Dzien dobry!
Jest problem jak w tytule. Co miesiąc pobierało mi automatycznie z konta w telefonie 10 zł za pakiet w Polsat Box Go. Ostatnio nie pobrało, pakiet mi wyłączyli i każą skontaktowac sie z siecią Plus w celu wyjasnienia, czemu nie pobrało mi tych pieniedzy? No to sie kontaktuję... )
dziekuje z gory za pomoc!
Iza T.
Nie pobrało z konta 10 zł w Polsat Box Go.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sie 2016, o 16:06
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie pobrało z konta 10 zł w Polsat Box Go.
Witaj Izelka,
z pozycji forum nie mam niestety wglądu w konto numeru, tym samy prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mam niestety wglądu w konto numeru, tym samy prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ