Re: Bonusy do doładowań w Plusie/Plushu.
: 14 lut 2018, o 01:58
działa, od razu doładowywane jest kwotą 1,5 raza wyższą (o 50%).
Niezależne forum o sieci plus
https://plusforum.pl/
Jak najbardziejJohny pisze:Czy doładowanie wykonane przy pomocy aplikacji dedykowanych każdego z banków biorących udział w promocji również skutkuje zwiększeniem kwoty doładowania o 50%?
Z reguły w promocji biorą udział zasilenia od 30 do 99 zł, ponieważ przy doładowaniu za 100 zł w standardzie jest bonus +15% i wystąpiłaby kumulacja +65%, a na to Operator chyba nie bardzo ma ochotę.ciekawy pisze:od pewnego czasu zauważyłem,że Plus co pewien czas organizuje doładowania po których można mieć 50% więcej środków czyli np doładowanie 100, a środków 150 (...)
1) Okazjonalnie, nie ma żadnej reguły.ciekawy pisze:jak często Plus organizuje takie doładowania ?
2) Promocje doładowań w ofercie na kartę zawsze trafiają na konto główne - zasady określa regulamin danej promocji.ciekawy pisze:czy bonusowe środki trafiają na konto główne i są do wykorzystania tak jak normalne bez daty ważności czy trafiają na konto dodatkowe i są ważne np przez 30 dni ?
§ 4 REKLAMACJE
1. Każdy Uczestnik Promocji ma prawo złożyć reklamację dotyczącą:
a. przebiegu Promocji. Reklamacja powinna zawierać dane osoby wnoszącej reklamację [tj. imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer Kodu Promocyjnego (jeśli Uczestnik go posiada), numer telefonu MSISDN, z którego została wysłana wiadomość, o której jest mowa w § 2 ust. 2 lit. a Regulaminu Promocji, powód reklamacji z określeniem żądania reklamacyjnego, a także informację, że dotyczy Promocji „Bransoletka na Dzień Kobiet”. Reklamacja powinna zostać złożona na adres pocztowy: All about, ul. Czerniowiecka 9/31, 02-705 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@promocjeplus.pl, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od zakończenia Okresu Trwania Promocji,
b. działania Kodu Promocyjnego. Reklamacja powinna zawierać dane osoby wnoszącej reklamację [tj. imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer Kodu Promocyjnego, numer telefonu MSISDN, z którego została wysłana wiadomość, o której jest mowa w § 2 ust. 2 lit. a Regulaminu Promocji, powód reklamacji z określeniem żądania reklamacyjnego, a także informację, że dotyczy Promocji „Bransoletka na Dzień Kobiet”. Reklamacja powinna zostać złożona na adres pocztowy: All about, ul. Czerniowiecka 9/31, 02-705 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@promocjeplus.pl, nie później niż do 14.05.2018 r.
Ślicznie dziękuję i wzajemnie .pepcia2 pisze:Pozdrawiam