Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Dzień dobry
Złożyłem dzisiaj reklamację (czwarty miesiąc z rzędu) ze względu na znikające pakiety internetowe #1507361 oraz skargę bo mam już dosyć zabawy #1507427. Możecie mi wyjaśnić co się u Was dzieje i co jest z Waszymi pracownikami? Wklejam treść reklamacji:

"W dniu wczorajszym zniknął mi pakiet internetowy do Polski i UE - wielkość ponad 20 GB. Zdarzyło się to już po raz CZWARTY!

Mój Regulamin Promocji „Plus MIX” („Regulamin Promocji”) mówi że:

"Abonentowi Mix, który dokona Zasilenia konta Kwotą minimalną lub wyższą przed upływem Okresu ważności Pakietu, Okres Ważności Pakietu zostanie wydłużony o kolejne 720 godzin, co odpowiada 30-stu dobom a niewykorzystane jednostki z aktywnego Pakietu zostaną dodane do jednostek dostępnych w ramach nowego Pakietu."

Tymczasem pakiet zniknął mimo ważności konta

Proszę o zwrot utraconego pakietu internetowego do Polski >>>oraz UE<<<!! oraz uporanie się z problemem notorycznego jego znikania z mojego konta, problem pojawił się CZWARTY miesiąc z rzędu i występuje co 30 dni. Podczas ostatniej reklamacji pracownik oświadczył, że sprawa przekazana została również do działu technicznego na moją prośbę. Nie dostałem na ten temat żadnej odpowiedzi a problem nie został rozwiązany

Miła była by jakaś rekompensata za ciągłe niedogodności.

Proszę szczególnie zwrócić uwagę przy przywracaniu pakietu czy jest przywracany także do UE gdyż 2 razy się zdarzyło, że pracownik o tym zapomniał .

Poza tym osobną drogą składam oficjalną skargę. "
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dymek1005,
dymek1005 pisze:#1507361
dymek1005 pisze:#1507427
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na te korespondencje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Dzień dobry,

Pakiet zniknął po raz piąty z rzędu, problem pojawia się równo co 30 dni. Czy mogę w tym wypadku wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i kar umownych? Mam już dosyć zabawy i czekania po kilkanaście dni na zwroty pakietów i notoryczne pisanie reklamacji... #1562149
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dymek1005,
dymek1005 pisze:Czy mogę w tym wypadku wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i kar umownych?
Decyzję w tym zakresie może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
dymek1005 pisze:#1562149
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Dzień dobry,

Pakiet zniknął szósty miesiąc z rzędu #1625573
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dymek1005,
dymek1005 pisze:#1625573
Poprosiłam o odpowiedź na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Dzień dobry,

Pakiet zniknął ÓSMY raz z rzędu, co 30 dni muszę napieprzać reklamację bo Wasi pracownicy nie potrafią sobie poradzić ze świadczeniem usługi według umowy. Kto tam pracuje? Kto ma możliwość wstrząsnąć tymi ludźmi? Macie tam jakiegoś kierownika, managera, który sprawuje nad tym kontrolę? Ile można? Do końca umowy będziemy się tak szarpać?

Oczywiście poinformowano mnie, że ja z tytułu niedogodności nie mogę rozwiązać umowy i jeżeli to zrobię to zapłacę karę umowną. Czyli Wy sobie możecie robić co chcecie bez żadnych konsekwencji? Przecież to jest żart jakiś i plucie w twarz.

Przekazuję po raz kolejny numer zgłoszenia #1739810. Proszę o powiadomienie jakiegoś kierownika, managera, koordynatora działu - kogokolwiek kto w końcu rozwiąże ten problem.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Ron »

dymek1005 pisze:....

"Abonentowi Mix, który dokona Zasilenia konta Kwotą minimalną lub wyższą przed upływem Okresu ważności Pakietu, Okres Ważności Pakietu zostanie wydłużony o kolejne 720 godzin, co odpowiada 30-stu dobom a niewykorzystane jednostki z aktywnego Pakietu zostaną dodane do jednostek dostępnych w ramach nowego Pakietu."

Tymczasem pakiet zniknął mimo ważności konta
Pakiet nie jest zależny od ważności konta, tylko ważności pakietu.
Kody do sprawdzania stanów i ważności pakietów *121# i *136#
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Ron pisze:Pakiet nie jest zależny od ważności konta, tylko ważności pakietu.
Kody do sprawdzania stanów i ważności pakietów *121# i *136#

Zgodnie z tym zapisem ważność pakietu faktycznie jest wydłużana. Z tymże zawsze nadchodzi dzień gdzie część jednostek znika, mimo ważności pakietu.

Jednostki z pakietu, które zniknęły oczywiście po złożeniu reklamacji są przywracane i racja przyznawana jest mnie. Chodzi tylko o to, żeby te jednostki przestały znikać notorycznie co 30 dni kalendarzowych.

Przykład z teraz - Mam 49 GB internetu, pakiet ważny do 16.10.2020. Dokładnie 16.09.2020 czyli 30 dni wcześniej zostaje 6 GB, reszta wyparowuje.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2020, o 11:45 przez dymek1005, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Ron »

Doładowanie robisz przed końcem ważności pakietu ? Czyli sumują się jednostki i ważność także się sumuje.

Jeśli czekasz z doładowaniem powyżej 30 dni, to zgodnie z Regulaminem przepadają.

Wpisz kody *136# i *121# i podaj co wyświetla. I podaj z jakiego Mixa dokładnie korzystasz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dymek1005,

najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
dymek1005 pisze:Przekazuję po raz kolejny numer zgłoszenia #1739810.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Mix 24 doładowania po 50 zł

Doładowanie zawsze robię przed końcem pakietu. Kilkanaście dni wcześniej. Ważność pakietu się wydłuża i jednostki teoretycznie też się sumują. Ale jednak po czasie część znika.

*136# - Aktywne promocje: Pakiet Social w Mix 16-10-2020 21:59, Ja + Facebook promo 16-10-2020 20:37, Pakiet kompletny 50_kon (Limit 6 GB, w tym limit UE 5,29 GB) 16-10-2020 23:50.

Jeszcze wczoraj w limitach było ok 49 GB i nieco mniej do UE data ważności pakietu ta sama.

*121# - Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 04-10-2020 13:41
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: Ron »

Ok daj znać co Ci odpiszą... Jeśli robisz doładowania przed upływem 30 dni ważności pakietu, to powinno się sumować.
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Odpisali to samo co zawsze, oczywiście Polkomtel nie ponosi odpowiedzialności :)

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenia otrzymane 17.9.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.

Na wstępie pragnę Pana serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację oraz związane z nią niedogodności.

Jednocześnie informuję, że sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki organizacyjnej Polkomtel. Do czasu rozwiązania problemu będzie dokonywana analiza i w przypadku jeśli pakiety spadną będą przywracane.

Potwierdzam, że w dniu 17.9.2020 r. kwestionowany pakiet został przyznany.

W opisanej przez Pana sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, a co za tym idzie brak jest podstaw do przyznania rekompensaty.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
dymek1005
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11

Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!

Post autor: dymek1005 »

Problem powrócił kolejny raz, podaję numer zgłoszenia #1851601
ODPOWIEDZ