Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DawidK6
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lut 2019, o 16:11

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: DawidK6 »

Wykonałem powyższe kroki i nie pomogło. Po wifi wszystko śmiga.
Youtube zacina na 720p po 10s 480p po 30s, a 360p działa. Twitch na pakiecie działa cały czas na Full HD sprawdzam gdy zatnie mi youtube. Pobieranie aplikacji itp.. Full łącze. Kilka sekund i 100MB pobrane.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Michał_Plus »

DawidK6, sprawdź w ustawieniach sieci jaki masz ustawiony protokół APN. Ustaw na IPv4/IPv6. Zrestartuj połączenie. Wyczyść historię przeglądania YT oraz ponownie dane aplikacji oraz cache.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DawidK6
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 lut 2019, o 16:11

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: DawidK6 »

Nie pomogły powyższe wskazówki. Youtube nadal buforuje co chwile. Twitch działa nadal na full HD.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1245
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: zbych_in_flames »

@DawidK6, nie masz przypadkiem aktywnego pakietu youtube, który jest "przystosowany do 480p" , było ostatnio na forum tutaj -> viewtopic.php?f=118&t=24472&p=248743#p248743
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Michał_Plus »

DawidK6, w ustawieniach YT wymuś na "sztywno" jakość wideo na 480p.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DawidK6
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 lut 2019, o 16:11

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: DawidK6 »

Dziękuję za pomoc! Wyłączyłem bonusowy pakiet internetu na youtube który niestety ma ograniczenie prędkości. I pytanie na przyszłość bo jak już teraz pakietu danego nie mam to wiadomo nic się nie zrobi ale Czy byłaby możliwość ściągnięcia ograniczenia czy niestety jest to już tak ustalone na sztywno?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Michał_Plus »

DawidK6, jest na sztywno.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Klaudek
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 sie 2015, o 21:04

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Klaudek »

Witam ponownie.

Mam taryfę nowy plush. W promocjach pozostało mi jakimś dziwnym trafem ,,rozmowy i smsy bez limitu w sieci". Odnawia się to co miesiąc i pobiera opłatę 10 zł. Próbuje to deaktywować kodem *136*00*17# i dostaje komunikat że usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później.

Z jakiej racji mam aktywną promocje która nie jest dostępna w tej taryfie którą mam teraz? Jak to wyłączyć ?

Dodam jeszcze informacje że działa to równolegle z pakietem internet, rozmowy smsmms bez limitu - to akurat jest mi potrzebne.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: sl@w_es »

Klaudek pisze:Witam ponownie.

Mam taryfę nowy plush. W promocjach pozostało mi jakimś dziwnym trafem ,,rozmowy i smsy bez limitu w sieci". Odnawia się to co miesiąc (...)

Z jakiej racji mam aktywną promocje która nie jest dostępna w tej taryfie którą mam teraz? Jak to wyłączyć ? (...)
Po prostu promocja nie uległa dezaktywacji podczas zmiany taryfy; taki systemowy psikus.
Chcąc wyłączyć tę promocję zaloguj się do Plus Online lub aplikacji mobilnej Plus online i jeśli promocja będzie widoczna to ją wyłączysz.
Możesz również spróbować wyłączyć poprzez *110#, następnie wybór pozycji "4" i jeszcze raz "4", a następnie "2". Jeśli ukaże się komunikat "Operacja nie może zostać zrealizowana" to nie pozostaje nic innego jak kontakt z BOK pod nr 601 102 601 - konsultant usunie to z Twojego konta.
Z tego co napisałeś korzystasz z promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, więc połączenie na w/w nr będzie bezpłatne. Uzbrój się tylko w cierpliwość, bo z tego co piszą inni niekiedy trzeba długo czekać na połączenie. Ja osobiście na kontakt z konsultantem nigdy nie czekałem nawet 5 min.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Klaudek,

oprócz rozwiązań, które zasugerował sl@w_es, możesz skorzystać również z tego formularza. Opisz proszę sytuację i podaj numer telefonu oraz dane (imię, nazwisko i numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dezaktywują wspomnianą usługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piq
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2019, o 11:04

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: piq »

Witam,
Czy mogę prosić o pomoc? Nie mogę aktywować taryfu *136*11*07#, deaktywowałem wykluczające promocje, środki są na koncie a komunikat otrzymuję ze usługa nie dostępna. Złożyłem też ticket w bok #667152
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj piq,
piq pisze:#667152
Uzyskałam informację, że odpowiedź odnośnie tej korespondencji jest już na Twojej skrzynce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piq
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2019, o 11:04

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: piq »

Joanna_Plus pisze:Witaj piq,
piq pisze:#667152
Uzyskałam informację, że odpowiedź odnośnie tej korespondencji jest już na Twojej skrzynce.

Czy wiadomo coś więcej? Odpisałem na maila i na razie cisza, nie chce być namolny, ale nie mogę wykonywać połączeń, bo deaktywowałem poprzednią taryfę.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

piq,

my z pozycji forum nie mamy wglądu w taką korespondencję.
piq pisze:Odpisałem na maila
Poprosiłam o odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piq
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2019, o 11:04

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: piq »

Już pomogli, dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ