reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

785398074 pisze:Dziękuję bardzo za normalną odpowiedź, przede wszystkim bez ironi i sugerowania ignorancji.. po to napisałam na forum, żeby dowiedzieć się jak powinnam postąpić..
Bardzo proszę i cieszę się, że chociaż tak mogłem pomóc. Będąc w podobnej sytuacji udałbym się do Salonu Plus GSM i przyznam szczerze, nieraz tak zrobiłem co bardzo mi pomogło. Forum jest dobre, przyznam lecz w sytuacji problemów technicznych najlepszy jest Salon Plus GSM (lub Firmowy Salon Plus GSM). Natomiast gdy podpisywałem umowę pracownik Plus użył słów "proszę w wszystkim nie słuchać BOK, to co oni mówią jest dalekie od tego co jest naprawdę" i coś w tym jest...
Z czystym sumieniem mogę polecić najbliższy Salon Plus GSM :)
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

785398074 pisze:Mam pakiet 300mb za 10 zł tak podpisałam umowę, doładowuję konto za 40 zł miesięcznie z tego 10 zł jest od razu na pakiet. Nie kontaktowałam się z BOK jeszcze. Co miesiąć około po dwóch tygodniach od doładowania telefonu giną mi pieniążki. najpierw mam wiadomość,że stan konta jest niski a za jakiś czas ,że jest minusowy. Ostatnia sytuacja jest z 24 grudnia, Miałam na koncie 21.50 gr przyszła mi wiadomość ,że zostało mi jakieś 86 gr, wysyłałam sms do męża, doszedł tylko jeden, kolejne już nie zostały wysłane, a na koncie pozostało 6 gr. Internet tego dnia nie działał mi w ogóle pomimo,że miałam jeszcze ponad 90 mb . Naprawdę mogę zrozumieć ,że skonczył mi się pakiet internetowy pomino tego,że bardzo mało korzystałam, bo posiadam również internet CDMA w domu i korzystałam z laptopa.. ale ok, niech będzie aktualizacje, niech będą przypadkowe połączenia ze stronami.. to możliwe.. ale też nie tego dnia, bo w ogóle nie mogłam się połączyć, stwierdziłam,że może to przeciążenie sieci, bo święta.. Tylko nie dają mi spokoju te pieniądze, bo wcześniej ginęło mi po 6 zł, 8 zł, ale 20 zł.. i co dalej?

Parę tygodni temu miałem podobną sytuację, tyle że w moim telefonie były ustawione automatyczne aktualizacje (nie pamiętam czy był pakiet internetowy) na koncie powstała kwota ujemna. Udałem się do Salonu Plus GSM gdzie pomogli w rozwiązaniu sprawy beż żadnej ignorancji i ironii, co prawda kwota która zniknęła nie została mi zwrócona, lecz taka sytuacja już się nie powtarza i jestem zadowolony z pracy Pracowników Plus w moim miejscu zamieszkania.
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: reklamacja

Post autor: Jrv »

Tak zjadłem jedno 0 - przepraszam.

Czy czytam bez zrozumienia? Sama napisałaś, że rozumiesz kończenie się pakietu mimo nieczęstego używania internetu. Wiemy też, że masz smartfona.
To, że masz poprawny nr. centrum nie zmienia faktu, że jak sugerowałem powinnaś go ponownie ustawić.

@PanMartik co do salonów to absolutna racja - korygujemy ogrom spraw załatwianych przez salony a do tego Pani 785398074 nie załatwi tam za wiele nie będąc osobą upoważnioną - sprawdzenie co dzieje się na koncie czego i BOK dokonuje jest możliwe tylko na wniosek takiej osoby i możliwe tylko w SALONIE FIRMOWYM.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

Jrv pisze:Tak zjadłem jedno 0 - przepraszam.

Czy czytam bez zrozumienia? Sama napisałaś, że rozumiesz kończenie się pakietu mimo nieczęstego używania internetu. Wiemy też, że masz smartfona.
To, że masz poprawny nr. centrum nie zmienia faktu, że jak sugerowałem powinnaś go ponownie ustawić.

@PanMartik co do salonów to absolutna racja - korygujemy ogrom spraw załatwianych przez salony a do tego Pani 785398074 nie załatwi tam za wiele nie będąc osobą upoważnioną - sprawdzenie co dzieje się na koncie czego i BOK dokonuje jest możliwe tylko na wniosek takiej osoby i możliwe tylko w SALONIE FIRMOWYM.

Zgadza się, dlatego podsunąłem Pani 785398074 wizytę w Salonie Plus gdzie uzyska bardziej konkretnych informacji czy uzyska pomoc w Salonie Plus czy będzie konieczna wizyta w Salonie Firmowym Plus. Fakt, faktem pomoc klientowi przez telefon/komputer gdzie trzeba sugerować się wyłącznie informacjami jakie klient przekaże, a pomoc na żywo to dwie różne sprawy. Zgodzisz się chyba ze mną, że w Salonie Plusa to pracownik Salonu zweryfikuje sprawę, a nie klient przez telefon.
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: reklamacja

Post autor: PanMartik »

Jrv - Salony są potrzebne i wykonują porządną pracę. Niestety w moim mieście zamknęli Salon Plus (Będzin, Śląskie) co jest trochę uciążliwe, do kolejnego Salonu mam niestety dalej.
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: reklamacja

Post autor: Jrv »

Salonach o których Ty piszesz niewiele się załatwi. Przełożą kartę sim do innego telefonu i każą zadzwonić na BOK.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2013, o 23:01 przez Jrv, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: reklamacja

Post autor: luki »

PanMartik pisze:
Fakt, faktem pomoc klientowi przez telefon/komputer gdzie trzeba sugerować się wyłącznie informacjami jakie klient przekaże, a pomoc na żywo to dwie różne sprawy. Zgodzisz się chyba ze mną, że w Salonie Plusa to pracownik Salonu zweryfikuje sprawę, a nie klient przez telefon.

Następnym razem lecę z laptopem i modemem do salonu. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Iza695,
wiadomość dotarła, dziękuje.
Odpowiedź na Twojej skrzynce e-mail.

PanMartik,
reklamacja o której piszesz, w jaki sposób była zgłaszana?

785398074,
proszę skontaktuj się z BOK w tej sprawie (bądź właściciel, jeżeli numer telefonu jest na innego użytkownika). Konsultant mając wgląd w konto, sprawdzi jak wyglądała sytuacja o której piszesz.

W kwestii obsługi przez punkty, salony czy też dział obsługi, to wszystko zależy czego tak naprawdę problem dotyczy. Na pewno w sprawach technicznych i związanych np. z telefonem, najlepiej udać się do punktu. Tam pracownik ma wgląd bezpośrednio w telefon. I jest w stanie pomóc fizycznie - bezpośrednio.

W salonie dodatkowo Konsultant ma wgląd w konto i jego historię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Iza695
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 7 sty 2013, o 20:32

Re: reklamacja

Post autor: Iza695 »

Joanna_Plus odpowiedziałam na maila.
loko
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2013, o 12:03

Re: reklamacja

Post autor: loko »

Witam . Pisze z pytaniem ile mam czekać na zgłoszoną reklamacje ? Pisałem na e-maila i byłem w salonie i faksem wysłali i czekam już około 2 miesiące i nic dopiero 1 stycznia dostałem sms-a, że moje zgłoszenie zostało przyjęte i zostanie rozpatrzone w jak najkrótszym terminie znowu tyle mam czekać? Dotyczyła ona, że przedłużając umowę telefonicznie nie dostałem tego telefonu co trzeba w ten sam dzień przedłużenia umowy zostało mi zabrane z konta 50 zł co dowiedziałem się później po straceniu kolejnych sum z konta jak poinformował mnie Pan z biura obsługi który odebrał po około 5 dniach dzwonienia i czekając wiecznie na linii, że Sony xperia Tipo łączy aplikacje z internetem o czym nie zostałem poinformowany. Po prostu czuję się oszukany z waszej strony. Mogę liczyć na naprawienie szkód?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Iza695, wiadomość dotarła. Dziękuję. Przekazaliśmy sprawę dalej.

loko, a jesteś w stanie podać numer zagadnienia, który otrzymałeś po wysłaniu maila?

W kwestii rozliczeń z internetem, to w umowie jest zapis, że telefony tego rodzaju, takie połączenia nawiązują.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
loko
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2013, o 12:03

Re: reklamacja

Post autor: loko »

ostatnia wiadomość mailowa od bok to 130108-002061.
Proszę mi jeszcze powiedzieć gdzie jest umieszczona informacja dotycząca łączenia się z internetem?
Przejrzałem umowę i nigdzie nie ma napisane nic na ten temat.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: reklamacja

Post autor: Jrv »

Nie wiem kiedy wziąłeś ten telefon ale aktualnie jest na pudełko z telefonem zakładana banderola z takimi informacjami. Czy na umowie mix jest ten zapis. Nie pamiętam. W umowach abonamentowych jest. Ale zapis ten jest dobrowolny i wcale nie musi zostać tam umieszczony jako, że użytkownik może używać dowolnego telefonu z różnymi funkcjami. Zapoznanie się z urządzeniem i należyte go używanie pozostaje w gestii użytkownika.
Co znaczy, że nie otrzymałeś telefonu tego co trzeba? Nie było wybranego przez Ciebie modelu i zaproponowano inny? Jaki telefon chciałeś otrzymać?
Łączenie z internetem to funkcja smartfonów - ogólnie.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

loko,

za kilka minut, otrzymasz odpowiedź na przesłaną wiadomość.

W kwestii umowy sprawdź § 4, bądź 5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
loko
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2013, o 12:03

Re: reklamacja

Post autor: loko »

Chciałem sony xperie J jak się nie mylę, bo wtedy był jedynym który spełniał moje oczekiwania a dostałem sony xperie T który okazał się najgorszym jaki kiedykolwiek miałem. telefon otrzymałem w listopadzie i miałem chyba 7 dni na reklamacje telefonu lecz kiedy dzwoniłem do was o dowiedzenie się jak wam go wysłać nikt nie odbierał aż minął czas zwrotu więc przez ten czas walczę o to co mi należne. Zostałem poinformowany że nawet w komputerze nie ma napisanego jaki model został zamówiony . Pewien Pan z waszego biura powiedział ze to jest wina Pani która odbierała zamówienie i miała obowiązek poinformowania mnie o tym co ten telefon robi czy poniesie za to jakiekolwiek konsekwencje ?? Ja chce tylko mieć sprawny telefon który będzie mnie satysfakcjonował ... Mam szanse o naprawienie szkód? Jak tak to w jaki sposób? Nie chcę przechodzić do innej sieci, ale nie mogę pozwolić sobie na takie traktowanie jako wasz długoletni klient. Cały czas była mowa o tym telefonie co chciałem, a nie o tym co otrzymałem.
ODPOWIEDZ