pseudousługę "notka SMS" i do tego nieudolnie???
monter pisze:Potwierdzam, są problemy z tą usługą. 2 dni temu na dwóch numerach w rodzinie chcieliśmy wyłączyć usługę, ale nie udało się.
Przyszedł tylko komunikat "Twoje polecenie jest przetwarzane, poczekaj na SMS potwierdzający"
Aktualnie wykonując połączenia na te numery, włącza się system zapowiedzi?
Joanna_Plus,
sprawdziłem oba numery. System zapowiedzi już się nie włącza.
Wygląda na to, że deaktywacja usługi nastąpiła mimo braku stosowanego potwierdzenia SMS-owego.
iPrzemo pisze:Uprzejmie proszę o wyjaśnienie dlaczego OPERATOR bez powiadamiania usługobiorcy, właściciela numeruskrócił o połowę "zwrotny sygnał wywołania" oraz uruchomił bez zgody i wiedzy dodatkową płatną opcję odsłuchiwania i wysyłania "bezpłatnej wiadomości sms" ?!
Nie aktywowałem, nie zamawiałem, nie prosiłem o usługę w której OPERATOR skrócił "zwrotny sygnał wywołania" do 22 sekund by po tym czasie i próbie nawiązania połączenia, OPERATOR przełączał do USŁUGI w której lektor informuje przez 30 sekund:
(...)
Co jest szczególnie niepokojące, zwrotny sygnał wywołania został skrócony i trwa tylko 22 sekundy po którym OPERATOR przełącza do usług dodatkowych które nie zostały zawarte w umowie o świadczenie usług.
Połączenie z moim drugim numerem w którym nie skrócono zwrotnego sygnału wywołania trwa 45 sekund i nie kończy się żadną informacją lektora.
Żądamy bezzwłocznego i natychmiastowego wyłączenia usług, które bez wiedzy i zgody pojawiały się na numerach opłacanych w tzw. abonamencie a które utrudniają komunikację z winy operatora, skracają sygnał wywoływania i narażają osoby dzwoniące do numeru na dodatkowy koszt.
Podpisuję się pod tym wszystkimi ośmioma kończynami.
Sądziłem, że przechodząc do Plusa trafię na jakość na poziomie, a tu takie dno i metr mułu...
Wyłączasz pocztę głosową, żeby interesanci nie tracili czasu i kasy, to dostaną Twoją "usługę", za którą Ty nie zapłacisz, ale oni...