Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
flatron1984
Prawie PlusManiak
Posty: 37
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: flatron1984 »

Witam
Mam pewien problem z naliczaniem przez Państwa zużytych GB. Mam wykupiony pakiet rozmowy/smsy bez limitu za 25zł + 5GB internetu za 5zł. Dostałem smsa że wykorzystałem cały dostępny pakiet internetowy i prędkość transmisji została obniżona, no i została bo jak obnizycie tą prędkość to nic nie idzie na tym necie zdziałać. Jedno mnie zastanawia, ponieważ w aplikacji mobilnej widnieje coś takiego
IMG_20190325_223445.png
A po wpisaniu kodu *136# cos takiego
IMG_20190325_230130.png
Więc niby czemu prędkość została obniżona?? :shock:
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ron »

@flatron1984, Jeśli przyszedł taki SMS, to pakiet GB został wykorzystany. Plus Online ma charakter poglądowy i zapewne pakiet GB nie został jeszcze zaktualizowany.
Możesz w takiej sytuacji posiłkować się kodami
*121#
*136#
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj flatron1984,

z tego co podajesz wynika, że został wykorzystany pakiet 10 GB. Jak wygląda sytuacja po zresetowaniu telefonu (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krisu
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 4 sty 2012, o 22:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Krisu »

Byłem w salonie Polkomtela (marka Plus) i próbowałem przenieść numer do Plusha. W 2 salonach powiedzieli, że nie mają kart, w trzecim usłyszałem, że "tak, karta jest, ale płatna 12,30 zł".
Pracownik twierdzi, że to salon Plusa, a nie Plusha, że nie odpowiada za Plusha i nie interesuje go Regulamin Promocji Karta SIM za 0 zł na start dla przenoszących numer z innej sieci i że albo mogę poczekać na darmowe startery, albo przenieść numer przez infolinię. Oczywiście infolinia twierdzi, że obsługą przenosin zajmują się salony i oni nie mają nic z tym wspólnego.

Jak to w takim razie powinno wyglądać?
a) klient czeka na darmową kartę
b) klient płaci 12,30 zł za kartę i dostaje zwrot od Polkomtela,
c) klient płaci 12,30 zł za kartę i Polkomtel mu nie zwraca tych pieniędzy,
d) klient oczekuje, że zgodnie z regulaminem otrzyma kartę za 0 zł, więc pracownik rabatuje 12,30 na 0 i klient przenosi numer bez ponownej wizyty w salonie?

Co to w ogóle za tłumaczenie o podziale starterów na darmowe i płatne? Po co jest regulamin? Pracownik twierdzi, że jego nie interesuje regulamin. Tak samo nie interesuje go oficjalna ulotka Plusha, na której jest napisane o karcie za 0 zł.

Historia z 12,30 zł to dla mnie żadna nowość, wielokrotnie czytałem o tym na forach itp. Założyłem, że właśnie dlatego Polkomtel wprowadził regulamin, aby pracownicy salonów nie naciągali klientów, a jak widać nic się nie zmienia.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ewa_Plus »

Krisu,
- oczywiście, podczas przenoszenia numeru, powinieneś otrzymać bezpłatnie kartę SIM, zgodnie z tym regulaminem.
12,30 zł to koszt wymiany karty SIM, np. w sytuacji gdy się zgubiła, czy została skradziona.

Możesz napisać, w którym salonie miała miejsce taka sytuacja? Postaram się z nimi to wyjaśnić.

Ewentualnie, jeśli już zapłaciłeś za kartę SIM, to możesz zgłosić reklamację, w celu zwrotu kosztów.
Reklamację można wysłać np. przez ten formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie opisując całe zdarzenie i podając nr telefonu oraz swoje dane identyfikacyjne (takie jak przy rejestracji), adres.
Gdybyś podał nam tutaj numer referencyjny zgłoszenia, to moglibyśmy przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krisu
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 4 sty 2012, o 22:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Krisu »

Nie zapłaciłem, bo zrezygnowałem. Osoba z rodziny chciała przejść do Plusa, choć jej odradzałem po moich przygodach z Wami.
Salon przy Horbaczewskiego we Wrocławiu (Dom Handlowy Astra).
mateo84
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 maja 2019, o 08:54

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: mateo84 »

Witam, mam problem z plush internet na kartę. Mam router Huawei. Po zalogowaniu na router mam info że LTE jest zasięg od 2 do 3 kresek z 5. Natomiast brak połączenia z internetem - co chwilę (na router) pojawia się komunikat że próbuje łączyć.
Miałem 10zł na koncie, aktualnie mam 35zł (w tym 10gb dostałem po doładowaniu).
Problem dotyczy w miejscowości Sopotnia Wielka (koło Korbielowa, Jeleśnia). Ponad miesiąc temu jak i 3 miesiące temu problemu nie było - śmigało na tych samych ustawieniach routera.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ewa_Plus »

Krisu,
- dziękuję. Zgłosiłam tę sytuację do odpowiedniego działu.

Witaj mateo84,
- jaki to dokładnie model Huawei'a? Czy problem dotyczy wyłącznie LTE, czy Internet całkiem nie działa?
Czy jeśli przełożysz kartę SIM do swojego telefonu, to również tak samo się dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateo84
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 maja 2019, o 08:54

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: mateo84 »

Ewa_Plus pisze: Witaj mateo84,
- jaki to dokładnie model Huawei'a? Czy problem dotyczy wyłącznie LTE, czy Internet całkiem nie działa?
Czy jeśli przełożysz kartę SIM do swojego telefonu, to również tak samo się dzieje?
Jest to Huawei B593s-22. Po włożeniu do komórki (obsługującej tylko 3g) internet był (do 10mb na speed tescie). Błędnie podałem że 2tyg temu było ok bo nie korzystałem, ale faktycznie z 2 mies. temu ta sama konfiguracja śmigała aż miło.

Edytuję post bo poklikałem i:
1. po przestawieniu na routerze z automatycznego wykrywania internetu na 3G - działa internet
2. po przestawieniu z automatycznej na LTE zwraca "Połączenie nieudane z kodem błędu 311"
3. APN jest ustawione chyba domyślnie bo nie mogę usunąć ani edytować i jest APN: "internet"
4. po wysłaniu krótkiego kodu mam info o włączonej usłudze LTE ("Aktywne uslugi: Nowe Uslugi Glosowe, Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), SMS o koszcie, Wideorozmowy, GPRS")
5. wprowadzenie drugiej pozycji w APN na "plus" (jak w pkt. 4) nic nie daje ale domyślam się że tu kolejność ma znaczenie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ewa_Plus »

mateo84,
- jeśli w tej zakładce „Zarządzanie APN” utworzyłeś (dodałeś) nowa pozycję (profil) z apn: plus, to następnie przejdź na pierwszą zakładkę: „Połączenia sieciowe” i tam zmień Profil z „auto” na ten nowo utworzony.

Wyłącz/włącz i sprawdź jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slv
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 11 maja 2019, o 17:49

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: slv »

@Ewa_Plus

Opisze kolejny przypadek proby wyłudzenia oplaty za przeniesienie numeru do Plusha

Dnia 11.05.2019 ok. 10-11 w Salonie Plus w Tesco na ul. Kapelanka w Krakowie.

Chcialem przeniesc dwa numery do Plusha na karte, w salonie dwie osoby obslugi _zadnej_ kolejki, ucieszylem sie ze zalatwie sprawe szybko i sprawnie. Po klopotach innych z dostepnoscia starterow zapytalem czy w salonie maja takie. Otrzymalem odpowiedz ze nie maja darmowych tylko platne (z jakim tlumaczeniem ktorego nie zrozumialem). Podziekowalem i odszedlem.

Czy Plus w ten sposob chce zniechecac potencjalnych klientow? Bo widze ze jest na bardzo dobrej drodze do tego.

Jako przyklad do nasladowania polece Playa i ich proces przenosin, calosc dokumentacji to 2 lub 3 kartki a4 papieru, SMS potwierdzajace kazdy etap przenosin. Wszystko czytelne i proste. Czy to takie trudne zeby Wasz proces byl podobny?

I jeszcze jedno, W tym samym dniu probowalem zrobic to samo w Salonie Plusa w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Tam dowiedzialem sie ze nie maja startetow do przenosin!!!!

Czy moze mi ktos z PLusa wytlumaczyc dlaczego strzelacie sobie sami w kolano?
Prosze o dostarczenie 2 kart SIM do przenosin do salonu w Tesco i poinformowanie mnie za pomoca emaila o ich dostepnosci dla mnie.


Pozdrawiam
Slawek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

slv,

najmocniej przepraszam za te sytuacje :oops:.
slv pisze:Prosze o dostarczenie 2 kart SIM do przenosin do salonu w Tesco i poinformowanie mnie za pomoca emaila o ich dostepnosci dla mnie.
Karty zostały już zamówione, jeżeli tylko otrzymam informację od placówki o ich dostarczeniu, dam znać tutaj - na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MisiAcz1911
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 5 cze 2018, o 10:36

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: MisiAcz1911 »

@Joanna_Plus @Ewa_Plus

Mam taryfę nowy Plush za 25 zł i 10 giga w środku tego pakietu

Mam na koncie z podwójnych doładowań 237 zł

Jeżeli wyczerpię w okresie rozliczeniowym 30 dni te 10 giga internetu to co się dzieje?

Pobiera mi pieniądze z moich 237 zł?

Ostrzega mnie jakoś ze za chwilę się wyczerpie pakiet?

Jak się zabezpieczyć aby nie pobierało z tych 237 zł?

Dziękuje za odpowiedz
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ron »

@MisiAcz1911, podaj dokładnie z jakiego pakietu korzystasz, możesz sprawdzić kodami *121# i *136# :->

Zarówno w przypadku promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, jak i „Plush Internet Promo BS” po wykorzystaniu 10 GB prędkość zostanie ograniczona i nie będzie pobierać środków z konta :-> Dostaniesz SMSa z informacją o obniżeniu prędkości.
Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Bonusu w danym Okresie ważności Bonusu prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję danych. Abonent zostanie poinformowany o obniżeniu prędkości transmisji danych za pomocą wiadomości tekstowej SMS.
Natomiast jeśli zakończy się okres ważności Promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, po upływie 30 odnowi się automatycznie jeśli na koncie będą zapewnione środki na pakiet.

W przypadku Promocji „Plush Internet Promo BS”, po zakończeniu Okresu ważności transmisja danych będzie rozliczana zgodnie z Cennikiem Taryfy.
nikam
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2019, o 17:36

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: nikam »

Chciałem wczoraj przenieść numer do Plus z innej sieci. W dwóch salonach w Olsztynie (Jagiellońska 33a i Piłsudskiego 16 w Centrum Aura) powiedziano mi, że opłata za kartę SIM wynosi 12,50 PLN. Na stronie Plusa jest informacja, że przeniesienie numeru jest darmowe. Proszę o pomoc.
ODPOWIEDZ