Oferta z Plusa, a utrata połączenia.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27
Oferta z Plusa, a utrata połączenia.
Witam. Dzisiaj dzwonił do mnie telefon chyba z plisa. A przynajmniej tak gadał automat. O to numer. 224261000. Automat mówił i że przez to ,że jestem 12 lat w Simplusie to przygotowana została dla mnie super oferta przy przejściu na abonament. Gdy dotarło aby wybrać połączenie z konsultantem i fon mi się rozłączył. A chciałbym poznać tą ofertę. Tylko jak?
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Oferta z Plusa, a utrata połączenia.
A nie przyszło Ci do głowy by oddzwonić?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Oferta z Plusa, a utrata połączenia.
Witaj Davvvi,
W tej kwestii proszę skontaktuj się z naszą infolinią handlową: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 20handlowa.Davvvi pisze:A chciałbym poznać tą ofertę. Tylko jak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Oferta z Plusa, a utrata połączenia.
Zadzwoniłem i ta specjalna oferta to tylko z nazwy. Konsultant kazał mi wejść na stronę internetową. A to nie jest specjalna oferta tylko dla mnie. No nic zostaję na karcie.