Fakt, Liberty, odkąd przeszło pod skrzydła operatora, zaprzestało prowadzenia strony doładowań. Co więcej, mają poważne problemy z realizacją zleceń wykonywanych przez Plus Bank - w części dot. wystawiania faktur. Trzeba za każdym razem dzwonić, żeby dostać fakturę... Mimo upływu 2 lat odkąd obok działającego (zasilenia.liberty.eu/faktura) wprowadzili nowy "zielony" portal e-faktury (pp.liberty.eu/CustomerPanel), nie potrafią sobie z tym poradzić.
Bardzo miła dziewczyna odpowiada, że tak naprawdę to mają mnie i jeszcze kilku(!!) (nie, nie kilkuset, nie kilkudziesięciu - KILKU!) klientów doładowujących konta prepaid z bankowości Plus Banku
Serwis tutajdoladuj.pl należal zawsze do BZ WBK. Więc po rebrandingu trafił do Santandera - to oczywiste. Ale żeby nie działał? Działa, jednak przekierowuje na podstronę w domenie santander.pl. Można zasilić konto u każdego operatora, można zasilić licznik prepaidowy energii elektrycznej a nawet gry jakieś - nigdy nie klikałem więc nie wiem co to - ale jest. E-fakturę też dają - Blue Media obsługuje im system faktur, przez zasilenia.faktura.pl. Działa - używałem
PS. (jak dla mnie sensacja!!)
E-fakturę już nie od Liberty a od Blue Media (poprzez system podany wyżej) Polkomtel oferuje (dla zasileń ze stron "plusowych" - np. doladuj.plus.pl!
Ciekaw jestem co mi powiedzą jutro w Liberty po zasileniu mikołajkowym telefonów
A może to moja wina, że nie przeczytałem aktualnego regulaminu zasileń Plus Banku? Tyllko - czy się zmienił? Sprawdzę... Nie, ciągle przekierowuje mnie na "starą" stronę e-faktur Liberty. Ale kto wie - może już Liberty tego nie obsługuje tylko Blue Media? Jutro się dowiem i dam znać.
Powiem szczerze, że pojęcia nie mam dlaczego od 22 lat nie zmieniłem operatora
PS 2.
Wg strony doładowań Plus Banku, odbiorcą doładowania nadal jest:
Liberty Poland S.A.
al. Stanów Zjednoczonych 61
04-028 Warszawa
Tak więc Liberty fakturę powinno mi wystawić.