Teraz jest 22 wrz 2018, o 00:19

Zostaw Kontakt





Teleprzelew - przekazanie środków.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3643
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:08

Joanno,

nie, chodzi o bieżący rok, 2017.

========================================
EDYCJA:


Mój błąd, oczywiście chodzi o 07 października 2017.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:31

sl@w_es,

i przy ponownej próbie wysłania wiadomości, pojawia się ponownie taki sam komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3643
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:33

Tak, wiadomość wysłana po raz drugi skutkuje taką samą odpowiedzią.
Trzeci raz sprawdzał nie będę - nie dam Plusowi zarabiać za darmo, za nic.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:39

sl@w_es,

prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3643
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:51

Joanna_Plus napisał(a):sl@w_es,

prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracowników wówczas zweryfikuje sytuację.

Oczekuję od Plusa prawidłowości działania usług zgodnie z Regulaminami i nie mam ochoty po raz kolejny tracić czasu na opisywanie problemu, aby ten (Plus) mógł przywrócić coś do prawidłowego działania.
Nikt mi nie zwróci straconego czasu.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 17:06

sl@w_es,

powyższa sytuacja wymaga wglądu w konto numeru. Alternatywą może być kontakt telefoniczny z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3643
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 17:24

Joanno,

po raz kolejny napiszę, że z mojej strony warunki do wykonania Teleprzelewu zostały spełnione; posiadam wiadomości "z" i "na" nr 5511 z dnia 7 października i jestem na 1000% pewien, że nie jest inaczej.
To Plus ma problem ze swoim systemem.
Kontakt z BOK to loteria - raz pomogą, kolejnym razem nie potrafią zrozumieć o czym się do nich mówi, więc nawet nie będę próbował.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 17:52

sl@w_es,
Joanna_Plus napisał(a):sl@w_es,

prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.

Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej formy kontaktu, to podaj mi proszę numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Przekażę wówczas sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaab

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 02:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post8 lis 2017, o 03:47

Pani Joanno,

Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post8 lis 2017, o 10:54

zaab,
zaab napisał(a):Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.

Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaab

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 02:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 03:06

Rozpatrzenie mojej reklamacji i odpowiedź jaką otrzymałem to chyba jakiś żart. Dodatkowe opłaty w roamingu nie powinny być pobrane. Jednakże reklamacja jest rozpatrzona negatywnie, czym nie jestem usatysfakcjonowany. Dodatkowo odpowiedź listownie pocztą jest w tym przypadku marnotrawstwem papieru i czasu na jej dostarczenie. Nie rozumiem dlaczego odpowiedź nie mogła być przesłana drogą elektroniczną na moje konto w bok.plusgsm.pl.
Duży minus dla Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 10:43

zaab,

opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaab

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 02:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 12:33

Joanna_Plus napisał(a):zaab,

opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.


Pani Joanno wysłałem reklamację ponownie. Nowy numer referencyjny to 171117-000911.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19374
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 13:30

zaab,

przekazane :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daro32

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 12 gru 2017, o 17:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Pieniądze na koncie

Post12 gru 2017, o 17:09

Witam. Mój stan konta to ponad 300zł. Czy jest możliwość gdzieś te pieniądze przelać/wysłać lub doładować komuś konto albo jakieś inne możliwości. Próbowałem wysyłać sms o treści: P [kwota przelewu] [numer osoby] ale u mnie to nie działa. Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio edytowano 12 gru 2017, o 17:15 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości