Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 lut 2019, o 16:11
Re: Taryfa Nowy Plush
Wykonałem powyższe kroki i nie pomogło. Po wifi wszystko śmiga.
Youtube zacina na 720p po 10s 480p po 30s, a 360p działa. Twitch na pakiecie działa cały czas na Full HD sprawdzam gdy zatnie mi youtube. Pobieranie aplikacji itp.. Full łącze. Kilka sekund i 100MB pobrane.
Youtube zacina na 720p po 10s 480p po 30s, a 360p działa. Twitch na pakiecie działa cały czas na Full HD sprawdzam gdy zatnie mi youtube. Pobieranie aplikacji itp.. Full łącze. Kilka sekund i 100MB pobrane.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Taryfa Nowy Plush
DawidK6, sprawdź w ustawieniach sieci jaki masz ustawiony protokół APN. Ustaw na IPv4/IPv6. Zrestartuj połączenie. Wyczyść historię przeglądania YT oraz ponownie dane aplikacji oraz cache.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Nie pomogły powyższe wskazówki. Youtube nadal buforuje co chwile. Twitch działa nadal na full HD.
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Taryfa Nowy Plush
@DawidK6, nie masz przypadkiem aktywnego pakietu youtube, który jest "przystosowany do 480p" , było ostatnio na forum tutaj -> viewtopic.php?f=118&t=24472&p=248743#p248743
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Taryfa Nowy Plush
DawidK6, w ustawieniach YT wymuś na "sztywno" jakość wideo na 480p.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję za pomoc! Wyłączyłem bonusowy pakiet internetu na youtube który niestety ma ograniczenie prędkości. I pytanie na przyszłość bo jak już teraz pakietu danego nie mam to wiadomo nic się nie zrobi ale Czy byłaby możliwość ściągnięcia ograniczenia czy niestety jest to już tak ustalone na sztywno?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Taryfa Nowy Plush
DawidK6, jest na sztywno.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam ponownie.
Mam taryfę nowy plush. W promocjach pozostało mi jakimś dziwnym trafem ,,rozmowy i smsy bez limitu w sieci". Odnawia się to co miesiąc i pobiera opłatę 10 zł. Próbuje to deaktywować kodem *136*00*17# i dostaje komunikat że usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później.
Z jakiej racji mam aktywną promocje która nie jest dostępna w tej taryfie którą mam teraz? Jak to wyłączyć ?
Dodam jeszcze informacje że działa to równolegle z pakietem internet, rozmowy smsmms bez limitu - to akurat jest mi potrzebne.
Mam taryfę nowy plush. W promocjach pozostało mi jakimś dziwnym trafem ,,rozmowy i smsy bez limitu w sieci". Odnawia się to co miesiąc i pobiera opłatę 10 zł. Próbuje to deaktywować kodem *136*00*17# i dostaje komunikat że usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później.
Z jakiej racji mam aktywną promocje która nie jest dostępna w tej taryfie którą mam teraz? Jak to wyłączyć ?
Dodam jeszcze informacje że działa to równolegle z pakietem internet, rozmowy smsmms bez limitu - to akurat jest mi potrzebne.
Re: Taryfa Nowy Plush
Po prostu promocja nie uległa dezaktywacji podczas zmiany taryfy; taki systemowy psikus.Klaudek pisze:Witam ponownie.
Mam taryfę nowy plush. W promocjach pozostało mi jakimś dziwnym trafem ,,rozmowy i smsy bez limitu w sieci". Odnawia się to co miesiąc (...)
Z jakiej racji mam aktywną promocje która nie jest dostępna w tej taryfie którą mam teraz? Jak to wyłączyć ? (...)
Chcąc wyłączyć tę promocję zaloguj się do Plus Online lub aplikacji mobilnej Plus online i jeśli promocja będzie widoczna to ją wyłączysz.
Możesz również spróbować wyłączyć poprzez *110#, następnie wybór pozycji "4" i jeszcze raz "4", a następnie "2". Jeśli ukaże się komunikat "Operacja nie może zostać zrealizowana" to nie pozostaje nic innego jak kontakt z BOK pod nr 601 102 601 - konsultant usunie to z Twojego konta.
Z tego co napisałeś korzystasz z promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, więc połączenie na w/w nr będzie bezpłatne. Uzbrój się tylko w cierpliwość, bo z tego co piszą inni niekiedy trzeba długo czekać na połączenie. Ja osobiście na kontakt z konsultantem nigdy nie czekałem nawet 5 min.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj Klaudek,
oprócz rozwiązań, które zasugerował sl@w_es, możesz skorzystać również z tego formularza. Opisz proszę sytuację i podaj numer telefonu oraz dane (imię, nazwisko i numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dezaktywują wspomnianą usługę.
oprócz rozwiązań, które zasugerował sl@w_es, możesz skorzystać również z tego formularza. Opisz proszę sytuację i podaj numer telefonu oraz dane (imię, nazwisko i numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dezaktywują wspomnianą usługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam,
Czy mogę prosić o pomoc? Nie mogę aktywować taryfu *136*11*07#, deaktywowałem wykluczające promocje, środki są na koncie a komunikat otrzymuję ze usługa nie dostępna. Złożyłem też ticket w bok #667152
Pozdrawiam
Czy mogę prosić o pomoc? Nie mogę aktywować taryfu *136*11*07#, deaktywowałem wykluczające promocje, środki są na koncie a komunikat otrzymuję ze usługa nie dostępna. Złożyłem też ticket w bok #667152
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj piq,
Uzyskałam informację, że odpowiedź odnośnie tej korespondencji jest już na Twojej skrzynce.piq pisze:#667152
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Joanna_Plus pisze:Witaj piq,Uzyskałam informację, że odpowiedź odnośnie tej korespondencji jest już na Twojej skrzynce.piq pisze:#667152
Czy wiadomo coś więcej? Odpisałem na maila i na razie cisza, nie chce być namolny, ale nie mogę wykonywać połączeń, bo deaktywowałem poprzednią taryfę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
piq,
my z pozycji forum nie mamy wglądu w taką korespondencję.
my z pozycji forum nie mamy wglądu w taką korespondencję.
Poprosiłam o odpowiedź na tę wiadomość.piq pisze:Odpisałem na maila
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Już pomogli, dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam