Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Nikita_Bennet »

plush 1GB
nowy plush big
plush100MB
30 bezpłatnych wizytówek (30 sms)
pakiet kwotowy 4 zł- starter (4,00 pln)
stan konta 27zł

thx za zainteresowanie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Nikita_Bennet,

posiadasz pakiety dodane za zasilenie konta w ramach Plush Internet Promo BS. Pomimo wyłączenia samej usługi, one uniemożliwiają aktywację promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu. Wspomniane paczki internetu dezaktywują się po wygaśnięciu okresu ważności, który widzisz pod kodem *121#. Sugeruję wykorzystanie posiadanych jednostek, a następnie napisanie prośby o ich wyłączenie przez ten formularz. Oprócz krótkiego opisu sprawy podaj proszę numer telefonu i dane (imię i nazwisko oraz numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Nikita_Bennet »

tyle jest teraz. Bo reszta wygasła - za mało żebym zaczynał zabawę w testowanie bo tam potrzebne jest z 5-7GB transferu.

30 bezpłatnych wizytówek (30 sms)
pakiet kwotowy 4 zł- starter (4,00 pln)
stan konta 27zł
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Nikita_Bennet,

i nadal usługi Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu nie możesz aktywować?
Jeżeli teraz nie ma aktywnego żadnego pakietu internetowego, to pamiętaj aby transmisja danych w urządzeniu była wyłączona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Nikita_Bennet »

teraz poszło. thx
rrenatas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:53

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: rrenatas »

Witam,
dziś doładowałam konto plush kwotą 30 zł. Otrzymałam komunikaty:
- o doładowaniu: stan 30,93, waznosc konta do 2019-11-28
Promocja Social free została wlaczona
- Pakiet Plush 10GB został właczony
Pakiet video na maxa został właczony.

Tymczasem internet nie działa

Sprawdzam aktywne promocje:
- Aktywne promocje: Social free 06-02-2019 12:04, Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (w tym 100:00 min. lacznie na pol. wych. i przych. w roamingu UE bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE) 29-01-2019 07:14, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 31-10-2019 06:25, 5te doladowanie gratis, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS, Rabat 100% na 3 miesiace 05-02-2019 02:00.
Sprawdzam taryfę:
- Aktywna taryfa to Nowy Plush

Telefon to Huawei P9 lite.
Ściągnęłam ze strony plus automatyczną konfigurację internetu.
Nie działa dalej.
Proszę o pomoc, Joanna_Plus, pozwolę sobie na priv podać nr telefonu.
Pozdrawiam,
Renata


Edit - widzę, że nie mogę wysłać prywatnej wiadomości do użytkowanika Joanna_Plus - pewnie musze zostać dodana do jakiejś listy? Tak czy inaczej, proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 7 sty 2019, o 13:52 przez rrenatas, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj rrenatas,

jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
rrenatas pisze:Ściągnęłam ze strony plus automatyczną konfigurację internetu.
Po zapisaniu ustawień nastąpiło przelogowanie urządzenia (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rrenatas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:53

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: rrenatas »

Nie przelogowałam telefonu, ale o to nie prosił.

Na razie tego nie mogę zrobić, bo nie pamiętam PIN do karty SIM - czyli po przelogowaniu powinno działać? Nie zmieniałam telefonu.

Komunikaty:
Chrome wysyła mnie na stronę doładowań plus: Zabrakło Ci środków na koncie albo ważność twojego konta się skończyła.
W googlowym okienku: Przekroczono limit czasu wyszukiwania Przyczyną może być wolne połączenie sieciowe. Gdy jakość połączenia się poprawi, otrzymasz powiadomienie o wynikach.

Telefon mogę przelogować w godzinach popołudniowych, gdy będę miała PIN, jeśli tylko to może pomóc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

rrenatas,

po zapisaniu ustawień, telefon powinie zostać wyłączony i uruchomiony na nowo.
rrenatas pisze:Chrome wysyła mnie na stronę doładowań plus: Zabrakło Ci środków na koncie albo ważność twojego konta się skończyła.
rrenatas pisze:o doładowaniu: stan 30,93, waznosc konta do 2019-11-28
Rozumiem, że ten stan konta jest aktualny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rrenatas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:53

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: rrenatas »

Tak, dziś doładowałam i nie korzystałam do dzwonienia/sms po doładowaniu (tylko nieudane próby połaczenia z internetem).
W ogóle to nei wiem, czy z moim kontem w porządku, bo jeszcze przed tym stan konta był "niestabilny".

Np. w piątek po wykonanych przeze mnie rozmowach stan konta rósł i malał (bez żadnych doładowań) na zmianę.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

rrenatas,

zatem prośba o przelogowanie telefonu i informację o rezultacie tego działania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ania_plus
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 sty 2019, o 14:07

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ania_plus »

Witam, jak przejść z plusa na kartę na plusha na kartę?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Ania_plus,

zmiany na taryfę Nowy Plush dokonasz kodem *147*23# - koszt: 5 zł.
Ważne: po migracji zostaną wyłączone wszystkie pakiety i promocje nieprzewidziane w nowej taryfie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ArekM
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2016, o 14:14

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: ArekM »

Witam,
na jednej karcie nowy plusz mam włączone pakiety: rozmowy, sms,mms bez limitu; plush 10gb; rabat video 30 dni, social media free, video na maxa, plush internet promo BS. Konto doładowywane co miesiąc po 25zł.
Wg. aplikacji plus online mam: Internet 20GB, internet plush 10GB - 10GB, video na maxa 10GB. Czyłi łącznie do wykorzystania jest 40GB? Czy to jakiś błąd systemu czy tak powinno byc bo wg. mnie powinno byc internet 10GB + Video na maxa 10GB?


Na drugiej karcie nowy plush: internet, rozmowy, sms/mms bez limitu, rabat video 30dni.
Pakiet internet 10,5GB, pakiet internet na karte 7,91GB, internet non stop 10 GB w UE i Polsce 2,09 GB, facebook bez limitu.
Z czego wynikają takie pakety, szukałem w regulaminach i nigdzie nie było info o takich limitach. W sumie jest to 20,5GB ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ArekM,

wklej tu proszę screeny z tych numerów z informacjami spod kodów *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ