Teraz jest 19 wrz 2018, o 11:57

Zostaw Kontakt





Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 16:24

Saldo wynosi 20,86zł
Po wpisaniu *136# pokazuje:
Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 16:30

kicimamba,

a w przypadku innych kodów np.: *121#, *101#, *147#, pojawia się taki sam komunikat? Była próba przelogowania urządzenia (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 16:35

W przypadku innych kodów działa tylko sprawdzenie stanu konta, przy próbie wyłączenia poczty głosowej pojawił się ten sam komunikat "usługa niedostepna" przy kodzie *147# pojawia sie Aktywna taryfa to Nowy Plush, przy kodzie *121# pojawia się Aktytwne pakiety 30 bezpłatnych wizytówek, a prz *101# Aktywne usługi: Nowe usługi głosowe, sms o koszcie, wideorozmowy, GPRS, LTE (APN atrybutu B:mms), Roaming. Telefon był włączany i wyłączany.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 16:42

kicimamba,
kicimamba napisał(a):przy próbie wyłączenia poczty głosowej pojawił się ten sam komunikat "usługa niedostepna"

Jaki kod był użyty? Jaki status poczty widnieje pod kodem *122#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 16:45

Przy kodzie *122# pojawia się komunikat, masz pocztę głosowa standard.
Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 16:53

kicimamba,
kicimamba napisał(a):Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.

Czyli kod *122*00# zwracał taki komunikat, tak? Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 17:01

Kod *122*00# rowniez pokazuje komunikat Usługa Nieodstepna
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 17:03

kicimamba,
Joanna_Plus napisał(a): Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 17:07

Wysłałam wlasnie
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 17:34

kicimamba,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 17:40

Dziękuję czekam z niecierpliwością, ponieważ nie mogę normalnie korzystać z telefonu, czy otrzymam jakąś informację po weryfikacji?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post9 lut 2018, o 17:52

kicimamba,

jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post10 lut 2018, o 12:34

Witam,
Problem został rozwiązany, bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post12 lut 2018, o 10:10

Witaj kicimamba,

cudownie :-). Takie dobre informacje i od razu śnieżny poniedziałek zyskuje troszeczkę blasku ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kicimamba

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 9 lut 2018, o 15:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia M5

Re: Taryfa Nowy Plush

Post12 lut 2018, o 16:06

Witam,
To znowu ja :-) w związku z przeniesieniem numeru do Plusha wysłałam SMS o treści Etui na nr 80777 aby otrzymać darmowe etui do telefonu i do tej pory nie dostałam żadnej odpowiedzi. Koleżanka która przeniosła nr razem ze mną tego samego dnia dostała wiadomość zwrotną z kodem do odebrania etui.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości