Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Taryfa Nowy Plush
plufor, czy przyznany na ten okres pakiet został wyczerpany? Prędkości w przypadku aktywnego i posiadającego jednostki pakietu nie jest w żaden sposób ograniczona systemowo. Zależna jest od obciążenia sieci na stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
@Michał_Plus
Pakiet na ten okres nie był jeszcze wyczerpany (ostatniego dnia było ponad 3 GB do wykorzystania).
Ponieważ podobną historię miałem pod koniec 1.cyklu, sprawdzałem dokładnie jak to wygląda ostatniego dnia 2. cyklu. Jak wcześniej napisałem, w ostatni dzień i w ostatnich minutach 2. cyklu, prędkość była ok 1 Mbps (z różnych źródeł), a jak tylko skończył się czas 2.cyklu i rozpoczął się 3.cykl, prędkość skoczyła do ponad 10 Mbps.
W aplikacji widzę, że te 20 GB w cyklu jest rozbite na:
- 18,4 GB do wykorzystania w Polsce i
- 1,59 GB do wykorzystania w Polsce i UE.
Może to zwolnienie prędkości było związane z tą drugą częścią (1,59 GB - choć połączenie było realizowane w routerze w Polsce)?
Pakiet na ten okres nie był jeszcze wyczerpany (ostatniego dnia było ponad 3 GB do wykorzystania).
Ponieważ podobną historię miałem pod koniec 1.cyklu, sprawdzałem dokładnie jak to wygląda ostatniego dnia 2. cyklu. Jak wcześniej napisałem, w ostatni dzień i w ostatnich minutach 2. cyklu, prędkość była ok 1 Mbps (z różnych źródeł), a jak tylko skończył się czas 2.cyklu i rozpoczął się 3.cykl, prędkość skoczyła do ponad 10 Mbps.
W aplikacji widzę, że te 20 GB w cyklu jest rozbite na:
- 18,4 GB do wykorzystania w Polsce i
- 1,59 GB do wykorzystania w Polsce i UE.
Może to zwolnienie prędkości było związane z tą drugą częścią (1,59 GB - choć połączenie było realizowane w routerze w Polsce)?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5498
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Taryfa Nowy Plush
plufor, nie. Część na UE można normalnie wykorzystać na terenie Polski. Zgłoś sprawę i wklej tutaj numer zgłoszenia. Postaramy się przyspieszyć realizację. Podaj numer usługi i daty cykli, oraz kiedy zaobserwowałeś spowolnienie. Sprawdzimy co się stało. Informacje jak przesłać zgłoszenie znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Kontynuując wcześniejszy wątek, także pod koniec 3. cyklu, (na 4 dni przed końcem tego cyklu), gdy karta była w modemie i było jeszcze do wykorzystania kilkaset MB, prędkość spadała coraz bardziej, aż do wartość ok 30kbps, a wtedy praktycznie nie można było korzystać z sieci.
Po odłączeniu tej karty, widzę w aplikacji, że zostało tam jeszcze 140 MB z części "do wykorzystania w Polsce i UE".
Mam potwierdzone informacje, że inni wasi klienci też mają ten problem. Na innym forum ktoś napisał:
Po odłączeniu tej karty, widzę w aplikacji, że zostało tam jeszcze 140 MB z części "do wykorzystania w Polsce i UE".
Mam potwierdzone informacje, że inni wasi klienci też mają ten problem. Na innym forum ktoś napisał:
Zgodnie z sugestią, zrobiłem zgłoszenie ( #1930601 ), ale proszę, abyście dodatkowo przekazali do odpowiedniego działu powyższą informację, o problemach innych klientów (której nie zawarłem w zgłoszeniu).Dziś kończył się pakiet 40GB i prędkość z każdą godziną była mniejsza. Dwie godziny przed zerowaniem pakietu zmieniłem kartę na inną ponieważ strony nie wczytywały się. Prędkość skakała od 0,1 do 9,2 Mb/s. Czasami przyjmowała wartość 0. Na tej drugiej karcie też mam włączony pakiet 3*40GB ważny jeszcze 28 dni. Po włożeniu jej do modemu prędkość wzrosła do ~30Mb/s.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
plufor,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.plufor pisze: Zgodnie z sugestią, zrobiłem zgłoszenie ( #1930601 )
W takich przypadkach do weryfikacji sprawy niezbędny jest numer telefonu.plufor pisze:proszę, abyście dodatkowo przekazali do odpowiedniego działu powyższą informację, o problemach innych klientów
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plush - doładowanie 30 zł/żadnych bonusów
Witam,
doładowałem konto za 30 zł. Jak zwykle, liczyłem że pojawią się sms'y że właśnie otrzymałem to i owo w bonusie za doładowanie.
Nie otrzymałem kompletnie nic. Dlaczego? Zniesiono to?
nie otrzymałem 15 gb (30 dni) bonusu internetowego
nie otrzymałem 10 gb na youtube
nie otrzymałem info o nie zużywaniu transferu fb/whatsup/instagram/messenger
Dodam, że mam drugi miesiąc włączone 120 GB na 3 razy, czyli 40 GB co miesiąc. Przecież za to zapłaciłem osobno. O co więc chodzi?
doładowałem konto za 30 zł. Jak zwykle, liczyłem że pojawią się sms'y że właśnie otrzymałem to i owo w bonusie za doładowanie.
Nie otrzymałem kompletnie nic. Dlaczego? Zniesiono to?
nie otrzymałem 15 gb (30 dni) bonusu internetowego
nie otrzymałem 10 gb na youtube
nie otrzymałem info o nie zużywaniu transferu fb/whatsup/instagram/messenger
Dodam, że mam drugi miesiąc włączone 120 GB na 3 razy, czyli 40 GB co miesiąc. Przecież za to zapłaciłem osobno. O co więc chodzi?
Ostatnio zmieniony 1 lut 2021, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Plush - doładowanie 30 zł/żadnych bonusów
@ulth82,
Masz aktywną promocję „Plush Internet Promo BS”?
podaj dokładnie informację zwrotną po wpisaniu kodów
*136# i połączenie
*121# i połączenie
Promocja „Plush Internet Promo BS” wyklucza się z Promocjami: „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”.
Masz aktywną promocję „Plush Internet Promo BS”?
podaj dokładnie informację zwrotną po wpisaniu kodów
*136# i połączenie
*121# i połączenie
Promocja „Plush Internet Promo BS” wyklucza się z Promocjami: „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”.
Promocje się nie wykluczają, więc tutaj nie ma znaczenia.ulth82 pisze: Dodam, że mam drugi miesiąc włączone 120 GB na 3 razy, czyli 40 GB co miesiąc. Przecież za to zapłaciłem osobno. O co więc chodzi?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj ulth82,
trochę za mało informacji, abyśmy mogli spróbować pomóc.
trochę za mało informacji, abyśmy mogli spróbować pomóc.
Aby promocja mogła się odnowić czy też aktywować pakiet, najpierw musi być ona włączona. Podaj proszę informacje spod kodów, o których pisał powyżej Ron.ulth82 pisze:Jak zwykle, liczyłem że pojawią się sms'y że właśnie otrzymałem to i owo w bonusie za doładowanie.
Nie otrzymałem kompletnie nic. Dlaczego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 lip 2014, o 15:50
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzień dobry, korzystam w Plushu na kartę z promocji "Internet, rozmowy, sms i mms bez limitu" za 25 zł.
Chciałbym zmienić pakiet na promocję "Internet Promo BS" + doładować konto za 30 zł + włączyć pakiet Rozmowy BEZ LIMITU, SMS-y/MMS-y BEZ LIMITU i 15 GB.
Czy wtedy będę miał łącznie 30 gb internetu + 10 gb na YT + darmowe social media? czy dobrze to rozumiem?
Chciałbym zmienić pakiet na promocję "Internet Promo BS" + doładować konto za 30 zł + włączyć pakiet Rozmowy BEZ LIMITU, SMS-y/MMS-y BEZ LIMITU i 15 GB.
Czy wtedy będę miał łącznie 30 gb internetu + 10 gb na YT + darmowe social media? czy dobrze to rozumiem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj doktorarca,
tak. Pamiętaj proszę, że w ramach promocji Plush Internet Promo BS, najpierw należy aktywować promocję, a następnie po potwierdzeniu jej włączenia, zasilić konto. Na czas dokonania powyższej "operacji", sugeruję również wyłączyć transmisję danych w urządzeniu.
tak. Pamiętaj proszę, że w ramach promocji Plush Internet Promo BS, najpierw należy aktywować promocję, a następnie po potwierdzeniu jej włączenia, zasilić konto. Na czas dokonania powyższej "operacji", sugeruję również wyłączyć transmisję danych w urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzień dobry,
W piatek wyjeżdzam na Majorke i moje pytanie brzmi jak bedzie wyglądała tam dostępność z mojego pakietu internetowego.
Moja taryfa to nowy plush.
Aktywne promocje:SMS/MMS bez limitu,Social free/90 dni,Plush Internet Promo BS, Rabat Video 30 dni.
Aktywne pakiety: Video na maxa/90 dni,plush non stop BIG single/90 dni, Plush 25 GB/90 dni, GPRS Roaming Limiter (250 PLN), Plush25GB/90 dni, Video na maxa/90 dni.
Ile internetu przysługuje mi za granicą?
Czy bede mógł korzystać z internetu z promocji Plush internert Promo BS?
jeśli nie ,czy jest możliwość uaktywnienia dodatkowego pakietu internetu na miejscu na Majorce?(np 5 zł /5GB)
Pozdrawiam
W piatek wyjeżdzam na Majorke i moje pytanie brzmi jak bedzie wyglądała tam dostępność z mojego pakietu internetowego.
Moja taryfa to nowy plush.
Aktywne promocje:SMS/MMS bez limitu,Social free/90 dni,Plush Internet Promo BS, Rabat Video 30 dni.
Aktywne pakiety: Video na maxa/90 dni,plush non stop BIG single/90 dni, Plush 25 GB/90 dni, GPRS Roaming Limiter (250 PLN), Plush25GB/90 dni, Video na maxa/90 dni.
Ile internetu przysługuje mi za granicą?
Czy bede mógł korzystać z internetu z promocji Plush internert Promo BS?
jeśli nie ,czy jest możliwość uaktywnienia dodatkowego pakietu internetu na miejscu na Majorce?(np 5 zł /5GB)
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj major2102,
Nie, ponieważ ta promocja jest bezpłatna:major2102 pisze:Czy bede mógł korzystać z internetu z promocji Plush internert Promo BS?
Więcej informacji znajdziesz w naszym FAQ.• Limit Roamingowy Data
- jeśli posiadasz aktywny płatny pakiet* internetowy z lejkiem.
* w przypadku darmowego pakietu internetowego (np. w ramach bonusu za doładowanie) wówczas na terenie UE nie otrzymasz żadnego pakietu danych.
W przypadku taryfy Nowy Plush, możesz włączyć pakiet 5 GB. Zestawienie pakietów i promocji dostępnych w tej taryfie, znajdziesz tutaj.major2102 pisze:jeśli nie ,czy jest możliwość uaktywnienia dodatkowego pakietu internetu na miejscu na Majorce?(np 5 zł /5GB)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam. Proszę o przyspieszenie zagadnienia pod nr. #2377515. Dziekuje
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj grzefik,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.grzefik pisze:Proszę o przyspieszenie zagadnienia pod nr. #2377515.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam. W aplikacji na Plus online pojawiła się informacja ,,promocja na kartę,, która kosztuje 0 zł.
Proszę o więcej informacji o tej promocji.
Czy pracownicy Plusa dzwonią z nr zastrzeżonego i proszą o podanie daty urodzin?
Reklamacja złożona e-mailowo.
Proszę o więcej informacji o tej promocji.
Czy pracownicy Plusa dzwonią z nr zastrzeżonego i proszą o podanie daty urodzin?
Reklamacja złożona e-mailowo.