Teraz jest 24 wrz 2018, o 01:11

Zostaw Kontakt





Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

maciej80rsl

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 25 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia S

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 08:16

Marta_Plus napisał(a):maciej80rsl,
maciej80rsl napisał(a):Jaki jest okres oczekiwania na deaktywację promocji po wysłaniu SMS-a (wysłałem SMS-a 10-15 min. temu)?
Maksymalny czas przetworzenia wiadomości to 24 godziny, ale na ogół trwa to krócej.
Otrzymałem potwierdzenie aktywacji promocji, teraz wszystko ok. Aktywne promocje: Rozmowy, SMS/MMS bez limitu, Social Free, Rabat Video 30 dni, 6GB.
maciej80rsl napisał(a):Ostatnie pytanie, czy pieniądze z konta zostały przeznaczone na pakiet Plush Internet promo BS?
Aktywacja pakietu w ramach tej promocji jest bezpłatna, ale tak jak wcześniej pisała Joanna_Plus:
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych. Szczegółowe informacje na temat pobranych środków możesz uzyskać po zalogowaniu się do mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online.
Ważne: pamiętaj o rozłączeniu transmisji danych po tym, jak pakiet 10 GB utraci ważność.

Stąd moje pytanie, pieniądze zostały pobrane, nie aktywowano pakietu. Analizowałem połączenia głosowe oraz wysłane SMS. Faktycznie, za każdą rozmowę i SMS została pobrana kwota, przy czym kwotą wyjściową było 5zł zamiast 30zł. Rozumiem, że pieniądze "przepadły"?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 09:12

maciej80rsl,
maciej80rsl napisał(a):Faktycznie, za każdą rozmowę i SMS została pobrana kwota

I jaka kwota została pobrana na te połączenia/SMS-y od ostatniego zasilenia konta?
Te czynności, o których pisała Marta:
Marta_Plus napisał(a):Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.

zostały zrealizowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciej80rsl

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 25 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia S

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 10:20

Joanna_Plus napisał(a):maciej80rsl,
maciej80rsl napisał(a):Faktycznie, za każdą rozmowę i SMS została pobrana kwota

I jaka kwota została pobrana na te połączenia/SMS-y od ostatniego zasilenia konta?
Te czynności, o których pisała Marta:
Marta_Plus napisał(a):Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.

zostały zrealizowane?


Opłaty, z kwoty 5,00zł pozostałych po niezrealizowanej aktywacji kodu, zostały pobrane w kwotach: 0,19gr za SMS oraz ok 0,29gr za minutę.
Saldo konta podesłałem w screenach.
Wczoraj doładowałem konto (screen w załączniku), aktywowałem promocję... i wszystko "hula jak powinno". Stąd moje pytanie odnośnie pobranej kwoty 25,00zł i braku aktywacji...
Załączniki
plus.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 10:54

maciej80rsl,

prośba o odpowiedź również na te pytania:
Joanna_Plus napisał(a):Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?

Joanna_Plus napisał(a):Te czynności, o których pisała Marta:
Marta_Plus napisał(a):Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.

zostały zrealizowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciej80rsl

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 25 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia S

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 11:01

Joanna_Plus napisał(a):maciej80rsl,

prośba o odpowiedź również na te pytania:
Joanna_Plus napisał(a):Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?

Joanna_Plus napisał(a):Te czynności, o których pisała Marta:
Marta_Plus napisał(a):Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych.

zostały zrealizowane?


Tak, transmisja danych była załączona przed aktywacją pakietu.
Tak, rozłączyłem transmisję danych, saldo konta bez zmian. Ponadto, po rozłączeniu transmisji danych, ponownie zalogowałem się na plus online, saldo bez zmian.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 11:14

maciej80rsl,

jeżeli tak jak napisałeś w tym czasie transmisja danych była wyłączona, to proszę skontaktuj się w tej sprawie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
maciej80rsl(27 cze 2018, o 11:36)
Offline
Avatar użytkownika

maciej80rsl

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 25 cze 2018, o 20:11
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Sony Xperia S

Re: Taryfa Nowy Plush

Post27 cze 2018, o 11:37

Joanna_Plus napisał(a):maciej80rsl,

jeżeli tak jak napisałeś w tym czasie transmisja danych była wyłączona, to proszę skontaktuj się w tej sprawie z BOK. Konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.


Rozumiem, dziękuję, sądzę, że wątek wyczerpany :-)

Pozdrawiam
Maciej
Offline
Avatar użytkownika

maniek090

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 lip 2018, o 10:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post11 lip 2018, o 16:00

Działa.
Offline
Avatar użytkownika

Buhwaintez

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 16 lip 2018, o 09:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 lip 2018, o 09:18

Witam,
Mam problem z aktywacją promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu” po przeniesieniu numeru do plush w dniu dzisiejszym. Po włączeniu kodu *136*11*07# dostaję komunikat "Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji".
Środki na koncie są, wcześniej wyłączona promocja BS internet (z potwierdzeniem sms).

Bardzo proszę o pomoc.
Załączniki
Screenshot_2018-07-16-10-21-55.png
Screenshot_2018-07-16-09-53-29.png
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 lip 2018, o 10:05

Witaj Buhwaintez,
- sprawdź proszę, czy nie masz jeszcze aktywnego pakietu internetowo uzyskanego wraz z ostatnim zasileniem. Możesz to zweryfikować kodem: *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Buhwaintez

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 16 lip 2018, o 09:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 lip 2018, o 10:25

Tak, jest aktywny:
Załączniki
Screenshot_2018-07-16-11-17-30.png
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 lip 2018, o 11:06

Buhwaintez,
- z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 15.08.2018. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.

Mógłbyś jednak włączyć promocję: Rozmowy, SMS, MMS bez limitu za pomocą kodu: *136*11*08# - to jest podobna promocja do tej, którą chciałeś włączyć, tylko nie zawiera Internetu.
Jak pakiet 1 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Buhwaintez

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 16 lip 2018, o 09:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 lip 2018, o 11:13

Ewo,
Skoro nie ma innej możliwości włączę pakiet bez Internetu.
Bardzo Ci dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

toolcin

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 8 sty 2015, o 21:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post18 lip 2018, o 10:29

Witam
16 maja przeniosłem numer do plush w ramach promocji Rabat 3 miesiące 100%, od 15 lipca zostałem poinformowany sieciowym smsem, że promocja skończyła się po dwóch miesiącach. Pomyślałem zadzwonię na infolinię zapytam co się stało, usłyszałem, że to problem techniczny i miła pani złoży pismo reklamacyjne, jednak zapewniała że taka sytuacja zostanie potraktowana priorytetowo czyli rozwiązana w 24h, mamy już trzecią dobę a sprawa nie została rozwiązana. Czy ktoś ze specjalistów plusa jest w stanie przyspieszyć rozwiązanie tego problemu? podaje nr sprawy reklamacyjnej 16851828
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post18 lip 2018, o 10:43

Buhwaintez ,
- jeśli by zabrakło pakietu internetowego, to w razie czego można sobie na ten okres dokupić pakiet 5 GB z 5 zł. Tylko żeby go włączyć, należałoby przywrócić promocję BS. Ale to już decyzję zostawiam Tobie.

Witaj toolcin,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Z informacji jakie uzyskałam od Departamentu Reklamacji wynika, że sprawa już jest rozpatrzona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości