Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2020, o 12:11
Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Dzień dobry
Złożyłem dzisiaj reklamację (czwarty miesiąc z rzędu) ze względu na znikające pakiety internetowe #1507361 oraz skargę bo mam już dosyć zabawy #1507427. Możecie mi wyjaśnić co się u Was dzieje i co jest z Waszymi pracownikami? Wklejam treść reklamacji:
"W dniu wczorajszym zniknął mi pakiet internetowy do Polski i UE - wielkość ponad 20 GB. Zdarzyło się to już po raz CZWARTY!
Mój Regulamin Promocji „Plus MIX” („Regulamin Promocji”) mówi że:
"Abonentowi Mix, który dokona Zasilenia konta Kwotą minimalną lub wyższą przed upływem Okresu ważności Pakietu, Okres Ważności Pakietu zostanie wydłużony o kolejne 720 godzin, co odpowiada 30-stu dobom a niewykorzystane jednostki z aktywnego Pakietu zostaną dodane do jednostek dostępnych w ramach nowego Pakietu."
Tymczasem pakiet zniknął mimo ważności konta
Proszę o zwrot utraconego pakietu internetowego do Polski >>>oraz UE<<<!! oraz uporanie się z problemem notorycznego jego znikania z mojego konta, problem pojawił się CZWARTY miesiąc z rzędu i występuje co 30 dni. Podczas ostatniej reklamacji pracownik oświadczył, że sprawa przekazana została również do działu technicznego na moją prośbę. Nie dostałem na ten temat żadnej odpowiedzi a problem nie został rozwiązany
Miła była by jakaś rekompensata za ciągłe niedogodności.
Proszę szczególnie zwrócić uwagę przy przywracaniu pakietu czy jest przywracany także do UE gdyż 2 razy się zdarzyło, że pracownik o tym zapomniał .
Poza tym osobną drogą składam oficjalną skargę. "
Złożyłem dzisiaj reklamację (czwarty miesiąc z rzędu) ze względu na znikające pakiety internetowe #1507361 oraz skargę bo mam już dosyć zabawy #1507427. Możecie mi wyjaśnić co się u Was dzieje i co jest z Waszymi pracownikami? Wklejam treść reklamacji:
"W dniu wczorajszym zniknął mi pakiet internetowy do Polski i UE - wielkość ponad 20 GB. Zdarzyło się to już po raz CZWARTY!
Mój Regulamin Promocji „Plus MIX” („Regulamin Promocji”) mówi że:
"Abonentowi Mix, który dokona Zasilenia konta Kwotą minimalną lub wyższą przed upływem Okresu ważności Pakietu, Okres Ważności Pakietu zostanie wydłużony o kolejne 720 godzin, co odpowiada 30-stu dobom a niewykorzystane jednostki z aktywnego Pakietu zostaną dodane do jednostek dostępnych w ramach nowego Pakietu."
Tymczasem pakiet zniknął mimo ważności konta
Proszę o zwrot utraconego pakietu internetowego do Polski >>>oraz UE<<<!! oraz uporanie się z problemem notorycznego jego znikania z mojego konta, problem pojawił się CZWARTY miesiąc z rzędu i występuje co 30 dni. Podczas ostatniej reklamacji pracownik oświadczył, że sprawa przekazana została również do działu technicznego na moją prośbę. Nie dostałem na ten temat żadnej odpowiedzi a problem nie został rozwiązany
Miła była by jakaś rekompensata za ciągłe niedogodności.
Proszę szczególnie zwrócić uwagę przy przywracaniu pakietu czy jest przywracany także do UE gdyż 2 razy się zdarzyło, że pracownik o tym zapomniał .
Poza tym osobną drogą składam oficjalną skargę. "
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Witaj dymek1005,
dymek1005 pisze:#1507361
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na te korespondencje.dymek1005 pisze:#1507427
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Dzień dobry,
Pakiet zniknął po raz piąty z rzędu, problem pojawia się równo co 30 dni. Czy mogę w tym wypadku wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i kar umownych? Mam już dosyć zabawy i czekania po kilkanaście dni na zwroty pakietów i notoryczne pisanie reklamacji... #1562149
Pakiet zniknął po raz piąty z rzędu, problem pojawia się równo co 30 dni. Czy mogę w tym wypadku wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i kar umownych? Mam już dosyć zabawy i czekania po kilkanaście dni na zwroty pakietów i notoryczne pisanie reklamacji... #1562149
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Witaj dymek1005,
Decyzję w tym zakresie może podjąć jedynie Departament Reklamacji.dymek1005 pisze:Czy mogę w tym wypadku wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i kar umownych?
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.dymek1005 pisze:#1562149
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Dzień dobry,
Pakiet zniknął szósty miesiąc z rzędu #1625573
Pakiet zniknął szósty miesiąc z rzędu #1625573
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Witaj dymek1005,
Poprosiłam o odpowiedź na tę korespondencję.dymek1005 pisze:#1625573
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Dzień dobry,
Pakiet zniknął ÓSMY raz z rzędu, co 30 dni muszę napieprzać reklamację bo Wasi pracownicy nie potrafią sobie poradzić ze świadczeniem usługi według umowy. Kto tam pracuje? Kto ma możliwość wstrząsnąć tymi ludźmi? Macie tam jakiegoś kierownika, managera, który sprawuje nad tym kontrolę? Ile można? Do końca umowy będziemy się tak szarpać?
Oczywiście poinformowano mnie, że ja z tytułu niedogodności nie mogę rozwiązać umowy i jeżeli to zrobię to zapłacę karę umowną. Czyli Wy sobie możecie robić co chcecie bez żadnych konsekwencji? Przecież to jest żart jakiś i plucie w twarz.
Przekazuję po raz kolejny numer zgłoszenia #1739810. Proszę o powiadomienie jakiegoś kierownika, managera, koordynatora działu - kogokolwiek kto w końcu rozwiąże ten problem.
Pakiet zniknął ÓSMY raz z rzędu, co 30 dni muszę napieprzać reklamację bo Wasi pracownicy nie potrafią sobie poradzić ze świadczeniem usługi według umowy. Kto tam pracuje? Kto ma możliwość wstrząsnąć tymi ludźmi? Macie tam jakiegoś kierownika, managera, który sprawuje nad tym kontrolę? Ile można? Do końca umowy będziemy się tak szarpać?
Oczywiście poinformowano mnie, że ja z tytułu niedogodności nie mogę rozwiązać umowy i jeżeli to zrobię to zapłacę karę umowną. Czyli Wy sobie możecie robić co chcecie bez żadnych konsekwencji? Przecież to jest żart jakiś i plucie w twarz.
Przekazuję po raz kolejny numer zgłoszenia #1739810. Proszę o powiadomienie jakiegoś kierownika, managera, koordynatora działu - kogokolwiek kto w końcu rozwiąże ten problem.
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Pakiet nie jest zależny od ważności konta, tylko ważności pakietu.dymek1005 pisze:....
"Abonentowi Mix, który dokona Zasilenia konta Kwotą minimalną lub wyższą przed upływem Okresu ważności Pakietu, Okres Ważności Pakietu zostanie wydłużony o kolejne 720 godzin, co odpowiada 30-stu dobom a niewykorzystane jednostki z aktywnego Pakietu zostaną dodane do jednostek dostępnych w ramach nowego Pakietu."
Tymczasem pakiet zniknął mimo ważności konta
Kody do sprawdzania stanów i ważności pakietów *121# i *136#
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Ron pisze:Pakiet nie jest zależny od ważności konta, tylko ważności pakietu.
Kody do sprawdzania stanów i ważności pakietów *121# i *136#
Zgodnie z tym zapisem ważność pakietu faktycznie jest wydłużana. Z tymże zawsze nadchodzi dzień gdzie część jednostek znika, mimo ważności pakietu.
Jednostki z pakietu, które zniknęły oczywiście po złożeniu reklamacji są przywracane i racja przyznawana jest mnie. Chodzi tylko o to, żeby te jednostki przestały znikać notorycznie co 30 dni kalendarzowych.
Przykład z teraz - Mam 49 GB internetu, pakiet ważny do 16.10.2020. Dokładnie 16.09.2020 czyli 30 dni wcześniej zostaje 6 GB, reszta wyparowuje.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2020, o 11:45 przez dymek1005, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Doładowanie robisz przed końcem ważności pakietu ? Czyli sumują się jednostki i ważność także się sumuje.
Jeśli czekasz z doładowaniem powyżej 30 dni, to zgodnie z Regulaminem przepadają.
Wpisz kody *136# i *121# i podaj co wyświetla. I podaj z jakiego Mixa dokładnie korzystasz.
Jeśli czekasz z doładowaniem powyżej 30 dni, to zgodnie z Regulaminem przepadają.
Wpisz kody *136# i *121# i podaj co wyświetla. I podaj z jakiego Mixa dokładnie korzystasz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Witaj dymek1005,
najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
najmocniej przepraszam za te utrudnienia.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.dymek1005 pisze:Przekazuję po raz kolejny numer zgłoszenia #1739810.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Mix 24 doładowania po 50 zł
Doładowanie zawsze robię przed końcem pakietu. Kilkanaście dni wcześniej. Ważność pakietu się wydłuża i jednostki teoretycznie też się sumują. Ale jednak po czasie część znika.
*136# - Aktywne promocje: Pakiet Social w Mix 16-10-2020 21:59, Ja + Facebook promo 16-10-2020 20:37, Pakiet kompletny 50_kon (Limit 6 GB, w tym limit UE 5,29 GB) 16-10-2020 23:50.
Jeszcze wczoraj w limitach było ok 49 GB i nieco mniej do UE data ważności pakietu ta sama.
*121# - Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 04-10-2020 13:41
Doładowanie zawsze robię przed końcem pakietu. Kilkanaście dni wcześniej. Ważność pakietu się wydłuża i jednostki teoretycznie też się sumują. Ale jednak po czasie część znika.
*136# - Aktywne promocje: Pakiet Social w Mix 16-10-2020 21:59, Ja + Facebook promo 16-10-2020 20:37, Pakiet kompletny 50_kon (Limit 6 GB, w tym limit UE 5,29 GB) 16-10-2020 23:50.
Jeszcze wczoraj w limitach było ok 49 GB i nieco mniej do UE data ważności pakietu ta sama.
*121# - Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 04-10-2020 13:41
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Ok daj znać co Ci odpiszą... Jeśli robisz doładowania przed upływem 30 dni ważności pakietu, to powinno się sumować.
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Odpisali to samo co zawsze, oczywiście Polkomtel nie ponosi odpowiedzialności :)
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenia otrzymane 17.9.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.
Na wstępie pragnę Pana serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację oraz związane z nią niedogodności.
Jednocześnie informuję, że sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki organizacyjnej Polkomtel. Do czasu rozwiązania problemu będzie dokonywana analiza i w przypadku jeśli pakiety spadną będą przywracane.
Potwierdzam, że w dniu 17.9.2020 r. kwestionowany pakiet został przyznany.
W opisanej przez Pana sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, a co za tym idzie brak jest podstaw do przyznania rekompensaty.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenia otrzymane 17.9.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałam się z poruszoną przez Pana sprawą.
Na wstępie pragnę Pana serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację oraz związane z nią niedogodności.
Jednocześnie informuję, że sprawa została przekazana do odpowiedniej komórki organizacyjnej Polkomtel. Do czasu rozwiązania problemu będzie dokonywana analiza i w przypadku jeśli pakiety spadną będą przywracane.
Potwierdzam, że w dniu 17.9.2020 r. kwestionowany pakiet został przyznany.
W opisanej przez Pana sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, a co za tym idzie brak jest podstaw do przyznania rekompensaty.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Re: Pakiet zniknął po raz CZWARTY!
Problem powrócił kolejny raz, podaję numer zgłoszenia #1851601