Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament.

Post autor: asandrzej »

Dzień dobry. Mam usługę w ofercie na kartę i 25 każdego mc pobiera mi 7 zł za ochronę. Co się stanie gdy 20 numer będzie po konwersji na abonament? Pobierze 10 zł czy usługa ochrony wyłączy się?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj asandrzej,

usługa powinna zostać dezaktywowana, jednakże potwierdzę to w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Zakładam, że tak się stanie... jak ominąć karencję 12 miesięcy ... przecież to bez sensu. Reklamacyjne po konwersji?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,
Joanna_Plus pisze:potwierdzę to w 100% i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Jak uzyskam odpowiedź - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Tak. Pamiętam. Gdybam dalej.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,

po konwersji usługa się wyłączy. W przypadku chęci dalszego korzystania z niej, aplikację należy odinstalować i zainstalować na nowo i ponowne przeprowadzenie procesu aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Dziękuję. Obawiam się problemów. Spróbuję.
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Obawy się potwierdziły:
Załączniki
IMG-20210428-WA0001.jpg
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Nic nie pomaga.

Mogę prosić o szybszą odpowiedź: Mobilny Plus online [#2184656]?
Załączniki
IMG-20210428-WA0003.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,
asandrzej pisze:Mobilny Plus online [#2184656]
Dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Dziękuję. Dotychczasowy kontakt z konsultantami za pośrednictwem email-a nie napawa optymizmem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,

jak tylko uzyskam jakieś informacje - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,

prośba o ponowne dokonanie poniższych czynności:
Joanna_Plus pisze:W przypadku chęci dalszego korzystania z niej, aplikację należy odinstalować i zainstalować na nowo i ponowne przeprowadzenie procesu aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: asandrzej »

Oczywiście. Zrobione wszystko krok po kroku. Bez rezultatu. Ciągle ten sam komunikat.

Zrzut ten sam (plik) ale komunikat bez zmian.
Załączniki
IMG-20210428-WA0003.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Serwis wyświetlacza w aplikacji / konwersja na abonament

Post autor: Joanna_Plus »

asandrzej,

dziękuję za weryfikację. Przekazuje zatem informacje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ