Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- The master
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:03
- Lokalizacja: Opolskie
Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Witam,
Około miesiąca temu doładowałem swoje konto z którego jest automatycznie pobierana kwota 10 zł na pakiet 500 mb danych internetowych. Kilka dni po otrzymaniu nowego pakietu 500 mb i "surfowaniu" po internecie (żadko kiedy wykorzystuję cały pakiet ), otrzymałem sms z treścią że pakiet internetowy został wykorzystany, bądź upłynął okres jego trwania - byłem święcie przekonany że to jeszcze wcześniejszy pakiet, zaraz potem otrzymałem sms "niski stan konta", i faktycznie gdzieś zapodziała się kwota około 30 zł!
Po kontakcie z BOK (nie powiem, strasznie długo trzeba na połączenie czekać - ok. 30 minut), konsultant oznajmił mi że jako stałemu klientwi "da" mi te 30 zł do wykorzystania na pakiety. Owszem pod kodem *121# mam coś takiego jak - oferta 30 pln Plus 30 dni - ale nie mogę z tego skorzystać. pobrało mi z tego "bonusu" 0,67 gr i nic, każdy pakiet który włączam jest opłacany z normalnych funduszy (dostępnych pod *100#).
Co mam zrobić by można było wykorzystać te fundusze?
Około miesiąca temu doładowałem swoje konto z którego jest automatycznie pobierana kwota 10 zł na pakiet 500 mb danych internetowych. Kilka dni po otrzymaniu nowego pakietu 500 mb i "surfowaniu" po internecie (żadko kiedy wykorzystuję cały pakiet ), otrzymałem sms z treścią że pakiet internetowy został wykorzystany, bądź upłynął okres jego trwania - byłem święcie przekonany że to jeszcze wcześniejszy pakiet, zaraz potem otrzymałem sms "niski stan konta", i faktycznie gdzieś zapodziała się kwota około 30 zł!
Po kontakcie z BOK (nie powiem, strasznie długo trzeba na połączenie czekać - ok. 30 minut), konsultant oznajmił mi że jako stałemu klientwi "da" mi te 30 zł do wykorzystania na pakiety. Owszem pod kodem *121# mam coś takiego jak - oferta 30 pln Plus 30 dni - ale nie mogę z tego skorzystać. pobrało mi z tego "bonusu" 0,67 gr i nic, każdy pakiet który włączam jest opłacany z normalnych funduszy (dostępnych pod *100#).
Co mam zrobić by można było wykorzystać te fundusze?
[center]Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą![/center]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Cześć The master,
Pakiet, który został Ci włączony, może być wykorzystany na połączenia i SMS-y do sieci Plus, w tym na połączenia z numerem 2601.
Promocje/pakiety, które Ty dodajesz na swoje konto, zawsze opłacane są ze środków zgromadzonych na saldzie głównym (tych widocznych pod kodem *100#).
Pakiet, który został Ci włączony, może być wykorzystany na połączenia i SMS-y do sieci Plus, w tym na połączenia z numerem 2601.
Promocje/pakiety, które Ty dodajesz na swoje konto, zawsze opłacane są ze środków zgromadzonych na saldzie głównym (tych widocznych pod kodem *100#).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- The master
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:03
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Czyli zostałem źle poinformowany, bo konsultant jasno mówił, że jaki bym pakiet nie włączył zostanie mi pobrana kwota najpierw z "bonusu" a gdy już tam nie bedzie środków to dopiero z środków na koncie.Joanna_Plus pisze:Pakiet, który został Ci włączony, może być wykorzystany na połączenia i SMS-y do sieci Plus, w tym na połączenia z numerem 2601.
Wychodzi na to, że nigdy nie wykorzystam "bonusu" który dostałem od konsultanta, bo wewnątrz sieci Plus mam pakiet darmowych minut (co miesiąc odnawialny) i zawsze mam włączone pakiety 500 sms'ów w sieci.Joanna_Plus pisze:Promocje/pakiety, które Ty dodajesz na swoje konto, zawsze opłacane są ze środków zgromadzonych na saldzie głównym
Nie można więc coś zrbić - cokolwiek, by wykorzystać te 30 zł w inny sposób? Informowałem konsultanta o wszystkich moich pakietach jakie posiadam i tak jak wyżej wspomniałem - zaznaczył że przy włączaniu nowych pakietów najpierw będą pobierane środki z tych 30 bonusowych złotych. Bo co mi po tym że konsultant zwrócił mi te pieniądze skoro nie wykorzystam ich a niebawem minie 30 dni odkąd to otrzymałem.
Nie wiem czy w tym przypadku nie lepiej może było rozpisać zwykłą pisemną reklamację?
[center]Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą![/center]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
The master, jeżeli faktycznie pakiet został wykorzystany, to wówczas takie połączenia rozliczane są ze środków na koncie. Dlatego też najprawdopodobniej, naliczona została ta kwota 30 zł. Konsultant w ramach indywidualnego podejścia, dodał na Twoje konto wspomniany pakiet. Jaką decyzję podjął by Departament Reklamacji? Trudno powiedzieć.
A przed tym „surfowaniem”, nie sprawdzałeś kodem *121# aktywnych pakietów?
A przed tym „surfowaniem”, nie sprawdzałeś kodem *121# aktywnych pakietów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- The master
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:03
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Przed "surfowaniem" miałem calutki pakiet 500 mb plus do tego pozostałości po poprzednim pakiecie, czyli plus minus 600 mb (łącznie). A moje "surfowanie" to przeglądnięcie kilku stron, nigdy aż tak pakietu mb nie zżerało, dla tego się zdziwiłem, kolejny pakiet już wytrzymał ponad miesiąc. Co do sprawdzania ilości mb, to sprawdzam to cyklicznie co kilka dni więc mam pełną kontrolę nad pakietami.
A możesz mi poradzić czy jak teraz bym reklamację spisał to czy mogę liczyć na rozpatrzenie pezez departament reklamacji? Czy odgórnie będzie sklasyfikowana jako "do kosza - nie uznano"? Jednak jakby nie spojrzeć to trochę pieniędzy jest, a nie chciałbym być cichym sponsorem...
A możesz mi poradzić czy jak teraz bym reklamację spisał to czy mogę liczyć na rozpatrzenie pezez departament reklamacji? Czy odgórnie będzie sklasyfikowana jako "do kosza - nie uznano"? Jednak jakby nie spojrzeć to trochę pieniędzy jest, a nie chciałbym być cichym sponsorem...
[center]Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą![/center]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
The master, proszę prześlij przez ten formularz, numer telefonu, na którym powyższa sytuacja miała miejsce. Jeżeli pamiętasz kiedy kontaktowałeś się z BOK, to też poproszę o taką informację. Numer z którego telefonowałeś, też będzie bardzo pomocny (jeżeli oczywiście jest inny, niż ten którego zdarzenie dotyczy).
Numer sprawy, który otrzymasz w informacji zwrotnej, zamieść proszę w poście.
Numer sprawy, który otrzymasz w informacji zwrotnej, zamieść proszę w poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Otrzymując pakiet reklamacyjny - i godząc się na jego przyjęcie - rezygnuje się z możliwości roszczeń na drodze reklamacji. Ciekawe kto Cię tak załatwił :)
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
- The master
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:03
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
Zagadnienie: 130104-001133
Wiesz, gdybym został jasno poinformowany, że nie mogę inaczej tych środków wykorzystać to na sto procent bym się na inną formę reklamacji zdecydował. A skoro osoba mająca więcej wiedzy na ten temat mówi mi że śmiało mogę z nich korzystać to się w ciemno zgodziłem by całej papierkowej biurokracji nie przechodzić. Widać czasem pójście na "kompromis" nie zawsze jest korzystne.Jrv pisze:Otrzymując pakiet reklamacyjny - i godząc się na jego przyjęcie - rezygnuje się z możliwości roszczeń na drodze reklamacji. Ciekawe kto Cię tak załatwił :)
[center]Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą![/center]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zwrot pieniędzy poprzez BOK.
The master, dziękuję za informacje.
Odpowiedź na Twojej skrzynce e-mail.
Odpowiedź na Twojej skrzynce e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ