Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Zaypal312
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 sty 2021, o 20:44

Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK

Post autor: Zaypal312 »

Witam, mam problem z ofertą 120 gb na 3 miesiące (40 gb na miesiąc) telekod to *136*11*0060#.
Po wpisaniu telekodu pokazuje się informacja że "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Proszę o pomoc! :-/
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK

Post autor: sl@w_es »

Jaka taryfa: *147#?
Stan i ważność konta: *100#?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Zaypal312
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 sty 2021, o 20:44

Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK

Post autor: Zaypal312 »

sl@w_es
taryfa: Ja + Na kartę
stan konta: 22.07 ważność do 21-07-2021
tak wspomnę że ten kod działa na każdą taryfę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Zaypal312,
Zaypal312 pisze:tak wspomnę że ten kod działa na każdą taryfę
Nie jest to prawda.
Promocja „Pakiet 120 GB” („Promocja”) jest organizowana przez POLKOMTEL sp. z o.o.1 („POLKOMTEL”) i adresowana do Abonentów Na Kartę2, którzy posiadają taryfę Plus Elastyczna na Kartę, Prosto na Kartę lub Nowy Plush (zwanych dalej „Abonentami”).
Regulamin usługi znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ