Pakiet Polsat Box
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lis 2021, o 10:15
Pakiet Polsat Box
Witam, staram się wykupić pakiet Polsat box go poprzez płatność na koncie Plus, lecz wyświetla mi się komunikat "Nie udało się dokonać płatności, spróbuj ponownie". Osoby z Polsat box odsyłają mnie do Plus, więc proszę o jakąś pomoc jak można rozwiązać problem. Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet Polsat Box
Witaj ragnar92,
wcześniej korzystałeś z tej usługi na tym koncie?
wcześniej korzystałeś z tej usługi na tym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet Polsat Box
Na teraźniejszym koncie nie. na starym koncie występował ten sam problem, więc zmieniłem konto, myśląc że to problem rozwiąże lecz tak się nie stało. Dodam tylko że za czasow IPLI problemu żadnego nie było.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet Polsat Box
ragnar92,
aby skorzystać z usługi potrzebna jest zgoda na korzystanie z Usługi Dostępowej i usługi Zapłać z Plus. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.
Zarządzanie limitami usług dostępowych, możliwe jest w webowej wersji aplikacji iPlus > Usługi > Zarządzanie limitami usług dostępowych.
Zweryfikuj proszę czy udzielona jest zgoda na korzystanie z powyższych usług na Twoim numerze.
aby skorzystać z usługi potrzebna jest zgoda na korzystanie z Usługi Dostępowej i usługi Zapłać z Plus. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.
Zarządzanie limitami usług dostępowych, możliwe jest w webowej wersji aplikacji iPlus > Usługi > Zarządzanie limitami usług dostępowych.
Zweryfikuj proszę czy udzielona jest zgoda na korzystanie z powyższych usług na Twoim numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet Polsat Box
Tak, zgoda jest udzielona
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet Polsat Box
ragnar92,
jeżeli limit nie jest ustawiony na zero, a konto numeru aktualnie jest aktywne i posiada wystarczającą ilość środków, to w celu weryfikacji skontaktuj się proszę telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK.
Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sprawę.
jeżeli limit nie jest ustawiony na zero, a konto numeru aktualnie jest aktywne i posiada wystarczającą ilość środków, to w celu weryfikacji skontaktuj się proszę telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK.
Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ