Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Jack18
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2019, o 12:59

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Jack18 »

Mam pytanie dotyczące oferty na kartę pakiety cykliczne ważne są 30 dni czyli 720 godzin tak pisze w regulaminie czyli jak włączę pakiet 1 maja o godzinie 8 rano to jest ważny do 31 maja do godziny 8 rano .
I jeszcze jedno pytanie doładowałem konto przykładowo za 25 zł otrzymałem bonus 10 GB internetu a pieniądze z doładowania odnowiły pakiet cykliczny i na koncie zostało 0 zł , czy będę mógł korzystać z bonusa 10 GB internetu czy muszę mieć na koncie saldo dodatnie na przykład 1 gr .
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

Jack18,

termin ważności promocji sprawdzisz kodem *136#.
Jack18 pisze:na koncie zostało 0 zł , czy będę mógł korzystać z bonusa 10 GB internetu czy muszę mieć na koncie saldo dodatnie na przykład 1 gr .
Tak, saldo konta musi być dodatnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aros32
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: aros32 »

Proszę o pomoc w następującej sprawie. Numer na kartę został dzisiaj w nocy przeniesiony do sieci Plus. W salonie podczas załatwiania formalności prosiłem o przeniesienie do Plusa do taryfy elastyczna, zgodnie z informacją o przeniesieniu numeru na Waszej stronie. Okazuje się, że po przeniesieniu aktywna taryfa to Prosto na kartę, co prawdopodobnie uniemożliwi skorzystanie z bonusu za przeniesienie numeru. Na dodatek nie można nic sprawdzić, bo nie da się zalogować na konto numeru ani przez www, ani przez aplikację. Ostatnie 4 cyfry kodu PUK powodują zwrotkę , że kod nieprawidłowy. Co można z tym zrobić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

aros32,

jeżeli podczas przeniesienia została aktywowana inna oferta niż chciałeś, to w tę kwestię należny skierować do Departamentu Reklamacji. Tym samym prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer przesłanego zagadnienia.
aros32 pisze:Ostatnie 4 cyfry kodu PUK powodują zwrotkę , że kod nieprawidłowy. Co można z tym zrobić?
Ten numer został już uaktywniony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aros32
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: aros32 »

Tak. Dzisiaj w nocy. Taryfę sprawdziłem kodem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

aros32,

to prześlij proszę również w podanym przeze mnie formularzu, również posiadany kod. Wówczas pracownik zweryfikuje jego poprawność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aros32
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: aros32 »

Numer zgłoszenia to chyba ten "IBOK Plus Temat:Re: Nieprawidłowa taryfa po przeniesieniu numeru [#1531867]"
W zgłoszeniu nie podałem danych osobowych, jedynie numer telefonu (tak zrozumiałem formularz), czy mam odpowiedzieć na maila, dodając te dane?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

aros32,
aros32 pisze:Numer zgłoszenia to chyba ten "IBOK Plus Temat:Re: Nieprawidłowa taryfa po przeniesieniu numeru [#1531867]"
Tak, to ten numer, dziękuję.
aros32 pisze:W zgłoszeniu nie podałem danych osobowych, jedynie numer telefonu (tak zrozumiałem formularz), czy mam odpowiedzieć na maila, dodając te dane?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aros32
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: aros32 »

Wczoraj dostałem odpowiedź na reklamację. Pozwolę sobie zacytować:
Szanowny Panie

W odpowiedzi na zgłoszenie z 2.6.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałem się z poruszoną kwestią.

Zgodnie z posiadanymi danymi w systemie obsługi Abonentów sieci Plus potwierdzam, że na podstawie wniosku o przeniesienie z dnia 27.5.2020 r., numer 536xxxxxx został aktywowany w ofercie Plus na Kartę w dniu 2.6.2020 r. w taryfie Prosto na Karte. Wniosek ten dotyczył przeniesienia do oferty Plus na Kartę, a nie zaś do oferty Plus Mix.

Ponadto przeprowadzona analiza wykazała, że nie posiadamy wiążącej Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ofercie Plus Mix aby mogła zostać włączona kwestionowana taryfa Elastyczna. Tym samym brak jest podstaw do zmiany aktualnej taryfy. W przypadku posiadania takiej Umowy, proszę o przesłanie jej kopii, a Pana sprawa zostanie poddana ponownej analizie.

Jednocześnie zawiadamiam, że postępowanie reklamacyjne w tej sprawie jest zakończone.
Czy mógłbym poprosić o komentarz, ponieważ przyznaję, że odpowiedź jest dla mnie niezrozumiała. Ja nie poszedłem do salonu, żeby przejść do mixa, tylko na kartę tak jak na stronie https://www.plus.pl/przenies

Poza tym skoro wszystko jest w porządku, to dlaczego nadal nie mogę się zalogować, ani przez www, ani przez aplikację. Wprowadzając numer i 4 ostatnie cyfry kodu PUK, otrzymuję komunikat "wprowadzone dane są nieprawidłowe". Numer doładowałem, żeby nie stracił ważności, ale nie korzystam z niego, bo nawet nie mam pewności, czy dane rejestracyjne w systemie są prawidłowe.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

aros32,

poprosiłam o ponowną weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aros32
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: aros32 »

Dziękuję. Tym razem odpowiedź nadeszła błyskawicznie i wszystko udało się wyprostować. Logowanie również działa poprawnie. Okazało się, że PUK przypisany do numeru jest zupełnie inny niż ten nadrukowany na karcie.
Awatar użytkownika
M4rio
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 28 gru 2010, o 20:54
Lokalizacja: Serce Kaszub

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: M4rio »

Witam , czy Plus przewiduje mozliwosc dostepu do 5G dla ofert na karte ?
T.A.G.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj M4rio,

tak, usługa jest dostępna od 1 października. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domur
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Krosno

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: domur »

Czy przewidziane jest wprowadzenie technologii VoLTE w ofertach na karte?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Elastycznie „na kartę" w nowej ofercie Plusa!

Post autor: Joanna_Plus »

domur,

na tę chwilę nie posiadamy takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ