Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 paź 2020, o 12:50
Re: Taryfa Nowy Plush
Cześć,
mam taryfę Nowy Plush.
Mam aktywną promocję Plush Internet Promo BS.
Mam aktywny pakiet cykliczny Bez limitu i 15GB.
Z regulaminu Plush Internet Promo BS wynika że:
§ 4 Zasady korzystania z Bonusu
19. W przypadku, gdy Abonent posiada na swoim koncie jednocześnie aktywnych kilka pakietów, w pierwszej kolejności wykorzystywane są pakiety z najkrótszym okresem ważności, chyba że regulaminy tych promocji stanowią inaczej.
Pakiet za doładowanie mam wazny jeszcze bardzo długo (doładowanie za 100 zł / 50GB/180 dni).
Regulamin Bez limitu i 15GB nic nie pisze o tym, żeby pakiet był wykorzystany w ostaniej kolejności.
Niestety w tej sytuacji pakiet 15GB mi przepada w każdym miesiącu.
Proszę o informację, czy jesteśmy w stanie z tym coś zrobić, czy po prostu pominąłem jakiś punkt regulaminu :)
Pozdrawiam.
mam taryfę Nowy Plush.
Mam aktywną promocję Plush Internet Promo BS.
Mam aktywny pakiet cykliczny Bez limitu i 15GB.
Z regulaminu Plush Internet Promo BS wynika że:
§ 4 Zasady korzystania z Bonusu
19. W przypadku, gdy Abonent posiada na swoim koncie jednocześnie aktywnych kilka pakietów, w pierwszej kolejności wykorzystywane są pakiety z najkrótszym okresem ważności, chyba że regulaminy tych promocji stanowią inaczej.
Pakiet za doładowanie mam wazny jeszcze bardzo długo (doładowanie za 100 zł / 50GB/180 dni).
Regulamin Bez limitu i 15GB nic nie pisze o tym, żeby pakiet był wykorzystany w ostaniej kolejności.
Niestety w tej sytuacji pakiet 15GB mi przepada w każdym miesiącu.
Proszę o informację, czy jesteśmy w stanie z tym coś zrobić, czy po prostu pominąłem jakiś punkt regulaminu :)
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj xmn,
Takie są priorytety rozliczania tych promocji. Pierwszeństwo w tym przypadku ma Plush Internet Promo BS.xmn pisze:Proszę o informację, czy jesteśmy w stanie z tym coś zrobić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję za odpowiedź.
Czy w Plus na Kartę z GigaBankiem jest analogiczny priorytet rozliczania danych?
Czy w Plus na Kartę z GigaBankiem jest analogiczny priorytet rozliczania danych?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
xmn,
tak. Pierwszeństwo tutaj będzie miał GigaBank.
tak. Pierwszeństwo tutaj będzie miał GigaBank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzień Dobry,
Proszę o info,
dlaczego po włożeniu do urządzenia mojej karty SIM z moim numerem, pojawia się info z całkiem innym numerem niż ten mój -> chodzi o ten 697 ... 013?
(miejsce gdzie to widać to: kontakty/o mnie/ten telefon SIM 1).
Telefon zakupiony nowy, numer jest w ofercie plush na kartę, przeniesiony 3 dni temu z play.
Po włożeniu karty z innym numerem (służbowy), info o moim numerze telefonu jest prawidłowe.
Proszę o info,
dlaczego po włożeniu do urządzenia mojej karty SIM z moim numerem, pojawia się info z całkiem innym numerem niż ten mój -> chodzi o ten 697 ... 013?
(miejsce gdzie to widać to: kontakty/o mnie/ten telefon SIM 1).
Telefon zakupiony nowy, numer jest w ofercie plush na kartę, przeniesiony 3 dni temu z play.
Po włożeniu karty z innym numerem (służbowy), info o moim numerze telefonu jest prawidłowe.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj halobalo,
Jak z tego numeru wykonujesz połączenie, to jaki numer prezentuje się osobie, do której dzwonisz?halobalo pisze:pojawia się info z całkiem innym numerem niż ten mój
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Jak dzwonię do kogoś, to wyświetla się mój, ten właściwy.Joanna_Plus pisze:Witaj halobalo,Jak z tego numeru wykonujesz połączenie, to jaki numer prezentuje się osobie, do której dzwonisz?halobalo pisze:pojawia się info z całkiem innym numerem niż ten mój
(dlaczego w telefonie dla tej karty sim wpisany jest inny numer?)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
halobalo,
Po przelogowaniu urządzenia ten numer nadal wyświetla?
Czy ten numer jest Ci jakkolwiek znany? Jest to jakiś inny Twój numer telefonu czy może numer z zapisanych kontaktów?halobalo pisze:pojawia się info z całkiem innym numerem niż ten mój
Po przelogowaniu urządzenia ten numer nadal wyświetla?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Nie, nie znam tego numeru, nie mam go w kontaktach.Joanna_Plus pisze:halobalo,Czy ten numer jest Ci jakkolwiek znany? Jest to jakiś inny Twój numer telefonu czy może numer z zapisanych kontaktów?halobalo pisze:pojawia się info z całkiem innym numerem niż ten mój
Po przelogowaniu urządzenia ten numer nadal wyświetla?
Po włożeniu innej karty SIM z innym numerem do tego urządzenia - nie pojawia się.
A gdy włożę swoją kartę do innego urządzenia - to widać go w innym telefonie.
Widać że jest on przypisany do tej karty SIM.
Czy może być tak, że jak otrzymałem kartę w salonie, to mógł być na niej numer tymczasowy lub numer, który był kiedyś używany a teraz jest nieczynny ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
halobalo,
Prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
- numer telefonu,
- model posiadanego aparatu,
- model telefonu, do którego karta SIM została przełożona.
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas o sprawdzenie sytuacji.
Tutaj nie ma numeru tymczasowego.halobalo pisze:numer jest w ofercie plush na kartę
Prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
- numer telefonu,
- model posiadanego aparatu,
- model telefonu, do którego karta SIM została przełożona.
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas o sprawdzenie sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Wysłałem,Joanna_Plus pisze:halobalo,Tutaj nie ma numeru tymczasowego.halobalo pisze:numer jest w ofercie plush na kartę
Prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
- numer telefonu,
- model posiadanego aparatu,
- model telefonu, do którego karta SIM została przełożona.
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas o sprawdzenie sytuacji.
dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
halobalo,
wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
dziękujęJoanna_Plus pisze:halobalo,
wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Re: Taryfa Nowy Plush
Tymczasem Plush przygotował kolejną promocję: Pakiet 120 GB podzielony na 3 paczki po 40 GB przyznawanych co 30 dni.
Jednorazowy koszt aktywacji wynosi 15 zł. Wspomniana kwota aktywacji promocji obowiązuje od 5 listopada 2020 roku do 31 stycznia 2021 roku
Na jednym numerze MSISDN promocję można aktywować tylko jeden raz.
Tutaj => Regulamin
Jednorazowy koszt aktywacji wynosi 15 zł. Wspomniana kwota aktywacji promocji obowiązuje od 5 listopada 2020 roku do 31 stycznia 2021 roku
Na jednym numerze MSISDN promocję można aktywować tylko jeden raz.
Tutaj => Regulamin
Uwielbiam Plush'aka
Re: Taryfa Nowy Plush
Mam aktywną promocję "60 GB za 15 zł".
Zauważyłem (sprawdzone po 1. i 2. cyklu), że ostatniego dnia cyklu prędkość drastycznie spada do ok 1 Mbps (normalnie jest 10-40 Mbps).
Ostatnio, pod koniec 2. cyklu, przez cały ostatni dzień tego cyklu, prędkość była przyciętą do 1 mbps.
Jak tylko zaczął się 3. cykl, prędkość skoczyła powyżej 10 mbps.
Czy tak ma być? (bo nie widzę żadnego zapisu w Regulaminie)
Czy jest to jakiś błąd systemu? (w tym przypadku, proszę, przekażcie to do waszego działu IT, aby naprawili ew. błąd)
Zauważyłem (sprawdzone po 1. i 2. cyklu), że ostatniego dnia cyklu prędkość drastycznie spada do ok 1 Mbps (normalnie jest 10-40 Mbps).
Ostatnio, pod koniec 2. cyklu, przez cały ostatni dzień tego cyklu, prędkość była przyciętą do 1 mbps.
Jak tylko zaczął się 3. cykl, prędkość skoczyła powyżej 10 mbps.
Czy tak ma być? (bo nie widzę żadnego zapisu w Regulaminie)
Czy jest to jakiś błąd systemu? (w tym przypadku, proszę, przekażcie to do waszego działu IT, aby naprawili ew. błąd)