Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 244
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45
Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Dzień dobry,
zniknął mi pakiet za rejestrację Plus Fun. Na wszystkich czterech numerach, na których był uruchomiony (mój, żony itp.) Nie widać go na stronie startowej numeru. W zakładce z pakietami internetowymi (Usługi i pakiety) jest widoczny jako aktywny. Po kodzie *136# niby jest, ale w nawiasie, gdzie powinien być widoczny dostępny transfer, jest pusto.
Czy ktoś to zauważył? Mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd i wszystko wróci do normy.
Pozdrawiam.
zniknął mi pakiet za rejestrację Plus Fun. Na wszystkich czterech numerach, na których był uruchomiony (mój, żony itp.) Nie widać go na stronie startowej numeru. W zakładce z pakietami internetowymi (Usługi i pakiety) jest widoczny jako aktywny. Po kodzie *136# niby jest, ale w nawiasie, gdzie powinien być widoczny dostępny transfer, jest pusto.
Czy ktoś to zauważył? Mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd i wszystko wróci do normy.
Pozdrawiam.
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witam.
U mnie i na dwóch numerach, dokładnie taka sama sytuacja. Niby promocyjny bonus 10 GB jest ważny do 29.07 br.
Natomiast po kodzie *121 pokazuje tylko aktywny pakiet 6GB .W plus online również promocja jest ,ale brak informacji (dostępny limit)
U mnie i na dwóch numerach, dokładnie taka sama sytuacja. Niby promocyjny bonus 10 GB jest ważny do 29.07 br.
Natomiast po kodzie *121 pokazuje tylko aktywny pakiet 6GB .W plus online również promocja jest ,ale brak informacji (dostępny limit)
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Zgadza się; co do kwestii widoczności na stronie startowej numeru to nie jestem pewien czy on tam w ogóle był, choć inne pakiety internetowe zawsze były widoczne.misiu-182 pisze:(...) pakiet za rejestrację Plus Fun (...) Nie widać go na stronie startowej numeru. (...) Po kodzie *136# niby jest, ale w nawiasie, gdzie powinien być widoczny dostępny transfer, jest pusto. (...)
Pakiet Plus Fun 10 GB widoczny jest pod kodem *136#.Kowaska pisze:(...) po kodzie *121 pokazuje tylko aktywny pakiet 6GB. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj misiu-182, witaj Kowaska,
przepraszam za te utrudnienia. Sprawę przekazałam już do weryfikacji.
przepraszam za te utrudnienia. Sprawę przekazałam już do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Pakiet przez jakiś czas był widoczny. Na samym początku promocji nie było go widać. Wiem bo mówiłem szwagierce jak go uruchomić, a mam podpięty też jej (i jej syna) numer do swojej aplikacji. Po jakimś czasie informacja o tym pakiecie się pojawiła na stroniach startowych numerów. Jeszcze ze dwa dni temu był widoczny a po wysłaniu *136# w nawiasie była widoczna liczba dostępnego transferu.
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Pakiet 10 GB był widoczny w aplikacji i aktywny.
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Dzień dobry,
dzisiaj pakiet wrócił na stronę startową numerów w aplikacji Plus online. Niestety dostępny transfer wynosi "0" w przypadku wszystkich czterech numerów. To samo w sms-sie zwrotnym po *136#. Pusto w nawiasie.
dzisiaj pakiet wrócił na stronę startową numerów w aplikacji Plus online. Niestety dostępny transfer wynosi "0" w przypadku wszystkich czterech numerów. To samo w sms-sie zwrotnym po *136#. Pusto w nawiasie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj misiu-182,
sprawa jest w trakcie analizy. Prośba jeszcze o cierpliwość.
sprawa jest w trakcie analizy. Prośba jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Pakiet PLUS FUN - 10 GB u mnie i na pozostałych numerach nadal wyzerowany
Dzisiaj zgłosiłam reklamację przez bok@plus.pl"target="_blank
Dzisiaj zgłosiłam reklamację przez bok@plus.pl"target="_blank
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
U mnie tak samo. Człowiek z BOK odpisał że aplikacja nie pokazuje stanu pakietu jeśli został wykorzystany. Tylko że j go nawet nie zdążyłem "ruszyć" :/
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
W wersji przeglądarkowej informacja, że pakiet wykorzystany. Tylko na numerze córki było trochę wykorzystane. Chyba poniżej 1GB. Na trzech pozostałych było pełne 10GB.
A teraz na forum nie mam możliwości dodania załącznika.
A teraz na forum nie mam możliwości dodania załącznika.
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Dzień dobry,
Pani Joanno czy coś się dzieje w sprawie tego pakietu? Sytuacja nadal bez zmian. Ponadto, jak pisałem wczoraj, na tym forum obecnie nie można dodać załącznika do postu. Próbowałem na dwóch telefonach i tablecie. Wszystko na Androidzie.
Pani Joanno czy coś się dzieje w sprawie tego pakietu? Sytuacja nadal bez zmian. Ponadto, jak pisałem wczoraj, na tym forum obecnie nie można dodać załącznika do postu. Próbowałem na dwóch telefonach i tablecie. Wszystko na Androidzie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Witaj misiu-182,
Sprawa nadal w toku.misiu-182 pisze:Pani Joanno czy coś się dzieje w sprawie tego pakietu?
My korzystamy z wersji webowej i z tego co sprawdzam, to tutaj ta funkcjonalność działa:misiu-182 pisze:Ponadto, jak pisałem wczoraj, na tym forum obecnie nie można dodać załącznika do postu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
Też używam wersji webowej tylko przez przeglądarkę (Chrome) w urządzeniu z Androidem. "Wybierz plik" działa a następnie po kliknięciu "Dodaj plik" załącznik znika. Do tej pory wysyłałem bez problemu a obecnie się nie da. Nie wiem czy ja coś robię źle, czy coś nie działa prawidłowo.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikający pakiet 10GB za rejestrację aplikacji Plus fun.
misiu-182,
sprawdziłam wersję mobilną i na iOS też wszystko działa. Wyszukałam jakiegoś Androida i tu też wygląda wszystko OK:
Jeżeli sytuacja będzie się utrzymywać, to proponuję ewentualny kontakt z Administratorem.
sprawdziłam wersję mobilną i na iOS też wszystko działa. Wyszukałam jakiegoś Androida i tu też wygląda wszystko OK:
Jeżeli sytuacja będzie się utrzymywać, to proponuję ewentualny kontakt z Administratorem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ