Dlaczego gdy chce aktywować pakiet wyświetla mi sie usługa chwilowo nie dostępna spróbuj ponownie pózniej?
Zmienić taryfy także nie moge, środki na koncie mam
Aktywacja pakietów
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 gru 2017, o 08:55
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja pakietów
Basia302003,
Jaką taryfę posiadasz na tym numerze (weryfikacji dokonasz kodem: *147#)?
jaki pakiet chcesz włączyć?Basia302003 pisze: gdy chce aktywować pakiet
Jaką taryfę posiadasz na tym numerze (weryfikacji dokonasz kodem: *147#)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja pakietów
1) Prawdopodobnie usiłujesz włączyć pakiet przeznaczony dla innej taryfy niż tej której aktualnie używasz.Basia302003 pisze:Dlaczego gdy chce aktywować pakiet wyświetla mi sie usługa chwilowo nie dostępna spróbuj ponownie pózniej?
Zmienić taryfy także nie mogę, środki na koncie mam
2) Nie próbujesz zmieniać taryfy z nowszej na starszą?
3) Środki na koncie to nie wszystko; zachowana musi być również ważność konta (sprawdzisz ją kodem: *100# lub *125#), czyli możliwość wykonywania połączeń wychodzących.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Pobrano opłatę brak pakietu
Witam. Siostra chciała mi włączyć pakiet nielimitowane rozmowy do wszystkich na 7dni i pobrano z konta 10PLN a brak pakietu. Co można zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2018, o 11:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja pakietów
Witaj Koczkodan,
napisz proszę:
- jaką taryfę posiadasz (kod do weryfikacji *147#),
- w jaki sposób siostra przeprowadziła tę aktywację,
- podaj jakie pakiety i promocje widnieją aktualnie pod kodami *136# i *121#.
napisz proszę:
- jaką taryfę posiadasz (kod do weryfikacji *147#),
- w jaki sposób siostra przeprowadziła tę aktywację,
- podaj jakie pakiety i promocje widnieją aktualnie pod kodami *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ