Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
m){O
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 08:35

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: m){O »

@Ron dzięki za odpowiedź , mam jeszcze jedno pytanie .. jeżeli już pakiet zostanie wykorzystany i spadnie prędkość , to czy w systemie figuruje on jako dezaktywowany i mogę go aktywować ponownie bez wyłączania go sms-em PAKIET na 80025 ? .. (bo podobno kodem *136*00*09# się go wyłącza ?) często zależy mi na ciągłości zalogowania do internetu , jeżeli musiałbym jednak wyłączyć pakiet to czy wtedy internet używałby salda telefonu ? .. dziękuję ..
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ron »

m){O pisze:...to czy w systemie figuruje on jako dezaktywowany i mogę go aktywować ponownie bez wyłączania go sms-em PAKIET na 80025 ? .. (bo podobno kodem *136*00*09# się go wyłącza ?) często zależy mi na ciągłości zalogowania do internetu , jeżeli musiałbym jednak wyłączyć pakiet to czy wtedy internet używałby salda telefonu ? .. dziękuję ..
Jeśli wykorzystasz wcześniej GB, pakiet będzie dalej aktywny zgodnie z okresem ważności promocji do czasu odnowienia 5GB. W przypadku dezaktywacji pakietu środki na transmisję danych będą rozliczane zgodnie ze stawkami Cennikowymi taryfy Nowy Plush.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj m){O,

Ron, dziękuję ślicznie za pomoc :-) .

m){O, pakiet 5 GB w taryfie Nowy Plush jest usługą cykliczną, czyli odnawia się co 30 dni o ile konto numeru jest aktywne i posiada saldo umożliwiające pokrycie kosztów aktywacji pakietu. Po wyczerpaniu jednostek prędkość transmisji tak jak pisał Ron, ulega obniżeniu.
Pakiet możesz dezaktywować kodem: *136*00*09#; aktywacja zaś odbywa się przez wysłanie SMS-a o treści Pakiet pod nr 80025.
m){O pisze:jeżeli musiałbym jednak wyłączyć pakiet to czy wtedy internet używałby salda telefonu ?
Aby była możliwość aktywacji tego pakietu, konieczne jest posiadanie włączonej jednej z promocji: „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”, „Plush Internet Promo BS”. Jeżeli dezaktywujesz wspomniane 5 GB, to ewentualna transmisja danych będzie rozliczana z aktywnej którejś z powyższych promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Buhwaintez
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 16 lip 2018, o 10:08

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Buhwaintez »

Ewa_Plus pisze:Buhwaintez,
- z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 15.08.2018. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.

Mógłbyś jednak włączyć promocję: Rozmowy, SMS, MMS bez limitu za pomocą kodu: *136*11*08# - to jest podobna promocja do tej, którą chciałeś włączyć, tylko nie zawiera Internetu.
Jak pakiet 1 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Ewo,
W dalszym ciągu brak możliwości włączenia pakietu....
Poniżej przesyłam aktywne pakiety i promocje.
Bardzo proszę o pomoc
Załączniki
Screenshot_2018-08-15-08-42-22.png
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Buhwaintez,

jak na tę chwilę wygląda sytuacja? W aktywnych promocjach nadal widnieje pakiet Facebook free?
Po dezaktywacji pakietów internetowych, nastąpiło wyłączenie transmisji danych w telefonie? Saldo konta aktualnie pozwala na aktywację promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AlfredoUssr
Szalony PlusManiak
Posty: 231
Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: AlfredoUssr »

Dlaczego stan pakietu 200GB "Surfuj w nocy" nie jest dostępny w Mobilnym Plus Online?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Marta_Plus »

AlfredoUssr,

sprawdzałeś pozostały limit jednostek danych w ramach usługi? Co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AlfredoUssr
Szalony PlusManiak
Posty: 231
Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: AlfredoUssr »

Wybierając kod, można sprawdzić pozostały stan pakietu, to działa poprawnie.
Chodzi mi o to, kiedy możliwość kontroli pakietu pojawi się w aplikacji.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

AlfredoUssr,

przekazałam sprawę do weryfikacji. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

AlfredoUssr,

powyższy pakiet powinien być widoczny w aplikacji. Prześlij mi proszę numer telefonu, na którym występuje powyższa sytuacja na adres specjalista_plus@plus.pl. W treści wiadomości proszę o wpisanie słowa FORUM oraz podanie nicku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemyslaw_1990
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 cze 2016, o 09:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: przemyslaw_1990 »

witam
Mam problem z pakietem internetowym euroatlantyckim L pomimo ze jest aktywowany pobierana jest opłata za korzystanie z internetu a nie leci z pakietu testowałem na 2 różnych ustawieniach apn: plus i internet. Bardzo zależy mi na rozwiązaniu tego problemu ponieważ na wakacjach jestem jeszcze tylko parę dni a po powrocie do PL pakiet ten nie będzie mi potrzebny.
Obrazek
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj przemyslaw_1990,

widzę, że jednostki z bezpłatnych pakietów 0,5 GB zostały wykorzystane. W jakim kraju aktualnie przebywasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemyslaw_1990
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 cze 2016, o 09:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: przemyslaw_1990 »

Joanna_Plus pisze:Witaj przemyslaw_1990,

widzę, że jednostki z bezpłatnych pakietów 0,5 GB zostały wykorzystane. W jakim kraju aktualnie przebywasz?
W Chorwacji - karta używa sieci HR Tele2, przy jednostkach 0,5 GB (data UE) nie pobierało gotówki. Zauważyłem, że teraz używa limitu EU 1.7 GB przy konfiguracji APN: internet, ale jednocześnie pobiera pieniądze . Przy APN: plus - nie pobiera z limitu, tylko pieniądze z konta. Pytanie - jak "zmusić" roaming aby pobierał dane z pakietu euroatlantyckiego ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

przemyslaw_1990,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacja, numer telefonu wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemyslaw_1990
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 cze 2016, o 09:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: przemyslaw_1990 »

Joanna_Plus pisze:przemyslaw_1990,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacja, numer telefonu wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji.
Numer zgłoszenia : #231277

z góry dziękuje za pomoc :)
ODPOWIEDZ