Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 362
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
- Lokalizacja: Polska
Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament.
Dzień dobry. Mam usługę w ofercie na kartę i 25 każdego mc pobiera mi 7 zł za ochronę. Co się stanie gdy 20 numer będzie po konwersji na abonament? Pobierze 10 zł czy usługa ochrony wyłączy się?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Witaj asandrzej,
usługa powinna zostać dezaktywowana, jednakże potwierdzę to w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
usługa powinna zostać dezaktywowana, jednakże potwierdzę to w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Zakładam, że tak się stanie... jak ominąć karencję 12 miesięcy ... przecież to bez sensu. Reklamacyjne po konwersji?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
asandrzej,
Jak uzyskam odpowiedź - dam znać.Joanna_Plus pisze:potwierdzę to w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Tak. Pamiętam. Gdybam dalej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
asandrzej,
po konwersji usługa się wyłączy. W przypadku chęci dalszego korzystania z niej, aplikację należy odinstalować i zainstalować na nowo i ponowne przeprowadzenie procesu aktywacji.
po konwersji usługa się wyłączy. W przypadku chęci dalszego korzystania z niej, aplikację należy odinstalować i zainstalować na nowo i ponowne przeprowadzenie procesu aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Dziękuję. Obawiam się problemów. Spróbuję.
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Nic nie pomaga.
Mogę prosić o szybszą odpowiedź: Mobilny Plus online [#2184656]?
Mogę prosić o szybszą odpowiedź: Mobilny Plus online [#2184656]?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
asandrzej,
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o weryfikację sprawy.asandrzej pisze:Mobilny Plus online [#2184656]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Dziękuję. Dotychczasowy kontakt z konsultantami za pośrednictwem email-a nie napawa optymizmem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
asandrzej,
jak tylko uzyskam jakieś informacje - dam znać.
jak tylko uzyskam jakieś informacje - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
asandrzej,
prośba o ponowne dokonanie poniższych czynności:
prośba o ponowne dokonanie poniższych czynności:
Joanna_Plus pisze:W przypadku chęci dalszego korzystania z niej, aplikację należy odinstalować i zainstalować na nowo i ponowne przeprowadzenie procesu aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
Oczywiście. Zrobione wszystko krok po kroku. Bez rezultatu. Ciągle ten sam komunikat.
Zrzut ten sam (plik) ale komunikat bez zmian.
Zrzut ten sam (plik) ale komunikat bez zmian.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament
asandrzej,
dziękuję za weryfikację. Przekazuje zatem informacje dalej.
dziękuję za weryfikację. Przekazuje zatem informacje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ