Stąd moje pytanie, pieniądze zostały pobrane, nie aktywowano pakietu. Analizowałem połączenia głosowe oraz wysłane SMS. Faktycznie, za każdą rozmowę i SMS została pobrana kwota, przy czym kwotą wyjściową było 5zł zamiast 30zł. Rozumiem, że pieniądze "przepadły"?Marta_Plus pisze:maciej80rsl,Maksymalny czas przetworzenia wiadomości to 24 godziny, ale na ogół trwa to krócej.maciej80rsl pisze:Jaki jest okres oczekiwania na deaktywację promocji po wysłaniu SMS-a (wysłałem SMS-a 10-15 min. temu)?
Otrzymałem potwierdzenie aktywacji promocji, teraz wszystko ok. Aktywne promocje: Rozmowy, SMS/MMS bez limitu, Social Free, Rabat Video 30 dni, 6GB.Aktywacja pakietu w ramach tej promocji jest bezpłatna, ale tak jak wcześniej pisała Joanna_Plus:maciej80rsl pisze: Ostatnie pytanie, czy pieniądze z konta zostały przeznaczone na pakiet Plush Internet promo BS?Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych. Szczegółowe informacje na temat pobranych środków możesz uzyskać po zalogowaniu się do mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online.Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Ważne: pamiętaj o rozłączeniu transmisji danych po tym, jak pakiet 10 GB utraci ważność.
Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
maciej80rsl,
Te czynności, o których pisała Marta:
I jaka kwota została pobrana na te połączenia/SMS-y od ostatniego zasilenia konta?maciej80rsl pisze:Faktycznie, za każdą rozmowę i SMS została pobrana kwota
Te czynności, o których pisała Marta:
zostały zrealizowane?Marta_Plus pisze:Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
Opłaty, z kwoty 5,00zł pozostałych po niezrealizowanej aktywacji kodu, zostały pobrane w kwotach: 0,19gr za SMS oraz ok 0,29gr za minutę.Joanna_Plus pisze:maciej80rsl,I jaka kwota została pobrana na te połączenia/SMS-y od ostatniego zasilenia konta?maciej80rsl pisze:Faktycznie, za każdą rozmowę i SMS została pobrana kwota
Te czynności, o których pisała Marta:zostały zrealizowane?Marta_Plus pisze:Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.
Saldo konta podesłałem w screenach.
Wczoraj doładowałem konto (screen w załączniku), aktywowałem promocję... i wszystko "hula jak powinno". Stąd moje pytanie odnośnie pobranej kwoty 25,00zł i braku aktywacji...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
maciej80rsl,
prośba o odpowiedź również na te pytania:
prośba o odpowiedź również na te pytania:
Joanna_Plus pisze:Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?
Joanna_Plus pisze: Te czynności, o których pisała Marta:zostały zrealizowane?Marta_Plus pisze:Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
Tak, transmisja danych była załączona przed aktywacją pakietu.Joanna_Plus pisze:maciej80rsl,
prośba o odpowiedź również na te pytania:Joanna_Plus pisze:Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?Joanna_Plus pisze: Te czynności, o których pisała Marta:zostały zrealizowane?Marta_Plus pisze:Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.
Tak, rozłączyłem transmisję danych, saldo konta bez zmian. Ponadto, po rozłączeniu transmisji danych, ponownie zalogowałem się na plus online, saldo bez zmian.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
maciej80rsl,
jeżeli tak jak napisałeś w tym czasie transmisja danych była wyłączona, to proszę skontaktuj się w tej sprawie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
jeżeli tak jak napisałeś w tym czasie transmisja danych była wyłączona, to proszę skontaktuj się w tej sprawie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
Rozumiem, dziękuję, sądzę, że wątek wyczerpanyJoanna_Plus pisze:maciej80rsl,
jeżeli tak jak napisałeś w tym czasie transmisja danych była wyłączona, to proszę skontaktuj się w tej sprawie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
Pozdrawiam
Maciej
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 10:08
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam,
Mam problem z aktywacją promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu” po przeniesieniu numeru do plush w dniu dzisiejszym. Po włączeniu kodu *136*11*07# dostaję komunikat "Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji".
Środki na koncie są, wcześniej wyłączona promocja BS internet (z potwierdzeniem sms).
Bardzo proszę o pomoc.
Mam problem z aktywacją promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu” po przeniesieniu numeru do plush w dniu dzisiejszym. Po włączeniu kodu *136*11*07# dostaję komunikat "Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji".
Środki na koncie są, wcześniej wyłączona promocja BS internet (z potwierdzeniem sms).
Bardzo proszę o pomoc.
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj Buhwaintez,
- sprawdź proszę, czy nie masz jeszcze aktywnego pakietu internetowo uzyskanego wraz z ostatnim zasileniem. Możesz to zweryfikować kodem: *121#.
- sprawdź proszę, czy nie masz jeszcze aktywnego pakietu internetowo uzyskanego wraz z ostatnim zasileniem. Możesz to zweryfikować kodem: *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 10:08
Re: Taryfa Nowy Plush
Buhwaintez,
- z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 15.08.2018. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Mógłbyś jednak włączyć promocję: Rozmowy, SMS, MMS bez limitu za pomocą kodu: *136*11*08# - to jest podobna promocja do tej, którą chciałeś włączyć, tylko nie zawiera Internetu.
Jak pakiet 1 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
- z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 15.08.2018. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Mógłbyś jednak włączyć promocję: Rozmowy, SMS, MMS bez limitu za pomocą kodu: *136*11*08# - to jest podobna promocja do tej, którą chciałeś włączyć, tylko nie zawiera Internetu.
Jak pakiet 1 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 10:08
Re: Taryfa Nowy Plush
Ewo,
Skoro nie ma innej możliwości włączę pakiet bez Internetu.
Bardzo Ci dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam
Skoro nie ma innej możliwości włączę pakiet bez Internetu.
Bardzo Ci dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam
16 maja przeniosłem numer do plush w ramach promocji Rabat 3 miesiące 100%, od 15 lipca zostałem poinformowany sieciowym smsem, że promocja skończyła się po dwóch miesiącach. Pomyślałem zadzwonię na infolinię zapytam co się stało, usłyszałem, że to problem techniczny i miła pani złoży pismo reklamacyjne, jednak zapewniała że taka sytuacja zostanie potraktowana priorytetowo czyli rozwiązana w 24h, mamy już trzecią dobę a sprawa nie została rozwiązana. Czy ktoś ze specjalistów plusa jest w stanie przyspieszyć rozwiązanie tego problemu? podaje nr sprawy reklamacyjnej 16851828
Pozdrawiam
16 maja przeniosłem numer do plush w ramach promocji Rabat 3 miesiące 100%, od 15 lipca zostałem poinformowany sieciowym smsem, że promocja skończyła się po dwóch miesiącach. Pomyślałem zadzwonię na infolinię zapytam co się stało, usłyszałem, że to problem techniczny i miła pani złoży pismo reklamacyjne, jednak zapewniała że taka sytuacja zostanie potraktowana priorytetowo czyli rozwiązana w 24h, mamy już trzecią dobę a sprawa nie została rozwiązana. Czy ktoś ze specjalistów plusa jest w stanie przyspieszyć rozwiązanie tego problemu? podaje nr sprawy reklamacyjnej 16851828
Pozdrawiam
Re: Taryfa Nowy Plush
Buhwaintez ,
- jeśli by zabrakło pakietu internetowego, to w razie czego można sobie na ten okres dokupić pakiet 5 GB z 5 zł. Tylko żeby go włączyć, należałoby przywrócić promocję BS. Ale to już decyzję zostawiam Tobie.
Witaj toolcin,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Z informacji jakie uzyskałam od Departamentu Reklamacji wynika, że sprawa już jest rozpatrzona.
- jeśli by zabrakło pakietu internetowego, to w razie czego można sobie na ten okres dokupić pakiet 5 GB z 5 zł. Tylko żeby go włączyć, należałoby przywrócić promocję BS. Ale to już decyzję zostawiam Tobie.
Witaj toolcin,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Z informacji jakie uzyskałam od Departamentu Reklamacji wynika, że sprawa już jest rozpatrzona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ