LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 93
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
- Lokalizacja: Krosno
LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Witam,
Od kilku tygodni w moim przypadku podczas połączenia głosowego niezależnie czy wychodzące czy przychodzące telefon przełącza się z LTE+ odrazu na 2G (GSM) przy tym przerywając całkowicie połączenie z internetem podczas gdy prawidłowo powinien się przełączyć na 3G i utrzymywać połączenie z internetem w tle podczas połączenia głosowego. Proszę o przeanalizowanie tego problemu. Moj telefon to Samsung Galaxy S8. Lokalizacja Krosno woj. podkarpackie. Nie występują problemy z zasięgiem. Dodam, że problem nie występuje przy ręcznym ustawieniu telefonu do pracy wyłącznie w 3G wtedy połączenie z internetem jest utrzymywane podczas połączenia głosowego.
Od kilku tygodni w moim przypadku podczas połączenia głosowego niezależnie czy wychodzące czy przychodzące telefon przełącza się z LTE+ odrazu na 2G (GSM) przy tym przerywając całkowicie połączenie z internetem podczas gdy prawidłowo powinien się przełączyć na 3G i utrzymywać połączenie z internetem w tle podczas połączenia głosowego. Proszę o przeanalizowanie tego problemu. Moj telefon to Samsung Galaxy S8. Lokalizacja Krosno woj. podkarpackie. Nie występują problemy z zasięgiem. Dodam, że problem nie występuje przy ręcznym ustawieniu telefonu do pracy wyłącznie w 3G wtedy połączenie z internetem jest utrzymywane podczas połączenia głosowego.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
domur, spadek do 2G może być spowodowany przeciążeniem sieci 3G w tym rejonie. Jeśli wymuszasz sieć 3G, urządzenie nie może zmienić częstotliwości na mniej "zapchaną", by utrzymać jakość połączenia głosowego. Podaj dokładną lokalizację gdzie się znajdujesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Panie Michale. Podałem moją lokalizacje w poście wyżej. Krosno, woj. podkarpackie
-
- PlusManiak
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 22:21
- Lokalizacja: Wielkopolska/Jarocin/Żerków
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
domur w twoim przypadku pewnie większość ludzi masowo teraz korzysta z telefonów (uczniowie się uczą w domach pracownicy pracują zdalnie) wiec pewnie sieć 3G ma problem z obsłużeniem połączeń postaraj się ewentualnie zrobić taki test jeszcze raz ale w godzinach wieczornych (wieczorem jest mniejszy ruch) i daj znać czy wciąż tak sie dzieje
Nieprzeczytany post25 mar 2020, o 14:46
Polecam też zerknąc na tą mapę http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc"target="_blank ... 96&zoom=14 Tam pokazuje wszystkich operatorów i rozmieszczenie stacji bazowych oraz ilość sektorów po kliknięciu na marker
Nieprzeczytany post25 mar 2020, o 14:46
Polecam też zerknąc na tą mapę http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc"target="_blank ... 96&zoom=14 Tam pokazuje wszystkich operatorów i rozmieszczenie stacji bazowych oraz ilość sektorów po kliknięciu na marker
Ostatnio zmieniony 25 mar 2020, o 16:05 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Dokładnie tak się dzieje także wieczorami, sprawdzone o różnych porach.Jarocinianin93 pisze:domur w twoim przypadku pewnie większość ludzi masowo teraz korzysta z telefonów (uczniowie się uczą w domach pracownicy pracują zdalnie) wiec pewnie sieć 3G ma problem z obsłużeniem połączeń postaraj się ewentualnie zrobić taki test jeszcze raz ale w godzinach wieczornych (wieczorem jest mniejszy ruch) i daj znać czy wciąż tak sie dzieje
Stan na teraz:
Ostatnio zmieniony 25 mar 2020, o 16:23 przez domur, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
domur, jak podasz dokładna lokalizację to namierzę stację, która obsługuje Twój rejon i poproszę o jej diagnostykę. Możesz też wykonać test sieci w aplikacji "Network Cell Info" i wstawić na forum wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Post wyżej dodałem screeny z Network Cell Info, co jeszcze potrzeba? Krosno, ul. Armii KrajowejMichał_Plus pisze:domur, jak podasz dokładna lokalizację to namierzę stację, która obsługuje Twój rejon i poproszę o jej diagnostykę. Możesz też wykonać test sieci w aplikacji "Network Cell Info" i wstawić na forum wyniki.
A tutaj przy wymuszeniu 3G:
Ostatnio zmieniony 25 mar 2020, o 16:33 przez domur, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- PlusManiak
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 22:21
- Lokalizacja: Wielkopolska/Jarocin/Żerków
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Z tego co widze na btsearch pl obsługuje cię BT22248 i 3 sektory na UMTS
25 mar 2020, o 15:33
Michał_Plus możesz to potwierdzić? Sikorskiego 19 adres stacji która go obsługuje
25 mar 2020, o 15:33
Michał_Plus możesz to potwierdzić? Sikorskiego 19 adres stacji która go obsługuje
Ostatnio zmieniony 25 mar 2020, o 17:01 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
-
- PlusManiak
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 22:21
- Lokalizacja: Wielkopolska/Jarocin/Żerków
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
To jest ta stacja która zapewnie cie obsługuje domur Sikorskiego 19
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Jak się przyda to jeszcze takie screeny:Jarocinianin93 pisze:To jest ta stacja która zapewnie cie obsługuje domur Sikorskiego 19
być może, czekam aż mi sie załaduje mapka na Network Cell Info to wrzucę
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Jarocinianin93, tak to: BT22248.
domur, poproszę o diagnostykę. Jak tylko się czegoś dowiem, wrócę z odpowiedzią.
domur, poproszę o diagnostykę. Jak tylko się czegoś dowiem, wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 22:21
- Lokalizacja: Wielkopolska/Jarocin/Żerków
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Coś wiadomo na temat stacji kolegi?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Jarocinianin93, nie mam jeszcze odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
Czekam z niecierpliwoscia, sytuacja caly czas bez zmian...Michał_Plus pisze:Jarocinianin93, nie mam jeszcze odpowiedzi.
czasem nawet nie mozna zmierzyc predkosci speedtestem w UMTSie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: LTE>3G>2G podczas połączenia głosowego
domur, tak jak pisałem, pasmo 3G jest mocno przeciążone, dlatego w chwili wykonywania połączenia może przełączać na 2G. Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem, jednak nie jestem w stanie powiedzieć kiedy to nastąpi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ