Trochę dziwne, w salonie mówiono, że już przy 8 doładowaniach pojawiają się oferty. Zawsze były oferty przy 7 doładowaniach, a aktualnie Pani pisze, że przy 6. Jestem w tej sieci bardzo długo, ponad 10 lat i muszę powiedzieć, że to co się dzieje czasem w tej sieci to wręcz dantejskie sceny.
niestety nie mamy takiej możliwości. Jeśli oferta jest już dostępna na naszej stronie, proponuję kontakt z wybranym punktem w celu weryfikacji: https://www.plus.pl/znajdz-salon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gdzie i kiedy? Żadna wiadomość nie została też do mnie wysłana.
Ostatnio edytowano 28 lis 2017, o 10:22 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
masakry nieudacznikow z plusa cd :)
dzis dzwonie na info z zapyt co z moja reklamacja i odp byla odsluchana rozmowa ok 22 grudnia zgodzilem sie na przedluzenie jakiejs umowy :D telefonu nie dostarczyli na dogodnej umowie a zgodzilem sie na jakis bubel konsultanta poprostu niewyobrazalne :D jprd zadnego powiadomienia na @ tylko wyslali cos niby na adres zamieszkania a konsultantowi mowilem rozmowa tel i mail !! teraz zlozylem nastepna reklamacje do reklamacji :D poprosilem kogos ogarnietego o kontakt ale sie nie doczekam nie zaplace za nowa umowe i skonczy sie w sadzie ta parodia/zenada masakra :D tym bardziej ze konsultant potwierdzal fakt ze jestem w okresie wypowiedzenia nowej umowy to sa KPINY i tyle
!!!!!!!!!
zastanawiam sie czy nie skonsultowac sie z jakims prawnikiem bo to strata mojego czasu i zdrowia .. ;)
Mam nastepne pytanie dlaczego w takim razie konsultantka wprowadza w blad ? majac wylaczona komunikacje marketingowa sadzilem ze nie bd dostawal nowych ofert z waszej str i bylem sw przekonany ze rozmawiam z nia na temat przejscia na karte PNK i przy kazdej reklamacji chyba juz byly 3 podkreslalem ze nie wyrazam zgody na komunikacje marketingowa i nie zgadzalem sie na przedluzenie zadnej umowy - to dlaczego automatycznie ktos nie odezwal sie z waszej str zeby przyspieszyc odstapienie od umowy tylko wysylacie mi nowa umowe na adres zameldowania pod ktorym od paru lat nie mieszkam a w rozmowie z konsultantem przy 2 reklamacji wyrazie informowalem zeby przeslac mi mail z odp (i zadzwonic z tym ze tel moge nie odebrac) ma pani wglad czy taki mail zostal do mnie wgl wyslany i kiedy poniewaz nic nie otrzymalem ? czy po nie wiem ok 2 miesiecy wciaz moge odstapic od umowy bez kary w zaistnialych sytuacjach ???
Witam skorzystalem ostatnio z oferty ja+mix oraz przedluzylem umowe, przyszedl mi sms o tresci Taryfa ja+mix zostala właczona, konsultant powiedzial ze przez 3 miesiace nie musze doladowywac konta oraz ze bede mial nielitimitowane rozmowy i sms do wszystkich sieci i ze dostane pakiet internetu 8 gb bylo to o godzinie 10 po czym o 15:30 chce sprawdzic czy rzeczywiscie jest on aktywny i okazuje sie ze pieniadze z konta sa dalej zabierane mialem na koncie 31 zloty po 1 wykonanym polaczeniu zostalo mi 2 zlote prosze o pomoc. Dodam jeszcze ze ze przszedl sms zeby zasilic konto dwukrotnie w ciagu 30 dni od 13/01/2018 a konsultant stwierdzil ze nie trzeba takowego doladowania wykonywac poniewaz jak juz wczesniej wspomialem 3 miesiace mialy byc za dramo.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2018, o 11:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.