Nie pobrało z konta 10 zł w Polsat Box Go.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Izelka
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2016, o 16:06

Nie pobrało z konta 10 zł w Polsat Box Go.

Post autor: Izelka »

Dzien dobry!
Jest problem jak w tytule. Co miesiąc pobierało mi automatycznie z konta w telefonie 10 zł za pakiet w Polsat Box Go. Ostatnio nie pobrało, pakiet mi wyłączyli i każą skontaktowac sie z siecią Plus w celu wyjasnienia, czemu nie pobrało mi tych pieniedzy? No to sie kontaktuję... :-))
dziekuje z gory za pomoc!
Iza T.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie pobrało z konta 10 zł w Polsat Box Go.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Izelka,

z pozycji forum nie mam niestety wglądu w konto numeru, tym samy prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ