Brak możliwości płacenia w Windows Store

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
galapagos
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 lis 2017, o 20:27

Brak możliwości płacenia w Windows Store

Post autor: galapagos »

Witam,

od kilku dni nie działa opcja "Płać z Plusem" w Windows Store. Czy mogę prosić o naprawienie tego?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj galapagos,

jaki komunikat pojawia się po wybraniu opcji Kup? Sytuacja występuje na numerze z oferty Plus na Kartę/Plus Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
galapagos
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2017, o 20:27

Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store

Post autor: galapagos »

Problem jest z dwoma numerami Plus na Kartę, podłączonymi do tego samego konta Microsoft.

Po wybraniu "Kup" nie wyświetla się Plus jako opcja zapłaty ani domyślnie, jak to było dotąd, ani po "Wybierz sposób zapłaty".

Z sieci zniknęła też strona http://www.plus.pl/sklep-windows, która przed weekendem jeszcze istniała.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store

Post autor: Joanna_Plus »

galapagos,
galapagos pisze:Po wybraniu "Kup" nie wyświetla się Plus jako opcja zapłaty ani domyślnie, jak to było dotąd, ani po "Wybierz sposób zapłaty".
Płatności z Plusem dla Windows Store nie jest już wspierana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
galapagos
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2017, o 20:27

Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store

Post autor: galapagos »

Z regulaminu usługi "Dostęp do Windows Store w Plusie", dostępnego w tej chwili pod adresem https://www.plus.pl/documents/16/fd58ac ... _Store.pdf, paragraf 8, ustęp 2:

"Polkomtel może zakończyć świadczenie Usługi i odwołać niniejszy Regulamin. Informacja o zakończeniu świadczenia Usługi zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.plus.pl z wyprzedzeniem co najmniej 30 dni."

Kiedy i gdzie opublikowali Państwo informację o zakończeniu świadczenia usługi "Dostęp do Windows Store w Plusie"?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store

Post autor: Joanna_Plus »

galapagos,

na stronie http://plusstore.plus.pl/windows-store od pierwszej połowy września znajdował się komunikat o treści:
„Polkomtel Sp. z o.o. informuje, że usługa "Dostęp do Windows Store w Plusie" zostanie wyłączona z dniem 9 listopada 2017 r."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ